Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Diverse
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Internet - Kærlighed
AL 48
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-06-2011 13:33
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1814
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Hej allesammen:
Jeg har nu fået lyst til at fortælle lidt om, hvordan det i rigtig mange tilfælde foregår, når i ser en lokkende annonce fra en ung skøn thaipige på en eller anden dating-side.
Ikke fordi jeg vil være moralsk eller noget som helst, - udelukkende for at beskrive den skinbarlige sandhed i en brutal verden for disse piger, der som regel har været gift med en thai, som er skredet efter de fik barn. Disse enlige mødre har jo ikke en "mødrehjælp" hernede, og børnepenge kan de kigge i vejviseren efter. Mange gange har de heller ikke en ordentlig uddannelse. Så er der kun familien tilbage, hvor de kan bo og leve. Det føler de en rigtig stor skam ved, da de jo er opdraget til at hjælpe familien,-og ikke omvendt. Blive gift igen med en thai-mand er umuligt, de er "second-hand" og dermed ikke en skid værd i en mands øjne. De er "dømt" til at leve resten af livet som fattige enlige mødre,- der ligger familien til last.
Derfor ser man dem så meget på datingsiderne, og de er villige til næsten alt, - bare der er en venlig mand med penge.- Især det sidste. Alder er egentlig underordnet, dog må de ikke være for unge, helst omkring 45-50år.
Når sådan en pige skal gøre sin entré på nettet, kommer hele den kvindelige del af familien troppende hos en der er god til engelsk, samt har god internetforstand, og så er der ellers "palaver" i en 3-4 timer. Bestemmelsen om at "sælge sig" på nettet er ikke kun hendes egen beslutning, men besluttet i fællesskab.
Med sig har hun en bog med billeder, - 5.000baht i "startgebyr", røgelsespinde og hvad der ellers hører sig til når Buddha også skal blandes ind i det med bønner samt, hvad jeg synes er et mærkeligt beløb, 99bath som lægges i skålen på "husalteret". Hvis de 99 baht ikke erlægges, kan bønnerne heller ikke virke?ved ikke Pengene fra skålen bliver på behørig vis overladt det nærliggende tempel.
De 5.000 baht går så til "aflønning" for at lave profil på datingside, scanne billeder ind, lave E-mail adresse osv.
Når en håbefuld farang svarer på annoncen, varetager "mama san" også dette. Hun skriver E-mail, sender billeder og vurderer ellers nøje, om det er en farang, der er værd at satse på.
Når hun på den måde har fat i en tre stykker, hidkalder hun pigen som så selv får lov at udpege ham hun synes bedst om.
Ham bliver der korresponderet mest med,- de andre er stadig med i løbet, men i baghånden.-De kan jo muligvis bruges til en anden pige.
Bliver han så "hooked" at han kommer på besøg, så skal der falde 15.000 baht mere til "mama san".
Ender det med giftermål, udløser det igen 15.000 baht.
Altså i alt 35.000 baht for den unge pige og hendes familie. - Derfor den store iver efter at sende penge hjem til "en syg mor" eller andre undskyldninger.
"Mama San" forpligter sig til at arbejde på "sagen" i 3 mdr.
Umoralsk arbejde?? - Måske, set med vore øjne.
Almindelig brugt hernede for at hjælpe de unge piger til en økonomisk tryg tilværelse, og så er de igen noget værd i landsbyen, og bliver måske en agtværdig frue med bil.
Hvor har jeg min viden fra?? - Jeg bor sgu sammen med "Mama San".
Så hvis i mangler en "ny" dame, er der en som er leveringsdygtig.Thumb
- Og nej, jeg er IKKE på provision!
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
BentBP
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-06-2011 15:38
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 162
Tilmeldt: 22.03.11
 Status: Offline

