Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Udlændinge kan få pension med
thaikurt
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-12-2009 03:44
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 356
Tilmeldt: 15.08.09
 Status: Offline

Dette forslag er efter min menig at man her gør forskel på danskere og udlændinge.

Jeg har altid støtte Dansk folkeparti men der gang synes jeg at de er gået for langt i ønskes om at
få udlændinge hjemvendte at at ligefrem vil betale dem for at forlade DK og så sociale ydelser resten af livet og skattefrit

Med det forslag vil de nok støde mange af deres vælge som er førtidspension eller folkepension og son stemme på dem, som nok vil overveje om de næste gang skal stemme på DF, hvis jeg havde mulighed for at stemme vil jeg nok ikke stemme på DF af den grund at man ikke skal gøre forskel på danskere og udlændinge.

Det kan godt være at det er en god forretning for DANMARK ikke at havde mennesker
som ikke vil integreres, at få dem ud af DANMARK .

Hvorfor skal Flygtninge og indvandrere modtage sociale ydelser - i visse lande skattefrit - resten af livet,
bare fordi de friville vil opgiver deres permanente opholdstilladelse det kan godt være at man
så spare nogen sparer udgifter til lægehjælp, socialhjælp, plejehjem og socialrådgivere.

Udover at man modtager kontante bonus så få man i 5 år op til 4.500 kr. om måneden i fem år
i en såkaldt repatrierings ydelse.

Hvis man får førtidspension eller folkepension, bliver det beløb fratrukket repatrierings ydelsen. vi har jo kunne læse
hvordan at de snyder når de modtage førtidspension så mulighed for at det gentager sig er mulig.

Jeg er selv førtidspension og bo i thailand og få så derfor et mindre beløbet af den grund
og så betale jeg stadig skat i Danmark.

Mange af dem har aldrig haft et arbejder
eller være med til at yder noget til den danske stat men alligevel vil man give dem
mulighed for at bliver forsøget rest at deres liv af den danske stat og uden af de skal betale skat


http://jp.dk/indl...910726.ece

har rettet dit link hilsen ad
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-12-2009 04:07
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

hej

jeg er chokeret hvad tænker de på

bliver loven vedtaget kommer der mange til Danmark får deres pension og rejser hjem griner hele vejen over de dumme danskere

nu må de sku begynde at beskytte danmark i øjeblikket er det et tag selv bord (dog ikke for indfødte dansker de er
jaget vildt og må ingenting kun betale)


Angry Angry Angry Angry

,,,,
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
nick
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-12-2009 06:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 288
Tilmeldt: 01.12.09
 Status: Offline

Angryde skal ha et spark i røven intet andet og farvel
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-12-2009 09:22
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

ved ikke Ja vi der rejser meget ? for at DK ikke skal have udgifter til Læger og Hospitaler om vinteren ? her ude er vi selv forsikret ? men nu ? vi truer med at blive hjemme hele året sarcasm så kan de lære det kan de driller
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
egon
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-12-2009 09:28
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 201
Tilmeldt: 16.11.09
 Status: Offline

sank skrev:
ved ikke Ja vi der rejser meget ? for at DK ikke skal have udgifter til Læger og Hospitaler om vinteren ? her ude er vi selv forsikret ? men nu ? vi truer med at blive hjemme hele året sarcasm så kan de lære det kan de driller


Thumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
tiger
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-12-2009 10:11
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 133
Tilmeldt: 05.09.09
 Status: Offline

sank skrev:
ved ikke Ja vi der rejser meget ? for at DK ikke skal have udgifter til Læger og Hospitaler om vinteren ? her ude er vi selv forsikret ? men nu ? vi truer med at blive hjemme hele året sarcasm så kan de lære det kan de driller


Nemlig SankThumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-12-2009 11:10
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

Davs
Jeg vil også gerne ha min pension med ud til thailand,
så rejser jeg sgu snart.derud og bliver

bamsen
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
manse
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-12-2009 11:25

Bruger

Antal indlæg: 697
Tilmeldt: 22.02.09
 Status: Offline

Jeg er sgu nok ved at være en gammel særling, men jeg bliver sgu harm over mine oplevelser. Ingen i det kære ting ved en dyt om det virkelige liv.

