Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Den Blå Avis dropper muskelhunde
yindee
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-08-2009 15:06
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

jeg syntes det er fint hvad den blå skriver
men nu er det jo som regel ikke hunden det er galt med men opdragelsen eller mangel på samme


Sager med muskelhunde, som overfalder mennesker, har nu fået Den Blå Avis til at stoppe formidling af den slags hunde.

Beslutningen gælder fra i dag, og skyldes at flere personer de seneste dage er blevet angrebet.

Vil pille annoncer af
- Vi vil ikke formidle salg af kamphunde. Vi sørger for at pille annoncerne af og fjerne dem, der kommer i fremtiden, fortæller administrerende direktør på avisen, Klaus Andersen

læs mere her http://www.dr.dk/...153248.htm
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Bent
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-08-2009 20:09

Bruger

Antal indlæg: 347
Tilmeldt: 25.05.09
 Status: Offline

yindee skrev:
jeg syntes det er fint hvad den blå skriver
men nu er det jo som regel ikke hunden det er galt med men opdragelsen eller mangel på samme

Vi vil ikke formidle salg af kamphunde. Vi sørger for at pille annoncerne af og fjerne dem, der kommer i fremtiden, fortæller administrerende direktør på avisen, Klaus Andersen

Nå, det har ikke noget med Thailand at gøre. Men o.k. Man har hørt for meget om, at de overfalder mennesker og andre hunde, så de bør nok destrueres. Det vil uden tvivl forstyrre nogle hundeejere enormt.

Med de mange hjemrøverier - eller hjemmerøverier? - kunne der ellers være grund til at holde kamphund.

Hvad der måske har med Thailanf at gøre var et indslag på TV2 om en dame, der ville samle penge ind til herreløse hunde. Jeg er ikke sikker på det, men jeg synes, hun sagde, der var tale om herreløse hunde i Thailand. Dem er der også nogle stykker af, og de ser miserable ud.

Mvh
Bent Jensen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
eneber
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-08-2009 17:43
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1018
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

i thailand er der jo også mange udlændinge der har store hunde måske for at beskytte deres bolig
thaierne syntes jeg ikke rigtig holder hund jo de små hunde

og ja der er mange herreløse hunde men thaierne virker jo som om de ikke interesserer sig for dem
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Thailand dropper krav om PCR test ved ankomst og SHA+ hotel Hele Thailand 1 22-04-2022 17:17
Fra 1. november dropper Thailand karantænekravet til vaccinerede fra Danmark Hele Thailand 8 31-10-2021 13:36
Turister dropper Thailand i stort tal Nyheder på dansk 1 10-03-2020 14:57
Norwegian dropper ruter Thailand Flyselskaber 1 27-11-2019 15:58
Rejseselskaber dropper turistture på elefantryg Hele Thailand 2 11-10-2015 08:47

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.30 sekunder | 99,635,819 Unikke besøg | jQ Blog