Danske mænd foretrækker filippinere og thai-kvinder
|
lindyras |
Skrevet d. 31-03-2015 17:13
|
Bruger
Antal indlæg: 735
Status:
|
Ja 20.000 tilbage i skat når man ikke betaler skat,det er sku godt klaret.
Skat er noget man betaler når man tjener penge ved at arbejde..
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom... |
|
|
|
Suk99 |
Skrevet d. 01-04-2015 03:40
|
Bruger
Antal indlæg: 286
Status:
|
Saa er Lindyras' misundelsesorm ude at gnave igen. Jeg faar pension, dog en barberet en af slagsen, men saadan er det jo naar man har adresse her Thailand. Saa ja, det er skoent med en kone som forstaar at tjene penge.........
Takker for svar.
Ha' en dejlig dag. |
|
|
|
NFP |
Skrevet d. 01-04-2015 07:14
|
Bruger
Antal indlæg: 415
Status:
|
Suk99 skrev:
Saa er Lindyras' misundelsesorm ude at gnave igen. Jeg faar pension, dog en barberet en af slagsen, men saadan er det jo naar man har adresse her Thailand. Saa ja, det er skoent med en kone som forstaar at tjene penge.........
Takker for svar.
Ha' en dejlig dag.
Betaler hun saa skat ? |
|
|
|
Suk99 |
Skrevet d. 01-04-2015 07:26
|
Bruger
Status:
|
Nej og hvorfor skulle hun da ogsaa det, alt er brugerbetaling her i landet.........
Betaler man skat saa skal man vaesentligt hoejere op i indkomst, samt ha' et firma som er registreret......... |
|
|
|
NFP |
Skrevet d. 01-04-2015 08:11
|
Bruger
Antal indlæg: 415
Status:
|
Suk99 skrev:
Nej og hvorfor skulle hun da ogsaa det, alt er brugerbetaling her i landet.........
Betaler man skat saa skal man vaesentligt hoejere op i indkomst, samt ha' et firma som er registreret.........
Med alle de penge hun tjener baseret paa dine egne udsagn ryger hun jo op i en rimelig paen ramme hvad skat angaar. |
|
|
|
yindee |
Skrevet d. 01-04-2015 09:12
|
Bruger
Antal indlæg: 3629
Status:
|
NFP skrev:
Suk99 skrev:
Betaler man skat saa skal man vaesentligt hoejere op i indkomst, samt ha' et firma som er registreret.........
Med alle de penge hun tjener baseret paa dine egne udsagn ryger hun jo op i en rimelig paen ramme hvad skat angaar.
hun skal i følge loven betale 35 prosent i personlig skat der udover er der jo den thailandske moms på 7 prosent af omsætningen
opgiver hun ikke omsætning og overskud kan det straffes med op til 7 års fængsel |
|
|
|
leif |
Skrevet d. 01-04-2015 09:14
|
Bruger
Antal indlæg: 681
Status:
|
Suk99 skrev:
Sikke da noget sludder.
Hvis du ellers hørte Nayoks fredags taler, så ville du også vide der er focus på alle skatte snyderne nu. Og med de beløb du ynder at fortælle om, skal hun af med en del i skat. |
|
|
|
maichai |
Skrevet d. 01-04-2015 09:33
|
Bruger
Antal indlæg: 1365
Status:
|
opgiver hun ikke omsætning og overskud kan det straffes med op til 7 års fængsel Hold da op fri for konen/kærsten i 7 år så er der god tid til ludere og katoey det bliver stort Suk
MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND
Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
|
|
|
|
peter99 |
Skrevet d. 01-04-2015 10:44
|
Bruger
Antal indlæg: 174
Status:
|
Suk99 skrev
Skipper.
Nu ved jeg ikke hvad du mener med sambo, jeg har vaeret gift i knap 9 aar..
når nu suk99, er gift skal han oplyse og han eller konen har udenlandsk indtægt, det vil få indflydelse på hans pension
har ikke været med på siden i ret lang tid men har observeret at suk99 kone har over 100.000 baht i indtægt pr. mdr bare på en af forretningerne
vi taler her om mange penge der tilsyneladende er tjent sort
av siger sig bare, godt det ikke er mig for som Leif skriver "der er focus på alle skatte snyderne nu". |
|
|
|
Suk99 |
Skrevet d. 01-04-2015 12:15
|
Bruger
Status:
|
5555555 I aner ikke hvad i taler om, men det er jo typisk dansk at ha' saa ondt i roeven, ja jeg griner stadi, altsaa af visse indlaeg........ |
|
|
|
farang baa |
Skrevet d. 01-04-2015 12:22
|
Bruger
Antal indlæg: 29
Status:
|
peter99 skrev:
Suk99 skrev
Skipper.
