Antal indlæg: 3867 Tilmeldt: 08.05.09 Status: Offline
Ganske godt pens.
Men hvordan klarer de af at både ro, synge, og spille musik?
Jeg holder også af at lytte til blues, send noget af det du bedst kan lide, jeg lytter bare og nyder stemningen uden at have nogen favoritter.
Antal indlæg: 3867 Tilmeldt: 08.05.09 Status: Offline
Ok, eneber, det er normalt en af dem jeg ville skrue ned for, men ikke denne gang, da jeg var igang med opvasken, og syntes den passede godt med tallerkners raslen, men jeg ser gerne det ikke gentager sig, da hunden begyndte at opføre sig uanstændigt.
Antal indlæg: 1146 Tilmeldt: 24.10.09 Status: Offline
Nej den er sgu for larmende, og langt fra så melodisk som The Flood. Så den slukkede jeg for lynhurtigt
Og jeg tænkte osse på dengang jeg prøvede kræfter med Køge Roklub, der var sgu ikke plads til at lave meget andet end at ro, og ro, og ro, og så videre, men herligt var det
Jeg har forøvrigt lige set Caddilac Records for tredie gang tror jeg
Det er en fantastisk film om hvordan bluesmusikken blev populær og fortæller historien om Muddy Waters, Little Walter, Howling Wolf, Etta James, Chuck Berry og mange mange flere.
Det er forøvrigt Beyonse Knowles fra Destinys Child hvis nogen af jer kender dem ??
Det er sgu musik
En utrolig flot historie jeg kun kan anbefale jer at se, jeg har den som DVD med Danske undertekster og i 5.1 hvis nogen er interesseret !!
Men jeg kan ikke sende noget før jeg kommer hjem engang, men den kan snildt sendes over Skype !!
Og det gælder osse Blues musikken som jeg har en masse af selvfølgelig, herlige Blues hilsner fra Kanchanaburi.
Antal indlæg: 1146 Tilmeldt: 24.10.09 Status: Offline
Sådan skal det være
Der kan du bare se web, folket har (næsten) talt, ud til højre med din skrammel musik. OG bare for at irritere dig får Sjh lige den her som tak for støtten