Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Diverse
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Advarsel
AL 48
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-06-2011 08:26
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1814
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Dette er et indlæg fra et medlem på DTW:
----------
Jeg vil gerne høre om der er nogen, som har erfaringer med at låne penge på lånemarkedet udenom banksystemet i Thailand.
Jeg har en bolig i Bangkok, som er sat til salg til 45 mio baht, men det tager tid at sœlge en bolig i denne prisklasse, og jeg vil gerne videre med min forretning herude, som jeg skal ekspandere.
Jeg er interesseret i at låne 10 mio baht i perioden indtil huset bliver solgt, og det kan vœre 3mdr, men det kan også vœre 2 år.
Hvis I kender privatpersoner, foreninger, eller andre former for belåningsmuligheder, så er jeg meget interesseret i at høre om det.
Jeg giver gerne en god (rigtig god) middag) for oplysninger, som kan hjœlpe mig på vej.

PS.
Bare lige til info:
Bankmuligheden i Danmark er helt udelukket.
Bankmuligheden i Thailand er tilstede, men en smule besvœrligt, da grunden og huset står i min kones søsters navn pga reglen fra tidligere at thai-kvinder gift med udlœndige ikke må eje jord. Det krœver en rigtig god og fortrolig bankforbindelse, og så lœnge har jeg ikke vœret her endnu.

mvh
Preben
--------------------
Her er et par links:
http://www.fyens....elsstraffe
http://www.busine...io.-kroner

Måske "dagens fugl": - Platuglen
Hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-06-2011 08:44
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3629
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

en hyggelig plattenslager. men han skal da være velkommer til en lille snak mig mig, du ved sådan helt privat

så er jeg helt sikker på jeg/vi kan finde en løsning på hans problem Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-06-2011 08:34
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1759
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

det er ole skyrum om igen har hørt en lille fugl synge at han skulle bo omkring Tak , Sukothai

vil gerne have adressen på ham music
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Advarsel: Du skal koge dine ris på en ny måde Thaimad 2 23-02-2024 08:49
ADVARSEL – DETTE KAN GIVE LATTERKRAMPER – LÆSES PÅ EGET ANSVAR: Alt det andet 1 18-07-2022 08:26
Advarsel mod at rejse til Thailand Hele Thailand 2 05-02-2022 17:25
ADVARSEL: Der strippes **Baren** 5 09-11-2020 09:30
Advarsel – dette kan give latterkramper – læses på eget ansvar Det sjove. 1 25-08-2020 07:43

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.27 sekunder | 112,579,557 Unikke besøg | jQ Blog