Ha ha AL 48.
Den var sku god , kan du have en god Søndag , og hils " Mama San" ,
Har før set en udsendelse , med en ung kvinde der benyttede sig af dette med en " Mama San " . DanmarkThai Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-06-2011 16:25
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1759
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

web jeg vil klage over al48

1. han skriver lange indlæg uden , og . eller afstand det er lidt svært for mig at læse ud i en køre ,særlig i dag hvor jeg har fået 4 chang skaal

2. han tilbyder ikke rabat til thai-dk medlemmer

3. de har lukket for øl salget grundet valg

4. der handles med de fraskilte mødre, det er en stor forretning til glæde for mange mænd
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
leif
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-06-2011 17:52

Bruger

Antal indlæg: 681
Tilmeldt: 30.06.09
 Status: Offline

Ja der er mange måder at gøre det på.
Nogen dyrere end andre.

Men først og fremmest drejer det sig om penge, nemme penge, mange penge. Som skal narres fra en uvidende farang.
For han kommer til at betale det, selvom det så kaldes noget andet.

Om det er de stakkels koner der er blevet droppet af deres Thai mand.. he he ja det ville måske få det til at lyde lidt bedre for dem.
Men nej det er det ikke Bordellerne er bare flyttet på internet.

Mange er såmænd gift med en Thai mand, han låner hende så ud mod at der falder lidt penge.. Og nå ja så har han mere tid til mia noi i den periode.

andre gør det fordi de har gæld som de lige skal have betalt.
andre fordi de også gerne vil have et stykke jord / hus osv.
andre har en klam mor der vil se penge.

Sagt meget kort... Farang får det Thai mænd ikke vil have.
Joe der findes sikkert undtagelser, men der er meget langt mellem dem.

Hvor jeg har min viden fra.
jeg sidder daglig og hører på dem når de vil eller er på nettet.
start gebyr 999,- thb inkl email- billeder på nettet.
efterfølgende 30 thb for at hjælpe med mail.
Hvis de er på mere end 3 mdr, falder det til 20 thb.

Og mændene får at vide der er hjælper på, så de ikke pludselig står med den lille overraskelse at hendes engelsk er lidt mangelfuld.

I starten hjalp vi uden start gebyr.. men det betyder bare 90% af dem ser man kun 1 - 2 gange.. Så lidt spild af tid.

De har overhovedet ingen krav til manden ud over penge og helst over 50.
Og den der kommer først, får en kone..

I dag.. har der været en som gerne ville på nettet. Men efter en ½ time fik hun besked på at komme igen når hun var blevet skilt... Hun er gift med en Englænder, men han ville ikke købe jord og hus til hende.

For ca 1 mdr siden kom en mor slæbende med hendes 14 årige datter, jeg troede det var moderen der ville på nettet, men nej det var sgu datteren, alternativet var hun skulle begynde at arbejde på samme bordel som søsteren. Så jo det er også mødre der presser på for at få penge.

Når man hører og ser det daglig, falder respekten betydelig for dem.

Men man kan få noget der ligner et ægteskab. Og nogen af pigerne kræver mindre end andre for den service.
men glem den til ære for farang opfundne historie om at det er fordi Thai mænd er ih så dårlige..
De findes selvfølgelig, som alle andre steder i verden. Men de fleste vælger farang af andre grunde.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
JackD
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-06-2011 19:31

Bruger

Antal indlæg: 596
Tilmeldt: 07.02.11
 Status: Offline

@AL48:

Jamen, så er du jo bordel-fatter, har-har!!Grin

Hvor fandt du bordel-mutter, i Pattaya?

