Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
koranloven
skipper
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-12-2023 23:15
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Så blev den, som forventet vedtaget, og guds fred med det.

Nu er det ikke fordi jeg går rundt og brænder bøger af, men bare det at det er blevet forbudt piner mig lidt.
Hvorfor det blev forbudt ved vi godt allesammen, det var fordi de vilde derude truede med at boykotte danske varer, og er der noget der kan få Dansk industri op af stolene, er det bare tanken om hvor mange penge de ville tabe.

Nå men de er jo ikke tabt bag en vogn derinde, så de kontaktede deres politikere inde på Christiansborg, som beredvilligt stillede op, og så var den ged barberet.

Nu anser jeg ikke at det at brænde koraner og andet af som en menneskeret, men at kunne det, hvis jeg ville er noget andet.

Det er lidt kedeligt når en stat forbyder borgerne at gøre visse ting, man begynder at lugte Kina Rusland osv, og det vil vi jo helst ikke.

Og ærligt talt, hvem gider Islam og Koranen, jeg gør ikkesmile
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
per1234
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-12-2023 15:44
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 888
Tilmeldt: 19.12.11
 Status: Offline

Guds fred er måske med politikerne og loven, Men Rasmus Paludan,s fred får de ikke

Allerede i næste uge forventer Rasmus Paludan at fortsætte sine koranafbrændinger, men inden for den nye lovgivnings rammer.

Med en lighter og brændbar væske har den kontroversielle formand for partiet Stram Kurs, Rasmus Paludan, sat flammer under den politiske scene i Danmark.

læs mere her https://nyheder.t...e-aktioner
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.18 sekunder | 99,624,708 Unikke besøg | jQ Blog