når nu suk99, er gift skal han oplyse og han eller konen har udenlandsk indtægt, det vil få indflydelse på hans pension
har ikke været med på siden i ret lang tid men har observeret at suk99 kone har over 100.000 baht i indtægt pr. mdr bare på en af forretningerne
vi taler her om mange penge der tilsyneladende er tjent sort
av siger sig bare, godt det ikke er mig for som Leif skriver "der er focus på alle skatte snyderne nu".
suk99 har tidligere oplyst, at han kun er blevet tempel-gift med Ning. Han er derfor ikke juridisk gift men skal alligevel give besked til Udbetaling Danmark hvis han er samboende (med Ning), da dette sidestilles med ægteskab.
suk99 har også tidligere oplyst, at han pt. bor i Udon Thani og at Ning bor i Bangkok. Dette må vel så betyde, at han hverken er gift eller samboende og derfor ikke har forbrudt sig mod nogen regler ved ikke at oplyse Nings indtægter til Udbetaling Danmark.
Jeg kender ikke suk99's pensionsforhold, men tvivler på at Nings indtægter har den helt store betydning for pensionen, men derfor skal indtægterne stadigvæk opgives til Udbetaling Danmark, hvis og såfremt suk99 bliver gift eller samboende.
Har man meget ondt i røven så findes der på www.borger.dk sider hvor man kan få lettet trykket. |
|
|
|
Suk99 |
Skrevet d. 01-04-2015 12:27
|
Bruger
Status:
|
Jeg er nemlig ikke juridisk gift og ja vi bor pt. 635 km. fra hinandewn...........
Endelig een som har forstaaet det......... |
|
|
|
maichai |
Skrevet d. 01-04-2015 12:34
|
Bruger
Status:
|
Jeg er nemlig ikke juridisk gift og ja vi bor pt. 635 km. fra hinandewn...........
Endelig een som har forstaaet det.......
Godt Suk så har du jo ikke noget at frygte fra alle stikkerne Der har så ondt i røven
|
|
|
|
peter99 |
Skrevet d. 01-04-2015 12:38
|
Bruger
Status:
|
maichai skrev:
Endelig een som har forstaaet det.......
Godt Suk så har du jo ikke noget at frygte fra alle stikkerne Der har så ondt i røven
maichai, hvem er stikker
Suk du er general fuld af løgn |
|
|
|
maichai |
Skrevet d. 01-04-2015 12:44
|
Bruger
Status:
|
maichai, hvem er stikker
Peter99 Det ved jeg ikke ingen nævnt ingen glemt men der er altid nogen der har så ondt i røven Det er vel derfor alle kommuner og Udbetaling Danmark har oprettet stikkerside på deres hjemmesider så stikkerne kan stikke andre borgere (under krigen aflivede man stikkere)
|
|
|
|
Suk99 |
Skrevet d. 01-04-2015 12:45
|
Bruger
Status:
|
Med hvilken begrundelse kan du skrive det Peter ? |
|
|
|
peter99 |
Skrevet d. 01-04-2015 13:02
|
Bruger
Status:
|
her kommer den første løgn du skriver i et svar til skipper
Skipper.
det er jo en stor løgn du skriver jo selv senere Jeg er nemlig ikke juridisk gift .
du er og bliver en lystløgner
|
|
|
|
peter99 |
Skrevet d. 01-04-2015 13:07
|
Bruger
Status:
|
maichai skrev:
maichai, hvem er stikker
Peter99 Det ved jeg ikke ingen nævnt ingen glemt men der er altid nogen der har så ondt i røven Det er vel derfor alle kommuner og Udbetaling Danmark har oprettet stikkerside på deres hjemmesider så stikkerne kan stikke andre borgere (under krigen aflivede man stikkere)
der er ingen der har ond i røven borset fra suk99
han fyrer den ene historie af efter den anden og når man går i i en debat med han kommer der bare et nyt svar for at dække over en tidligere løgn
hvor er det sølle folk lyver og bedrager, er der nogen det siger stop er de straks stikkere |
|
|
|
Suk99 |
Skrevet d. 01-04-2015 13:34
|
Bruger
Status:
|
Jeg kalder det Buddhist viet, hva' kalder du det ?
Peter du er blot en mavesur gammel mand som intet formaar, saa dig gider jeg ikke at spilde mere tid paa........og saa kunne du lade vaere med at kommentere " lystloegnerens indlaeg, det har du vist ikke nerver til......
Stort kram til dig fra mig............ |
|
|
|
maichai |
Skrevet d. 01-04-2015 13:45
|
Bruger
Status:
|
hvor er det sølle folk lyver og bedrager, er der nogen det siger stop er de straks stikkere Peter99 du har da ret i at det er sølle at folk tyer til at lyve Men fordi nogen siger stop så er de da ikke stikkere det har du da totalt misforstået jeg skrev der er mange stikkere og når man stikker folk anmelder man dem, man beskylder dem ikke for at lyve det er vist to forskellige ting Jeg mener da stadigvæk Lystløgnere er en ting Men stikkere de er sku svin der kun har ondt i røven af alle andre
|
|
|