Husk lige at tjekke de der sortsnuskede, luddovne Thaimænd der af og til dukker op, og som konen kalder "brødre" ell. "svogre", ikke?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-06-2011 03:26
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1875
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

ren og skær menneske handel intet andet

leift har ret bordellet er flyttet på nettet , mange af dem er gift

som jack d skriver der kommer altid en på besøg og snakker med kat
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-06-2011 04:41
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1814
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Leif:
Ja, farangen kommer til at betale når han er hooked nok,- ingen tvivl om det.
Men ligefrem at kalde det et internet-bordel er nok lidt overdrevet, i hvert fald her.
Her er trods alt en vis form for moral med i billedet, og det du skriver om moderen med det mindreårige barn, er fuldstændig utænkeligt her.
Hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-06-2011 05:01
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1814
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

JackD skrev:
@AL48:

Jamen, så er du jo bordel-fatter, har-har!!Grin

Hvor fandt du bordel-mutter, i Pattaya?

Husk lige at tjekke de der sortsnuskede, luddovne Thaimænd der af og til dukker op, og som konen kalder "brødre" ell. "svogre", ikke?

Hvis aflønningen er som min, fatter jeg sgu godt at så mange går på røven i Pattaya, Phuket, Bangkok osv.griner - Jeg er så tossegod, at jeg engang tilbød at gøre arbejdet gratis for pigerne. - Da var jeg sgu nær blevet smidt ud igen af madammen, sikke et blik jeg fik. For, som hun siger:"Intet er gratis her i Thailand". - Og det kan jeg jo kun give hende ret i.
Nej, jeg fandt hende ikke i Pattaya eller andre luderdistrikter her i Thailand. Jeg fandt hende efter nøje udvælgelse på nettet, i den retning er jeg lige så strid som de er. - Jeg tog leverandøren, og ikke en dårlig kopivaredriller
Om der skulle komme en eller to af de "sortsnuskede", som du kalder dem, sker der ikke så meget ved når jeg er taget hjem. Der går intet fra mig. - Og hun er så strid ved dem, at hun ville sætte dem til at luge have for ukrudt, og med den mængde ukrudt vi har, kan jeg se, der har ikke været mange på besøg.griner
Hav en god dag.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-06-2011 05:23
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1814
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

M55 skrev:
ren og skær menneske handel intet andet

leift har ret bordellet er flyttet på nettet , mange af dem er gift

som jack d skriver der kommer altid en på besøg og snakker med kat


M55, - snak for dig selv. Du har med al tydelighed ikke en skid forstand på hvad der egentlig foregår bag kulisserne.
Du citerer blot andres meninger, og nikker dumt og siger:" Ja sådan er det". - Gu er det ej!
Her f. eks. er der absolut INGEN gifte, nogle har endda aldrig været gift, har ingen børn, - men ønsker alligevel en farang til mand, simpelthen fordi de ved, at hvis de får børn med ham, så er de sikret gode børnepenge hvis han vil skilles, og som sidegevinst har de også de 51% af de værdier, han har betalt (hus-bil osv.). Kynisme? - Enhver kvinde forsøger at sikre sig selv.
At JackD skriver, der altid kommer en på besøg og snakker med, er grebet ud af hans egne oplevelser fra det område han mest kender til. Her er "industrien" endnu ikke så udviklet da det ikke er et turistområde.
Hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-06-2011 06:18
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1814
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

jesperfrb jeg har tilladt mig at bringe dit indlæg her, da du er ærlig og ikke er så "forblændet".
Den kunne du lige så godt have lagt her fra starten!
Det kommer kun til at handle om hvor dumme vi Faranger er, fordi vi har en Thai Kone/kæreste!

Jeg har aldrig fortrudt jeg er gået ned af denne gade.
Og jeg føler mig squ ikke mere snydt, end jeg ville med en kornfed dansk kvinde!
Er squ da blevet taget i røven både her og der, men hvem er ikke det, eller tør I bar ikke indrømme det!

Jeg får hvad jeg betaler for både i DK og TH! Så kan I andre jo sidde og tude over at I har tabt penge, prestige, eller hvad I nu mener I har tabt!

