Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Michael Jackson er død
yindee
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-06-2009 03:45
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

yindee.dk/foto%202/mi.jpg

Verdens største popikon nogensinde er ikke længere i blandt os. Michael Jackson - også kendt som The King of Pop - er død.

Michael Jackson faldt torsdag aften dansk tid om i sit hjem i Bel Air Los Angeles. Der blev ringet efter en ambulance 21:21 dansk tid, 12:21 lokal tid. Han mor var til stede i huset.

Da ambulancefolkene ankom trak Michael Jackson ikke vejret. De gav ham hjertemassage og kørte ham til UCLA Medical Center, hvor han senere blev erklæret død af et hjertestop. Michael Jackson blev 50 år gammel.

Flere familiemedlemmer - heriblandt La Toya Jackson - var til stede på hospitalet, da Michael Jackson blev erklæret død. Mange grædende fans er samlet foran UCLA Medical Center, hvor de forsøger at trøste hinanden.

Forberedte comeback
Dødsfaldet kommer på et tidspunkt, hvor Michael Jackson var i gang med at forberede sine comebackkoncerter i London. Den første koncert var planlagt til den 13. Juli.

Michael Jackson efterlader sig de tre børn Michael Joseph Jackson, Jr., Paris Michael Katherine Jackson og Prince "Blanket" Michael Jackson II.

Michael Jackson har desuden sat et kæmpe fodaftryk i musikhistorien. Han har haft 13 sange som nummer et på hitlisten i sin solokarriere. Hans album 'Thriller' blev det bedst sælgende album nogensinde. Michael Jackson var samtidig den første sorte kunstner der slog i gennem på MTV, og var på den måde med til at nedbryde racemæssige skel.

kilde http://www.bt.dk/...on-er-doed
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-06-2009 06:57



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

R. I. P.

Ok han var ikke lige mit idol må jeg nok sige, men noget af hans musik var da til og holde ud og høre, bare man ikke så ham her den sidste tid.

Ps Jeg synes det er utroligt selvom han ikke var en jeg brød mig så meget om, så har man en underlig fornemmelse over hans død.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-06-2009 08:19
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

Ja det er sgu sørgeligt
allerede i aftes da jeg læste han var kørt på hospitalet
tænkte jeg han nom var død.
Men det gør mig frygteligt ked af det, jeg var fan af michael
og kan rigtigt god li hans musik.

Ære være dit minde michael,jeg glemmer dig ikke

R:I:P

sørgebamsen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ubon lynge
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-06-2009 09:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 184
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Jeg kunne også godt høre noget af det musik han har lavet men bestemt ikke det hele, og jeg kunne da slet ikke holde ud og se på ham, med alt det plastik.
Der er nok mange som fælder en tåre i de næste dage.

ThaiDanmark
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Bent
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-06-2009 10:35

Bruger

Antal indlæg: 347
Tilmeldt: 25.05.09
 Status: Offline

Michael Jackson lavede musik, der virkeligt var værd at høre på. Og ikke nok med det, han kombinerede musikken med spektakulære danseshows. Han var et geni.

Mvh
Bent
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
claus31130
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-06-2009 10:49
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 154
Tilmeldt: 19.02.09
 Status: Offline

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
www.nielsen.in.th
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Den 51-årige netsvindler Michael Larsen Nyheder på dansk 17 28-01-2017 01:48
Michael Learns To Rock Live in Bangkok Arrangementer 3 17-11-2015 02:29
VIDEO Verdenspremiere på Prins Henrik og Michael Learns to Rocks samarbejde Den Royale blog 2 08-10-2013 03:54
Efterlysning savnes Michael Carlberg Central Thailand 3 06-07-2011 12:56
tizzer/michael eller vovvov??? Diverse 31 30-09-2009 09:49

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.64 sekunder | 99,658,685 Unikke besøg | jQ Blog