Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Annonce Kampagne :-D
aaby
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-10-2009 11:35
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 426
 Status: Offline

Dette indlæg handler ikke konkret om dette debatforum, men om gratis service på Internettet, sådan generelt.

Den sidste uge har jeg konsekvent klikket på annoncer når jeg er kommet ind på debatfora, nyhedsblogs, osv.

Hvorfor jeg dog er så tosset, kan du passende spørge. Hvorfor i alverden støtte de mennesker som knokler med service, gratis service, om blandt andet de andre vi holder af i Asien.

Vi skal ikke gøre det, klikke på annoncer, for "de andres skyld", men for os selv. Jo mere vi klikker, jo nemmere bliver det for de som knokler, incl mig selv, at fortsætte, ja måske endda forbedre det vi hver i sær arbejder med indenfor "gratis" info service.

Dette er en opfordring til et samarbejde. Lad os som knokler, og jer som nyder gavn af vores pandesved, gå ind i et lykkeligt fællesskab. Klik på annoncer 10 gange tiere end du gør nu, og hvis du aldrig har klikket, ja så kom hellere i gang, så du kan fastholde din service, ja måske endda få den forbedret.
Tropiske hilsner
Aaby
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-10-2009 13:05
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3629
 Status: Offline

hej aaby

at klikke på annoncer kun for at klikes skyld er en dårlig ide da de ikke tæller hos bla google
man skal kun syntes jeg klikke og læse hvis det har ens intreresse

...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Flash Sale // Kampagne med THAI Flybilletter 1 20-12-2017 08:03
KAMPAGNE: THAILAND PLUS Flybilletter 1 19-08-2017 05:00

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768