Jeg har snakket med flere af dem, og forståelsen for de virkelige syge og dem der har brug for bapå re lidt. Ligger et meget lille sted. Jeg har nu fået den fornemmelse at de alle nu er ved at komme op i alderen og ønsker det samme som os. Fred og overlevelse. Jeg græmmes og jeg mener det virkelig.....

Jeg har i dag svaret på JP's artikel:

Kære venner på posten


Hold da helt kæft. Jeres artikel må være en aprilsnar??????

Jeg blev for mange år siden erklæret 69% invalid, hvilket bevirkede at jeg fik en erstatning på et par mill. kroner. Disse penge har jeg nu brugt på genoptræning på et special hospital i Tyrkiet, fordi det danske system nægtede mig yderligere hjælp.

Da jeg er fra før 2003 vil jeg som nu, også i fremtiden kun modtage grundbeløbet i pension. For det skal jeg afholde medicinudgifter på dkr. 2000.- om måneden, så enhver kan vel se, at der ikke bliver til andet end kartoffelsuppe. Det skal også lige bemærkes, at den danske stat af disse penge forlange dansk skat.

Ja livet er ikke for danskerne i Danmark, så jeg vil da håbe at fruen for partiet får en sur smag i munden, og når hun nu engang er nødt til at træde tilbage på grund af for hårdt smør. Må lade tankerne falde tilbage på hendes så svage øjeblik, hvor hun glemte det danske… Pia du skulle skamme dig… Jeg tror selvfølgelig ikke dette er muligt….

Jeg har været nødt til at flytte min krop til varmere klima for at overleve, men jeg kan da godt se, at jeg nu må konstatere, at jeg skal vælge mellem 2 under, Tage hjem og optage en plejehjems plads eller sulte i varmen. Det må jo konstateres, at hvis jeg tager i det danske klima igen, ja så vil jeg jo nok afgå ved døden inden så længe, men så kan Pia Kjærsgaard jo sige. Bare se, endnu en dansker giver bidrag til de så forfærdelige søde flygtninge.

Hun må da snart få den enkelte dansker til at få øjnene op, for hendes plattenslageri.

Jeg er da godt klar over, at oplaget jo ikke bliver så positiv med mine problemer. Hvis jeg havde været som andre af mine tyrkiske venner hernede, og for den sags skyld andre steder i verden, så kan jeg da godt se hvad de kan gøre med den udnyttelse af systemet, med fradrag for dobbelt husførelse (sende penge til familien) og meget andet.

Som en meget god tyrkisk ven sagde til en dum dansker. Det er ikke tosset at være dansk statsborger på gule plader hehe…

Jeg har en god ven, som stadig er på samme sted her i Thailand. Han har fået sin pension efter 2003, så han får hvad han har brug for, men er da en venlig person, så han lader da en som jeg snuse til hans øl, engang imellem.

Jeg skammer mig over at være dansker, men vil nu bruge systemet optimalt, så jeg kan blive passet og plejet i hoved og røv den sidste del af livet…….

Manden med skrigende knogler, men med et godt humør
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
3 udlændinge og thailandske koner dømt til døden i Thailand Fri debat: Pattaya 1 23-06-2023 16:21
Leveattest - for alle der modtager pension udenfor Danmark De fastboende 1 18-06-2023 18:36
Røde og gule kort udstedt i Phuket, udlændinge deporteret Nyheder fra Phuket 1 20-03-2023 17:16
Thai Airways sender flere af deres fly på en alt for tidlig pension Flyselskaber 1 12-02-2021 10:11
Thailand åbner grænserne for et begrænset antal udlændinge fra den 1. juli Hele Thailand 1 26-06-2020 08:39

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.16 sekunder | 100,242,610 Unikke besøg | jQ Blog