Antal indlæg: 3629 Tilmeldt: 20.02.09 Status: Offline
jeg syntes det er fint hvad den blå skriver
men nu er det jo som regel ikke hunden det er galt med men opdragelsen eller mangel på samme
Sager med muskelhunde, som overfalder mennesker, har nu fået Den Blå Avis til at stoppe formidling af den slags hunde.
Beslutningen gælder fra i dag, og skyldes at flere personer de seneste dage er blevet angrebet.
Vil pille annoncer af
- Vi vil ikke formidle salg af kamphunde. Vi sørger for at pille annoncerne af og fjerne dem, der kommer i fremtiden, fortæller administrerende direktør på avisen, Klaus Andersen
Antal indlæg: 347 Tilmeldt: 25.05.09 Status: Offline
yindee skrev: jeg syntes det er fint hvad den blå skriver
men nu er det jo som regel ikke hunden det er galt med men opdragelsen eller mangel på samme
Vi vil ikke formidle salg af kamphunde. Vi sørger for at pille annoncerne af og fjerne dem, der kommer i fremtiden, fortæller administrerende direktør på avisen, Klaus Andersen
Nå, det har ikke noget med Thailand at gøre. Men o.k. Man har hørt for meget om, at de overfalder mennesker og andre hunde, så de bør nok destrueres. Det vil uden tvivl forstyrre nogle hundeejere enormt.
Med de mange hjemrøverier - eller hjemmerøverier? - kunne der ellers være grund til at holde kamphund.
Hvad der måske har med Thailanf at gøre var et indslag på TV2 om en dame, der ville samle penge ind til herreløse hunde. Jeg er ikke sikker på det, men jeg synes, hun sagde, der var tale om herreløse hunde i Thailand. Dem er der også nogle stykker af, og de ser miserable ud.
Antal indlæg: 1019 Tilmeldt: 07.06.09 Status: Offline
i thailand er der jo også mange udlændinge der har store hunde måske for at beskytte deres bolig
thaierne syntes jeg ikke rigtig holder hund jo de små hunde
og ja der er mange herreløse hunde men thaierne virker jo som om de ikke interesserer sig for dem