Jeg gider squ ikke sidde og forklare hvorfor jeg elsker min kæreste, men det gør jeg!
Jeg spiller spillet, og det det koster, ligegyldigt hvor jeg har været i verden, Thaier er ikke mere griske end andre folkefær!
Så drop jeres selvmedlidenhed og kom ind i kampen!
Eller sæt jer på vesterbrotorv, eller viby J, eller på 16¨th etage og drik jer fra alle de glæder en kvinde kan give jer!
Tag en tudekiks!
Kvinden vinder altid!
Can´t live with them, can´t live with out them
--------------------------------------------------------------------------------
Redigeret af jesperfrb d. 27. June 2011 04:25
--------------------------------------------------------------------------------
Hav en god dag
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-06-2011 08:39
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3629
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

hej jesperfrfb

en ting er vi to enige om intet er gratis i denne verden

men at kvinden altid vinder nej du ikke i min verden

hej al 48

hvor tror du kvinderne i det du kalder industrien kommer fra.
hvis du gætter på isan er du ikke helt forkert på den

ca 90 prosent af samtlige piger der arbejder i industrien på den lille ø koh samui har en thai mand/ven /alfons

stof til eftertanke ikke sandt


Til forsiden  Til toppen  Til bunden
JackD
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-06-2011 08:46

Bruger

Antal indlæg: 596
Tilmeldt: 07.02.11
 Status: Offline

AL48 skrev:

"Her er "industrien" endnu ikke så udviklet da det ikke er et turistområde."

Du fatter ikke en skid, utroligt at en amatør som dig skal plastre div. forums til med usandheder!

Der har altid været horehuse i Thailand, selv i den mindste flække, men som altid i LOS er det Farang der skal ha´skylden og kaldes umoralsk, de indfødte er rene som sne!

Myten siger at det var GI´s på R&R fra Vietnam der bragte "industrien" til Bangkok og senere Pattaya...

Gu´ var det ej, men det er bekvemt at gi´ os skylden.Sad

Kig efter kulørte lamper, Karaokebarer m.m. "hjemme i dit område" - så ved du hvad der foregår, utroligt at du ikke er klar over det?

Har du virkelig fundet din kvinde på nettet, og købt hende som en vare?

Det forklarer hvorfor du har så travlt med at retfærdige dig selv, klovn!

driller
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-06-2011 09:01
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1814
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Jo,- og jeg kan jo kun udtale mig om måden her i Na Klang (Isaan). Men her har jeg det også helt tæt inde på livet, og kan fortælle den skinbarlige sandhed,- hvor mærkeligt det end må lyde.
Men her er både Buddha og alt andet indvolveret i "industrien".
Dog går man meget meget stille med dørene, da misundelse jo også findes her.
"Klienterne" får altid besked på ikke at fortælle noget videre, da arbejdet som "Mama San" ellers kan blive problemfyldt. Dels p.g.af for mange "klienter", da hun har en del succes med sammenføring, men også misundelse fra mange der gerne vil have en bedre tilværelse, men mangler kundskaberne i engelsk, som jo er en forudsætning.
Jeg kan henføre til flere der har fået gode ægteskaber/bekendtskaber med både hus og bil, og som madammen har ført sammen. Den slags rygtes jo (kamikposten).
En af hendes gode veninder, også lærerinde, fandt på den måde sin mand for 6år siden. De har nu bygget "lystslot" og har 2 biler, og er nu gift på 4. år. - Han ved ikke en skid om det, og får heller aldrig noget at vide. Han er skide forelsket,- og hun er rigtig glad for ham, da han også er rigtig god ved hendes søn.
Når man ser den slags, kan man sgu ikke blive så moralsk. I hvert fald IKKE mig.
Hav en god dag
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pirat
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-06-2011 09:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 717
Tilmeldt: 13.01.10
 Status: Offline

hej klovne Jack D
du skriver citat
Myten siger at det var GI´s på R&R fra Vietnam der bragte "industrien" til Bangkok og senere Pattaya...


