Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Computer / telefoni & Internet :: Computer
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Windows 10 bliver det sidste - på en måde
XP
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-05-2015 16:38
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 253
Tilmeldt: 13.11.09
 Status: Offline

Når Microsoft denne sommer sender næste version af Windows-styresystemet på gaden, markerer begivenheden samtidig et stort skifte med forretningsmodellen bag Windows. Systemet, der bliver gratis for eksisterende brugere af Windows 7 og 8, vil blive ledsaget af en kontinuerlig strøm af forbedringer og opdateringer, der vil afløse tidligere tiders sjældnere, men større udgivelser.
Dermed er det slut med at opdatere til næste version med nogle års mellemrum - den næste version kommer nemlig gradvist i tynde skiver, efterhånden som forbedringer bliver udviklet.
Windows-folket har ellers i årevis været vant til, at Windows-systemet blev leveret med computeren, og derefter fik smårettelser og små forbedringer så længe Microsoft holdt liv i systemet. Større opdateringer skete med store mellemrum, og var kun relevante for købere af nye computere eller folk, der var villige til at købe og installere en opdatering.
Windows 10 bliver den sidste
Sådan bliver det ikke fremover, forklarede Microsofts Jerry Nixon på Ignite-konferencen i sidste uge.
- Netop nu er vi ved at udgive Windows 10, og fordi Windows 10 er den sidste udgave af Windows, arbejder vi alle stadig på Windows 10, sagde han.

læs mere her http://www.dr.dk/...a-en-maade
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
XP
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-05-2015 16:39
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 253
Tilmeldt: 13.11.09
 Status: Offline

læs mere her

Microsoft dropper nye versioner af Windows

http://ekstrablad...ws/5560037
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-05-2015 16:59
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Jeg er tilfreds med at lortet fungerer, og helst lidt hurtigt efter opstart.
Reklamer frabeder jeg mig, dem har jeg nok af på mobilen, og i brevkassen.
Jeg vil gerne have mig frabedt at blive solgt som en slave på reklamemarkedet, da jeg alligevel ikke har råd til det pis og lort, i tjener penge på.
Ellers går det meget godtsmile
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Her bliver elefantbæ til papir og smykker Skik og brug 5 16-04-2024 13:57
Advarsel: Du skal koge dine ris på en ny måde Thaimad 2 23-02-2024 08:49
Sidste skud på stammen inden for 7 eleven kæden Billeder fra Thailand 2 26-01-2024 17:12
Se dronningens sidste karet tur som regent Den Royale blog 3 15-01-2024 16:20
Flere hundrede thailændere bliver evakueret fra kampe i Myanmar Nyheder på dansk 1 20-11-2023 12:27

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.24 sekunder | 99,642,340 Unikke besøg | jQ Blog