Antal indlæg: 426 Tilmeldt: 16.04.09 Status: Offline
Dette indlæg handler ikke konkret om dette debatforum, men om gratis service på Internettet, sådan generelt.
Den sidste uge har jeg konsekvent klikket på annoncer når jeg er kommet ind på debatfora, nyhedsblogs, osv.
Hvorfor jeg dog er så tosset, kan du passende spørge. Hvorfor i alverden støtte de mennesker som knokler med service, gratis service, om blandt andet de andre vi holder af i Asien.
Vi skal ikke gøre det, klikke på annoncer, for "de andres skyld", men for os selv. Jo mere vi klikker, jo nemmere bliver det for de som knokler, incl mig selv, at fortsætte, ja måske endda forbedre det vi hver i sær arbejder med indenfor "gratis" info service.
Dette er en opfordring til et samarbejde. Lad os som knokler, og jer som nyder gavn af vores pandesved, gå ind i et lykkeligt fællesskab. Klik på annoncer 10 gange tiere end du gør nu, og hvis du aldrig har klikket, ja så kom hellere i gang, så du kan fastholde din service, ja måske endda få den forbedret.
Tropiske hilsner
Aaby
Antal indlæg: 3629 Tilmeldt: 20.02.09 Status: Offline
hej aaby
at klikke på annoncer kun for at klikes skyld er en dårlig ide da de ikke tæller hos bla google
man skal kun syntes jeg klikke og læse hvis det har ens intreresse