jeg var i Pattaya første gang i 66 den gang var der ikke en eneste luder bar ,kom igen til byen ok den gang var det sku ingen by ,kun en lille flække i 71 stadigvæk ingen barer

så kom de fra Vietnam pludselig var helvede løs

jo myten taler sandt . Pattaya det var GI´s på R&R fra Vietnam der bragte "industrien til den by
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-06-2011 09:19
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

JA jeg tror nu også at al har købt sin kone/kæreste
og så nu skal der tjenes penge på andre tosser,
som køber en kone.
Men som han siger på sin måde alle thaipiger er bare ludere
men det vidste mange af os nu godt.
en at udnytte godtroede udlændinge til at sælge han en kæreste,det er sgu for meget.Sad
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-06-2011 11:18
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1814
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

bamsen skrev:
JA jeg tror nu også at al har købt sin kone/kæreste
og så nu skal der tjenes penge på andre tosser,
som køber en kone.
Men som han siger på sin måde alle thaipiger er bare ludere
men det vidste mange af os nu godt.
en at udnytte godtroede udlændinge til at sælge han en kæreste,det er sgu for meget.Sad


Har alle ikke på en eller anden måde "købt" sin kone/kæreste. Man kommer da ad åre til at punge gevaldigt ud. Et gammelt ordsrog lyder: Det dyreste fisse du får er det derhjemme.
Hvorfor skulle alle thaipiger være ludere?
Dem jeg omtaler, betaler for en tjenesteydelse fordi de ikke selv er i stand til at begå sig så godt på nettet. Skulle de efter din mening hellere tage til Bangkok-Phuket eller Pattaya som go-go danserinder og deltidsludere, og dermed helt overlade deres børn til bedstefældrene. Her er de trodsalt hjemme sammen med familien.
En udnyttelse af farang? Hvordan det, - han betaler jo ikke noget. Men har på den måde et større "udvalg", da pigerne ellers ikke ville være på datingsiden. - Og hvad han evt. bagefter betaler til pigen er jo helt op til ham selv.
Er der nogen der kan føle sig udnyttet, så må det da være pigen og hendes familie. Det er dem der har udgifterne,- enten fordi de ikke selv har comp. eller fordi deres engelsk er for dårligt til at de tør prøve.
Hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-06-2011 11:37
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1759
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

NEJ OG ATTER NEJ efter fruen og mig har indgået et fornuft forhold har jeg aldrig haft så mange penge i banken ,mine børn kommer her på ferie ,jeg betaler flybillet til dem hvert år

har aldrig haft det så godt i mit liv som jeg har det nu fruen tjener lidt penge på grøntsager og salg af vores kildevand min pension kommer også i hus

fruen og mig har levet livet i det der kaldes luder miljøet og hvad så det er fortid



Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
elmer
#18 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-06-2011 14:15
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 156
Tilmeldt: 12.10.09
 Status: Offline

hej 48
hvor finder jeg de piger du reklamerer forLove
www.thai-dk.dk/images/smiley/cool.gif
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#19 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-06-2011 14:36
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3840
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

AL 48 skrev:
bamsen skrev:
JA jeg tror nu også at al har købt sin kone/kæreste
og så nu skal der tjenes penge på andre tosser,
som køber en kone.
Men som han siger på sin måde alle thaipiger er bare ludere
men det vidste mange af os nu godt.
en at udnytte godtroede udlændinge til at sælge han en kæreste,det er sgu for meget.Sad


Har alle ikke på en eller anden måde "købt" sin kone/kæreste. Man kommer da ad åre til at punge gevaldigt ud. Et gammelt ordsrog lyder: Det dyreste fisse du får er det derhjemme.
Hvorfor skulle alle thaipiger være ludere?
Dem jeg omtaler, betaler for en tjenesteydelse fordi de ikke selv er i stand til at begå sig så godt på nettet. Skulle de efter din mening hellere tage til Bangkok-Phuket eller Pattaya som go-go danserinder og deltidsludere, og dermed helt overlade deres børn til bedstefældrene. Her er de trodsalt hjemme sammen med familien.
En udnyttelse af farang? Hvordan det, - han betaler jo ikke noget. Men har på den måde et større "udvalg", da pigerne ellers ikke ville være på datingsiden. - Og hvad han evt. bagefter betaler til pigen er jo helt op til ham selv.
Er der nogen der kan føle sig udnyttet, så må det da være pigen og hendes familie. Det er dem der har udgifterne,- enten fordi de ikke selv har comp. eller fordi deres engelsk er for dårligt til at de tør prøve.

