Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
HÆRVÆRK...
lindyras
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-06-2009 15:54
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

mAN GRÆMMESrasenderasende

http://nyhederne....43864.html

LINDY
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-06-2009 04:34
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

jeg græmmes også tænk hvor synd det er for de to stakkels unge mennesker at vi de danske samfund vil være det bekendt forstår jeg ikke
her er et citat fra avisen hvor det kommer til udtryk hvor dårligt de er blevet behandlet

Tilfreds forsvarer
Forsvareren for den 23-årige MD var tilfreds med, at hendes klient blev frifundet for 23 ud af 24 forhold:

"Det var korrekt ikke at dømme efter anklageskriftet, for der mangler beviser. Men sagen er jo svær, for vi ved, at de i hvert fald har ridset i en eller flere ruder, men man kan ikke dømme for noget, man ikke kan bevise," sagde Hanne Reumert til tv2.dk.

"Min klient er tidligere ustraffet, og han har siddet i fængsel i 41 dage. Det har været en forfærdelig oplevelse," siger hun.

Begge de dømte har nu mulighed for at kræve erstatning for de 41 dage, de har siddet varetægtsfængslet. De har dog ikke mulighed for at anke dommen, men det lignende de heller ikke nogen, der havde lyst til.



.....
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.19 sekunder | 99,637,045 Unikke besøg | jQ Blog