Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Gifte sig men en thailændere,tja døm selv?
skipper
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-10-2024 18:32
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3850
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Jeg er gammel sømand og mødte min kone da hun studerede på universitetet for mange år siden i Bangkok.
Det har aldrig været en udgift for mig da hendes familie havde penge, og hus vi kunne bo i, når jeg var i Thailand, det var kun når jeg boede i huset jeg betalte.
Senere besluttede vi at flytte til sverige hvor det kun var mig der kunne arbejde og tjene penge, og det gik da også fint, min kone er smart og snart åbnede hun sin første restaurant, hun manglede penge til opstarten, og fik derfor fri adgang til min bankkonto til at dække sine udgifter, selv arbejdede jeg oppe i Norge, fordi der var mangel på arbejde i Sverige.

Vi havde fælles bankkonto på den tid, vi var fælles om alla udgifter.

Så kan jeg huske den morgen hvor hun synes vi nu skulle have hver vores bankkonto.
Det var den morgen jeg vidste hun nu tjente mere en mig.

Senere viste det sig at hun lå og bollede med en af de ansatte

Og siden har jeg ikke troet på et ord af hun siger, og det holder stadig, selv efter 2 børn og 4 børnebørn.

Nu synes hun vi skal flytte til Thailand sammenGrin
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-10-2024 19:00
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3850
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Jo så var der lige en jeg glemte, det var dengang hun blev udnænt som årets iværksætter, selvom jeg havde advaret hende.
Hun var på lokalavisens forside.
Ved I hvad hun gjorde, jo hun lod bare være med at vise sine bilag.
Jeg sagde, jamen for fanden det har skatttevæsnet vidst i hudrede år og hun svarede, bare rolig, jeg ved hvordan man gørGrin
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
soi7
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-10-2024 19:13

Bruger

Antal indlæg: 356
Tilmeldt: 10.02.11
 Status: Offline

@ skipper,

spændende historie, jeg hører jo altid fra thai piger at de vil jo så gerne have en falang kæreste eller ægtemand da thai mænd er utro mm, he he , det er jo nemt at kaste med sten når man selv bor i et glashus...hun var jo ikke bedre selv desværre.( forhåbentlig god nu )

vil du så flytte til Thailand med hende alligevel ? "tiden læger vel alle sår" , og man bliver ( desværre) ældre og bedre og klogere trods alt.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-10-2024 19:42
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3850
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Tak soi7.
Nej jeg har lugtet luntenThumb
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-10-2024 19:54
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3850
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Soi7.
Selvfølgelig er der meget andet der spiller ind, vi har gået meget igennem sammen, børn og børnebørn og årene, men jeg stoler ikke på hende længere og det er vigtigt at man kan stole på hinanden, hvad har man ellers hinanden til.

Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
soi7
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-10-2024 19:59

Bruger

Antal indlæg: 356
Tilmeldt: 10.02.11
 Status: Offline

skipper skrev:
Tak soi7.

Nej jeg har lugtet luntenThumb


Ok, og hvordan gik det så med hendes resturent og skattevæsenet ? hun fik vel en lille hilsen / betaling til SKAT kan man da håbe ?

Hvorfor ikke flytte til LOS med hende og så bare opføre dig som hun gjorde overfor dig, og så kan hun jo betale 50% af regningerne for hus mm også, Pattaya fx. har jo mange gode steder kat...er der selv om lidt igen igen kat

Ok . jeg har set din sidste post, det er jo så forståeligt...øv de thaier kan sku pisse en totalt af...jeg er selv thai gift, heldigvis lykkeligt nu..
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-10-2024 20:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3850
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Hæ hæ hun fik ørerne i maskinenmusic
Næ jeg ved hvad hun har i kikerten.
Men min opsparing får hun sgu ikkke fat igodag
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-10-2024 20:28
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3850
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Egentlig har jeg også siddet og grinet af dem der bliver snydt derude, uden regentligt at synes jeg var en af dem, men når jeg tænker alle årene igennem så ved jeg sgu snart ikke.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-10-2024 13:14
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1767
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

Skipper Skrev
Vi havde fælles bankkonto på den tid, vi var fælles om alla udgifter.

Så kan jeg huske den morgen hvor hun synes vi nu skulle have hver vores bankkonto.
Det var den morgen jeg vidste hun nu tjente mere en mig.

Senere viste det sig at hun lå og bollede med en af de ansatte

Og siden har jeg ikke troet på et ord af hun siger, og det holder stadig, selv efter 2 børn og 4 børnebørn.

Nu synes hun vi skal flytte til Thailand sammen


jeg ved ikke rigtig hvad mit svar skal være, kan kun sige 1 gang utro altid utro.

og når Konen lever efter de regler. Mine penge er mine penge. Dine penge er mine penge. Vores penge er også mine penge

Var det min kone ville jeg ikke flytte med til Thailandmusic
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Flere hundrede thailændere bliver evakueret fra kampe i Myanmar Nyheder på dansk 1 20-11-2023 12:27
Thailændere hylder premierministerkandidat for valgkamp under barsel Nyheder på dansk 1 14-05-2023 11:46
Denne tallerken skal få tykke thailændere til at tabe sig Thaimad 7 22-05-2022 13:25
99 thailændere reddet af cambodjansk politi Nyheder på dansk 1 22-11-2021 09:22
Folketælling opgør antallet af thailændere til over 66 millioner Hele Thailand 1 13-03-2021 15:08

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.14 sekunder | 113,865,354 Unikke besøg | jQ Blog