Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Big Brother Is Watching !!!!
pensionisten
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-02-2010 13:32
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1147
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

Prøv at læs den her artikel jeg fandt da jeg prøvede at høre nyheder hjemmefra.

http://www.dr.dk/...032225.htm

Kan det blive mere sygt??????

Iøvrigt syntes jeg artiklen er meget ringe, ét beløb bliver brugt i artiklen som gældende for
alle grupper af pensionister. Ikke den bedste research !!

P.S. Jeg har kun skrevet det her indlæg, fordi nogen derhjemme kender mig, og nævner mig med navn music
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
thai
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-02-2010 14:25
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3452
Tilmeldt: 03.07.09
 Status: Offline

Grin kan også læses her http://www.thai-d...eadmore=92 Grin

ja jagten er gået ind på alt og alle mon ikke det var bedre de lavede så alle fik ens pension uanset om du er gift eller enlig og hvor du bor er jo op til dig det skal staten ikke blande sig i de skal bare udbetale din pension på en dansk konto trække skat af beløbet

resten skal så være op til den enkle de pensionist

sende folk rund i verden på betalt kombineret ferie og arbejde skulle forbydes staten vil have store udgifter til fly hotel ja hvad ved jeg de vi kun få småpenge i kassen rent underskud

de er sku lidt skøre de såkaldte lovgivere Angry
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Big-Viking
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-02-2010 14:25

Bruger

Antal indlæg: 86
Tilmeldt: 20.12.09
 Status: Offline

Som jeg skrev i et andet Forum...Turnerer verden rundt på jagt efter pensionister, der begår "socialbedrageri".!!!! Hvad har de gang i.? Det koster da en million -millard at turnerer verden rundt på jagt efter pensionister, der begår "socialbedrageri".. Nu er det da ved at være grineren for den regering. Lad dog de stakkels pensionister være i fred. Om de lever i Thailand af deres pension og har en kone eller 10 mianoi er vel lige meget. ((12((
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pensionisten
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-02-2010 15:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1147
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

Sorry BV, jeg var ikke klar over at det kat

Jeg følte mig bare pisset på big time da jeg læste artiklen AngryAngryAngry Og 5000 mere rasende

Hvor er bristen i samfundet ??

Du, jeg, og mine naboer, har arbejdet X antal år, og uanset hvor lille vores indsats har været, har vi gjort en forskel ikk ??

Læste du min Nytårstale, ved du hvor jeg er politisk og tvivler ikke på mine ord vel !!

Men jeg er så ked på pensionisternes vegne, havde jeg vidst hvad der ventede mig, tror jeg ikke jeg havde været her i dag??

Jeg ville have gjort alle de åndssvage ting vi tænkte på som unge. Om det var at bestige kæmpe bjerge, eller dykke til det dybeste punkt på jorden, eller bo på månen er underordnet. Jeg ville have gjort alt det der faldt mig ind, frygt eksistere ikke her, for der er jo ingen konsekvens!!

Du strinter uanset hvad på et tidspunkt ikk ked

Magen til kontrol samfund, skal man godt nok lede langt efter !!
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.49 sekunder | 100,340,778 Unikke besøg | jQ Blog