Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
4 thailandske brugertips
thai
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-12-2010 08:38
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3440
Tilmeldt: 03.07.09
 Status: Offline

www.thai-dk.dk/uploads/tips_til_brugerne_scan.jpg
Der er udsigt til hele Bangkoks skyline fra toppen af Sirocco restaurant og The Dome bar øverst på Statetower


Hvert år i december sætter tusindvis af danskere sig i fly til Thailand for at fejre jul og nytår eller bare for at komme væk fra Danmarks kulde og sne. Se fire gode tips til Thailand fra Rejseliv.dk’s brugere.

læs meget mere her http://www.rejsel...brugertips
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Sek L
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-12-2010 10:34
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 19
Tilmeldt: 16.07.10
 Status: Offline

Stod deroppe i baren i slutningen af august. 560 bath for en vodka/orange. Der er dresscode ! ingen klipklapper og jeans :-)

Resturanten droppede jeg, det var simpelthen for dyrt.

Havde lejet en lejlighed på 37 etage i 5 dage. Baren er på ca. 56 etage hvis jeg husker korrekt.

Det er Bangkoks næsthøjeste bygning. Rigtigt meget af den står tomt. Hvor jeg boede, stod der til salg/udlejning på mere end halvdelen af både erhverv og lejligheder.

Sek
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
eli
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-12-2010 14:35
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 4
Tilmeldt: 20.12.10
 Status: Offline

av det lyder som et dyrt stedStres
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Sek L
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-12-2010 17:33
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 19
Tilmeldt: 16.07.10
 Status: Offline

Resturanten er extremt dyr. De priser jeg så i stue-etagen da jeg bad om menuen, er 4 og 5 ciffrede :-) Og da jeg ikke kommer til thailand for at spise italiensk fussionsmad afstod jeg, hehe. Så hellere en gang Pad-thai fra Ma's madvogn på hjørnet. Men udsigten er unik ! Dog...da jeg havde 5 dage på 37 etage, med balkon mod floden var der egentligt ikke så meget mere på toppen, men nu er det prøvet :-) Bygningen hedder "State Tower" og de øverste etager er et 5 stjernet hotel. Jeg lejede privat, og havde godt 80m2 lejlighed for 800 bath pr. døgn med rengøring/håndklæder/sengetøj dagligt. Det kan anbefales, hvis i skal bruge et par dage i BKK. Skytrain (Taksin station er 8 min væk på gåben) det samme er flodbusser. Patpong er 40 bath væk i Taxi på meter. Mange små gader med oprindelige huse, klods op af skyskrabere. For mig var det en rigtig god base for nogen dage i storbyen, og det er sgu herligt at sidde på en balkon 150m oppe med sin aften Whisky/soda og iagttage livet på floden.

Sek.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Warlock
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-12-2010 10:05

Bruger

Antal indlæg: 84
Tilmeldt: 17.09.10
 Status: Offline

800B for 80m2, det er da billigt.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Sek L
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-10-2023 03:11
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 19
Tilmeldt: 16.07.10
 Status: Offline

Ja det var helt sikkert et fund ! Men igen, det var off season, og kort tid efter de røde havde hærget netop det kvarter, så den indiske udlejer var sulten. For mig var det specielt at bo så højt oppe. 37 etager tog 35 sek i elevatoren (nej jeg end ikke kiggede efter trappen ) Der var ingen problemer opad, men ned !!! De første par gange var jeg simpelthen så svimmel når jeg kom ud, at jeg var nød til at sætte mig på kanten af guldfiske bassinet, og dette på trods af forbuds skilte mod dette. Der kom også straks en security dame og sagde NONO....men da jeg maleriske pegede på elevator og beskrev cirkler i luften, grinede hun og fortalte højlydt de andre ansatte om den svage falang ;-) Jeg fik kæmpe smil af hende de øvrige dage :-)

Stedet blev fundet via google og lidt mails ud i verden. Der var afhentning fra lufthaven kl 6 morgen med i prisen, betalte først ved afrejse. Ved mine ture elsker jeg at finde noget lidt anderledes, ikke standard turist. Det er en del af glæden ved at arranger ferien, planlægge en lille smule (som de første overnatninger) og så ellers bare se hvad der sker.

Sek
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Thailandske myndigheder beder folk arbejde hjemmefra på grund af forurening Nyheder på dansk 1 15-02-2024 17:11
Nytårstalerne fra den danske dronning og den thailandske konge er nu klar. Den Royale blog 2 01-01-2024 08:04
10 Thailandske gidsler er frigivet Nyheder på dansk 7 30-11-2023 10:03
Transformerproducenten Kohsel satser på deres thailandske faciliteter Nyheder på dansk 1 30-11-2023 09:52
De thailandske myndigheder har gjort et rekordstort fund af narkotika Nyheder på dansk 3 05-10-2023 11:17

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.16 sekunder | 99,627,264 Unikke besøg | jQ Blog