Hej


Er der nogen der kan føle sig udnyttet, så må det da være pigen og hendes familie. Det er dem der har udgifterne,- enten fordi de ikke selv har comp. eller fordi deres engelsk er for dårligt til at de tør prøve.

Mon ikke familien håber på der falder lidt af til dem selv også?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
leif
#20 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-06-2011 16:08

Bruger

Antal indlæg: 681
Tilmeldt: 30.06.09
 Status: Offline

Om familien sætter penge til... ja de kan jo miste de 5.000 i start gebyr...
Men ellers er konceptet jo præcis bygget op efter at betaling sker når farang står der med penge.. Farang skal betale gildet.
Det må være for at pynte på egen samvittighed det lægges ud som om det er de stakkels piger der er i fare zonen.

Om der ikke sælges mindre årige i lige det område.
he he det ville nok ikke se ret godt ud i news hvis der stod.
Skolelærer sælger mindre årige til farang..
Hun er allerede ude hvor jobbet ryger hvis en eller anden får ondt et vist sted. Så selvfølgelig skal der forsøges at holde lav profil.

jeg var med fra start vedr Thai dating på nettet og vi havde en agent oppe i det område, men mystisk nok fandt han flest 18 årige der ville på nettet. så mange at det virkede mistænkelig.
Så måtte en tur op og se lidt på sagen, det betød at stort set alle de emner han havde solgt os måtte fjernes, da de bestemt ikke var 18, men 14 - 17 år gamle. ja selv hans egen kone og datter var skam sat til salg...
Og så var de ellers blevet belært om hvordan de skulle svare farang for at få penge tilsendt..

dengang foregik det hele ved at man købte en adresse, 3 usd.
ikke noget med webcam - chat osv.
til sidst lukkede jeg siden fordi det kan man ganske enkelt ikke styre seriøst, sålænge man ikke forstår Thai og bor i Thailand.
ikke fordi man kan alligevel, for man har jo kun det de fortæller, men man kan sortere nogen af de grove fra.

Om familien håber der falder noget af.
Ja men de kender jo alle en der har haft held med at plukke farang, så selvfølgelig håber de at opnå det samme.

Vi har haft mange igennem de sidste 2 år, dog kun 2 mindreårige har forsøgt, hende på 14 og en på 16.
Der imod har der været mange som er gift og de er så blevet afvist efterhånden som sandheden kom frem.

1 hun havde endda den frækhed at slæbe manden med da de skulle svare email til en tysker, som var på vej. Ham fra england var lige taget hjem.
Da sagde jeg noget mindte sødt og de kom aldrig igen..

Om der findes nogen som seriøst bare søger en mand,, jo men vi snakker om måske 3-5%
Resten det er penge, intet andet.

Og man kan kun undres så let de kan narre endda store beløb fra farang. bare ved at sende mail eller chat.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Kærlighed ved første (pik) Det sjove. 12 04-09-2024 10:10
Det starter ikke altid med kærlighed Skik og brug 5 26-05-2024 16:51
Turisme: når kvinder leder efter kærlighed Film, bøger etc 4 21-04-2024 12:09
Forbudt kærlighed - Historien om hvordan dansk udlændingepolitik kørte af sporet af Andreas Steenber Film, bøger etc 2 11-09-2021 17:01
48 timer - Købt fri til kærlighed Skik og brug 26 03-07-2021 10:18

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.85 sekunder | 112,578,854 Unikke besøg | jQ Blog