Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Computer / telefoni & Internet :: Computer
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Støj/larm fra computeren
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-04-2009 08:43



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal forklare det, men noglegange / mange gange når jeg er i den nye ie 8 begynder min pc at larme usandsynligt meget, det må være processeren der larmer. Og hvergang står der ie 8 er holdt op med at svare, er der nogle der kan komme med en god forklaring på det.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
toolmanspain
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-04-2009 09:16
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 8
Tilmeldt: 17.03.09
 Status: Offline

Hej JSH71

Den larm du hører er fra de blæsere og harddiske du har monteret i computeren, harddisken lyder ikke så højt, men det er der, det er når computeren leder/henter information du skal bruge, blæseren, evt på prosessoren den larmer også, og hvis din pc føler temperaturen stige, så kører blæseren hurtigere og deraf mere larrm, og så videre.

Personligt vil jeg ikke bruge IE 8 endnu, godtnok er den lige blevet frigivet, men den er også mere krævende end IE 7, og 8´eren har nok stadig lidt børnesygdomme, der kommer frem når folk sender information ind til Microsoft så de laver opdateringer til den, som de jo også har gjort "millioner" af gang til 7´eren.

Men det ser jo smart ud med nyt, men nogle gange går det for stærkt med udviklingen, og man "skærer" hjørner og springer over hvor gærdet er lavest, det sker også med frisk/nyt udgivet spil, hvor der ligger en seddel i boksen når du køber spillet, at du "lige" bliver nødt til at hente en opdatering på en hjemmeside inden spillet kan bruges, det fandt de lige udaf da pakken var klar til lacering.

Så skift tilbage til 7´eren, det vil jeg anbefale dig, men hvis jeg husker rigtig fre en ven pc er det ikke så nemt, nogle programmer vil ikke acceptere at blive slettet/fjernet

hilsen
Tim
Det er ikke computeren der er noget galt med, det er brugeren !
www.tjagroup.dkwww.thaidate.dk
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-04-2009 14:13



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Takker for svaret Tim jeg havde det selv på fornemmelsen det var sådan noget lign.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.59 sekunder | 100,887,860 Unikke besøg | jQ Blog