Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Nu er man sgu lidt vred
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-08-2009 09:16



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

For satan, hvornår vågner den danske stat op? Det er gang på gang de tager røven på os, og så vil de have vores støtte i den der kirke, de kan få en røv og trutte i kan de også kan de ellers bare blive sendt hjem hvor de høre hjemme.

http://ekstrablad...201369.ece
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-08-2009 10:13

Bruger

Antal indlæg: 698
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Nu skal det jo lige bemærkes, at de nu engang er danske statsborgere, om man kan lide det eller ej, og hvis de har fået deres førtidspension (invalidepension) efter 2003, ja så kan de jo som danske statsborgere tage hvorhen de vil i verden og som andre danskere få denne pension udbetalt. At de så har arbejde udenom,hvor de tjener ret gode penge, ja det er jo en omgåelse af loven,og de vil jo også nu blive straffet eller undersøgt, men jeg synes da også det er forkert, specielt for os der får den højeste invalidepension, som for mit vedkommende er dkr. 1.800.- men den er jo skattefri, så der har jeg da vært ved at snyde hehe

Jeg håber da ikke du mener, at alle fra dette land skal smides hjem hvor de kommer fra, for det er jo i bund og grund ikke deres skyld, at de er kommet til Danmark.ved ikke
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
lindyras
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-08-2009 15:03
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Manse...

Du skriver..

Jeg håber da ikke du mener, at alle fra dette land skal smides hjem hvor de kommer fra, for det er jo i bund og grund ikke deres skyld, at de er kommet til Danmark.

Hvis skyl er det så,hvis jeg ikke kunne finde mig til rette i dk. ville jeg finde et land hvor min kultur og sprog ville være inden for rækkevide eks. sverige eller norge istedet betaler de 100 tusend af kroner for at komme op til honningkrukken hvor det hele kommer fra himlen.

Som jeg har skrevet før hvis systemet finder et par dametrusser eller et kussebind hos en enlig FP i dk. bliver du kørt igennem hele systemet men det er helt ok at de stakkels arabere fifler lidt pengenesarcasm.

Danskerne tager ikke til tha. for at nasse på det tha.samfund som har problemer nok i forvejen.:HI


lindy
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Abekatten
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-08-2009 15:16

Bruger

Antal indlæg: 162
Tilmeldt: 12.05.09
 Status: Offline

Manse. Det er ikke en omgåelse af loven at de arbejder, men det er en omgåelse at de ikke opgiver deres arbejdsindkomst til skattevæsnet.
En mand et ord.
En kvinde, en ordbog.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
*Værnepligtige* som er lidt anderledes Skik og brug 5 08-04-2024 17:28
Lidt nostalgisk til gamle søfolk se med Alt mellem himmel og jord 1 25-01-2024 11:32
Jeg begynder at blive lidt nysgerrig. Alt det andet 1 13-10-2023 11:54
Lidt til husarerne. **Baren** 6 16-02-2023 16:33
Der sker kun lidt i Badebyen videoer Fra Pattaya 3 24-05-2022 13:57

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.15 sekunder | 99,641,309 Unikke besøg | jQ Blog