Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Måske slut med billige rejser til amazing Thailand...
ATM
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-07-2022 10:39
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 204
Tilmeldt: 23.09.10
 Status: Offline

Måske slut med billige rejser til amazing Thailand...

Hvis det er op til vice-premierminister Anutin Charnvirakul, så skal det være slut med billige tilbud til thailandsrejsende, landet skal I stedet fokusere på at være en en premium rejsedestination.

"Vi kan ikke lade folk komme til Thailand, fordi opholdet er billigt," sagde Anutin ved Thailand Moving Together-arrangementet i Suvarnabhumi lufthavn for at fremme turismen.

"I stedet burde de sige 'fordi det fungerer, så er prisen rimelig', det er der, vi kan øge værdien," sagde han og gentog bemærkninger fra turist- og sportsminister Phiphat Ratchakitprakarn, der sammenligner med det luksuriøse mode-varemærke Louis Vuitton.

"Hold fast i at sælge kvalitet. Jo dyrere, jo flere kunder," sagde han. "Ellers ville Louis Vuitton jo ikke have noget salg."

»Læs hele artiklen på engelsk her...


Bangkok Post, "'Sell premium' - Thailand discourages discounts, wants high value tourists"...
https://www.bangk...-tourists?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
up2you
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-07-2022 14:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 143
Tilmeldt: 19.01.16
 Status: Offline

ATM skrev:
Måske slut med billige rejser til amazing Thailand...

Hvis det er op til vice-premierminister Anutin Charnvirakul, så skal det være slut med billige tilbud til thailandsrejsende, landet skal I stedet fokusere på at være en en premium rejsedestination.

"Vi kan ikke lade folk komme til Thailand, fordi opholdet er billigt," sagde Anutin ved Thailand Moving Together-arrangementet i Suvarnabhumi lufthavn for at fremme turismen.

"I stedet burde de sige 'fordi det fungerer, så er prisen rimelig', det er der, vi kan øge værdien," sagde han og gentog bemærkninger fra turist- og sportsminister Phiphat Ratchakitprakarn, der sammenligner med det luksuriøse mode-varemærke Louis Vuitton.

"Hold fast i at sælge kvalitet. Jo dyrere, jo flere kunder," sagde han. "Ellers ville Louis Vuitton jo ikke have noget salg."

»Læs hele artiklen på engelsk her...


Bangkok Post, "'Sell premium' - Thailand discourages discounts, wants high value tourists"...
https://www.bangk...-tourists?


Drømmer han.? Manden må jo være bindegal, hvis han tror at man kan skifte den nuværende besøgsgruppe (turister) i Thailand ud med kun Guldkort kunder.

Good luck....Det bliver en brat opvågning.

Græder
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ATM
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-07-2022 08:40
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 204
Tilmeldt: 23.09.10
 Status: Offline

Ak ja hvor de bare vrimler frem med gode ideer sarcasm

Regeringen planlægger at lade hotelpriserne stige

Samtidigt skal der indføres dobbeltpriser, så udlændinge betaler mere end thailændere for deres hotelophold.

Bangkok Post -- Udenlandske turister vil snart finde Thailand som en dyrere destination end i de seneste to år, da landet nu planlægger, at hæve hotelpriserne til præ-pandemiske niveau, for at understøtte en hurtigere genopretning af turistindustrien.

Ministeriet for turisme og sport planlægger at bede hoteloperatører om, at implementere dobbelt-prise, hvor udenlandske besøgende kan blive opkrævet takster svarende til præ-pandemiske dage, mens lokalbefolkningen kan fortsætte med at nyde de nedsatte priser, sagde Traisuree Taisaranakul, en talskvinde for regeringen i en erklæring onsdag (6. juli).

Det var ikke umiddelbart klart, hvordan regeringens nye plan om, at tiltrække flere udenlandske turister til Thailand - ved at hæve priserne og opkræve dem mere end thailændere - ville påvirke udlændinge, der bor i kongeriget.

Bangkok Post, "Govt plans to charge foreigners more than Thais for hotel rooms"
https://www.bangk...tel-rooms?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
nick
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-07-2022 15:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 288
Tilmeldt: 01.12.09
 Status: Offline

Den thai praksis har vel bare bredt sig, "Ingen kvaler, farang betaler".ved ikke
Må sige at ferier i Thailand igen rykker længere og længere væk.
kat
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-07-2022 16:14
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Det begynder at stinke langt væk af racisme, men hvad kan man forlange af et udemokratisk styre.
På tide at finde sig en ny Oase?
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-07-2022 16:45
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Har I tænkt på hvad der ville ske hvis den danske regering bestemte at alle udlændinge, eller mennesker med en anden hudfarve, skulle betale mere for alting når de var i Danmark.

Helvede ville bryde løs kan jeg love jer, Danmark ville blive boykottet som nation, og ingen turist med bare den mindste selvagtelse ville sætte sine ben her.

Så hvorfor skulle vi andre rejse på ferie til et land der helt åbenlyst overtræder menneskerettighederne og behandler os som en laverestående race, som de åbenbart mener vi er?
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
up2you
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-07-2022 02:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 143
Tilmeldt: 19.01.16
 Status: Offline

skipper skrev:
Har I tænkt på hvad der ville ske hvis den danske regering bestemte at alle udlændinge, eller mennesker med en anden hudfarve, skulle betale mere for alting når de var i Danmark.

Helvede ville bryde løs kan jeg love jer, Danmark ville blive boykottet som nation, og ingen turist med bare den mindste selvagtelse ville sætte sine ben her.

Så hvorfor skulle vi andre rejse på ferie til et land der helt åbenlyst overtræder menneskerettighederne og behandler os som en laverestående race, som de åbenbart mener vi er?


Du har fuldstændig ret Skipper...
Jeg undrer mig også over hvor dumme vi faranger er i dette tilfælde.
Sad
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-07-2022 11:30
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Farang-priser er ikke noget nyt, det nye er at magthaverne helt åbenlyst vil indføre det.
Sidst jeg var derude var jeg rasende da jeg rejste hjem, aldrig er jeg blevet behandlet så dårligt når jeg været på ferie i et andet land, og jeg må indrømme jeg ikke har været der siden, måske er det derfor turisterne holder sig borte.
De praler af mange millioner turister hvert år men glemmer at dem med dårlige erfaringer fortæller det videre til andre når de kommer hjem.
Det hjælper heller ikke at forbyde alle videoer på Youtube der kan skade "Thailands gode rygte" det Tog er for længst kørt.

Der er kun 1 kur, opfør jer ordentligt overfor dem der besøger jeres land, ellers rejser vi et andet sted hen næste gang.
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Snart kan homoseksuelle blive gift i Thailand Nyheder på dansk 1 29-03-2024 11:01
Smag på Thailand Hele Thailand 90 24-03-2024 12:54
Interview med den danske ambassadør i Thailand De fastboende 1 18-03-2024 12:23
Se dokumentar om Black Mountain i Thailand Golf baner 4 15-03-2024 12:39
Thailand: 10 million people suffer pollution-related illnesses in 2023 | BBC News Hele Thailand 1 10-03-2024 09:35

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.19 sekunder | 97,899,044 Unikke besøg | jQ Blog