Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Computer / telefoni & Internet :: Computer
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Asus Eee Pad til pensionisten ?
nnn
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-09-2011 11:30
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 162
Tilmeldt: 21.05.09
 Status: Offline

Efter at have læst om ovenstående på linket, pensionisten bragte, synes jeg, at 'apparatet' fortjener sin egen tråd, da det efter min mening ikke er en bærbar pc.

http://www.asus.d...

'Tabletten' bruger Android 3.0 Honeycomb-operativsystem, så det vil vel betyde, at man ikke kan bruge programmer beregnet til Windows ?

Den ligner nærmest en I-Pad, og for mig vil den ikke kunne erstatte en bærbar PC.

nnn
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
nick
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 23-09-2011 11:39
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 288
Tilmeldt: 01.12.09
 Status: Offline

kan kun give dig ret det er en I-Pad med tastatur

http://www.asus.d...mer_TF101/
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pensionisten
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-09-2011 00:32
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1147
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

Tak for tråden Thumb

Jeg faldt over Asus i min søgen efter en erstatning og syntes den opfyldte meget af det jeg leder efter, nemlig en bærbar der kun skal bruges til at skrive Dagbogen, læse nyheder og så ellers arbejde med billederne. At den så også har den fordel at den virker som en tablet samtidig, er et stort + for mig der tit og ofte, hverken kan sidde eller stå og derfor går hvileløst rundt.

Og muligheden for at putte skærmen i inderlommen og på den måde få skrevet de tanker ned der mange gange popper op når jeg er på tur, ser jeg også som et kæmpe +.

Men om det bliver den ved jeg ikke, umiddelbart ser den god og billig ud (18.000 BHT) og er ingen blærerøvs maskine overhovedet. At den måske ikke kan køre Windowsprogrammer ser jeg ikke som noget negativt da jeg som sagt kun bruger Pc'en til Dagbogen og mail og selvfølgelig læser net aviserne.

Alternativet som jeg ser det er en stationær til billed og video, og en ny bærbar til det daglige forbrug. For jeg ser ingen grund til at have en maskine kørende der med et forbrug på ikke under 400 W hurtigt tærer på lommepengene.

Men det bliver jo meget dyrere Græder

Men giv mig endelig gode råd og gerne link til prisbillige maskiner og tak for interessen godag
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
nnn
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-09-2011 00:38
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 162
Tilmeldt: 21.05.09
 Status: Offline

pensionisten skrev:
Tak for tråden Thumb

Jeg faldt over Asus i min søgen efter en erstatning og syntes den opfyldte meget af det jeg leder efter, nemlig en bærbar der kun skal bruges til at skrive Dagbogen, læse nyheder og så ellers arbejde med billederne. At den så også har den fordel at den virker som en tablet samtidig, er et stort + for mig der tit og ofte, hverken kan sidde eller stå og derfor går hvileløst rundt.

Og muligheden for at putte skærmen i inderlommen
og på den måde få skrevet de tanker ned der mange gange popper op når jeg er på tur, ser jeg også som et kæmpe +.

Men om det bliver den ved jeg ikke, umiddelbart ser den god og billig ud (18.000 BHT) og er ingen blærerøvs maskine overhovedet. At den måske ikke kan køre Windowsprogrammer ser jeg ikke som noget negativt da jeg som sagt kun bruger Pc'en til Dagbogen og mail og selvfølgelig læser net aviserne.

Alternativet som jeg ser det er en stationær til billed og video, og en ny bærbar til det daglige forbrug. For jeg ser ingen grund til at have en maskine kørende der med et forbrug på ikke under 400 W hurtigt tærer på lommepengene.

Men det bliver jo meget dyrere Græder

Men giv mig endelig gode råd og gerne link til prisbillige maskiner og tak for interessen godag


Ha, det er altså en 10,1 tommer skærm, er dine lommer virkelig så store ?

en almindelig stationær PC bruger ikke 400 Watt, i de fleste situationer vil jeg mene under 150 W.

nnn
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Pensionisten går frivilligt i fængsel !! Alt det andet 3 10-11-2011 15:20
Pensionisten.kædestrammer er dig Alt det andet 4 11-02-2010 11:15
Pensionisten overdriver aldrig!!! Nyheder på dansk 4 27-01-2010 15:17
Pensionisten's Nytårstale Dagbogen 2 31-12-2009 17:56

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.20 sekunder | 100,232,375 Unikke besøg | jQ Blog