Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Hvem er Danmark.
skipper
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 29-06-2022 23:36
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Jeg kan godt blive lidt forulempet når jeg læser om hvad Danmark laver i mit navn, jeg vinder, og taber, selv om jeg slet ikke har spillet hverken det ene eller det andet.
Hver gang politikerne indfører noget nyt skummelt, så er det altid Danmark der har gjort det, ikke dem selv.

Den seneste er at "Danmark" vil sætte lønnen ned for fremmedarbejdere, ikke helt nyt måske men dog noget vi danskere har efterspurgt i mange år, hvis vi var arbejdsgivere altså.

Og sådan kan vi blive ved og ved, så jeg er ved at blive lidt træt af det fis, kan vi snart blive enige om hvem der er Danmark, og hvem der ikke er.
Er det politikerne der tror de er os, eller prøver de bare på at tørre den af på os, for at det skal se ud som det var os selv der ville?
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
nej
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 30-06-2022 09:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 299
Tilmeldt: 20.12.12
 Status: Offline

politikerne forsøger altid at tørre den af på andre, de skulle jo nødig komme i klemme og miste alle deres goder Sad
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
eneber
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-07-2022 12:48
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1017
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

nej skrev:
politikerne forsøger altid at tørre den af på andre, de skulle jo nødig komme i klemme og miste alle deres goder Sad


velkommen til Mette som tørre den af på alt og alle for hun er nemlig helst uskyldig Shock


Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-07-2022 14:06
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Måske var det relevant at starte en undersøgelse af alle minkfarme i Danmark, så vi kunne få et billede af hvem der arbejder der.

Nu ved jeg en del om hvad der foregår i Jylland af sort arbejde, hvor mennesker der arbejder på minkfarme samtidig hæver penge i A-kassen eller er sygemeldte fra deres normale arbejde.

Det ville nok lukke trutten på de fleste af de grædekoner der hvert år snyder statskassen for store beløbklap
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-07-2022 16:41
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Jeg har flere gange læst om at uafhængige advokater skulle undersøge minksagen.

Uafhængige af hvem og hvad fremgår ikke.

Selv advokater har selvfølgelig en politisk mening, som alle andre frie borgere, alene det gør dem til uegnede til at udtale sig som uafhængige
og såvidt jeg har forstået er der næppe nogen af dem der stemmer på Socialdemokratiet, eller andre partier på venstrefløjen, måske med meget få undtagelser, ingen nævnt ingen glemtkat
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
up2you
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 03-07-2022 18:39
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 143
Tilmeldt: 19.01.16
 Status: Offline

skipper skrev:
Jeg har flere gange læst om at uafhængige advokater skulle undersøge minksagen.

Uafhængige af hvem og hvad fremgår ikke.

Selv advokater har selvfølgelig en politisk mening, som alle andre frie borgere, alene det gør dem til uegnede til at udtale sig som uafhængige
og såvidt jeg har forstået er der næppe nogen af dem der stemmer på Socialdemokratiet, eller andre partier på venstrefløjen, måske med meget få undtagelser, ingen nævnt ingen glemtkat


Money is Magic !!!


sarcasm
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Vores gamle Danmark - film fra fortiden Film, bøger etc 4 04-03-2024 16:51
Danmark dejligt eller ??? Nyheder på dansk 1230 01-03-2024 11:52
AirAsia på vej til Danmark? Flyselskaber 1 24-02-2024 11:42
All Hells Angels Danmark 4 Wars - Compilation Film, bøger etc 1 18-02-2024 10:28
Adoptioner fra Thailand til Danmark stopper Nyheder på dansk 1 18-01-2024 12:28

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.17 sekunder | 97,880,409 Unikke besøg | jQ Blog