Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
glatføre uheld på vej til mae sot
manse
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-10-2009 02:05

Bruger

Antal indlæg: 697
 Status: Offline

Er der nogen her på siden, der nogen sinde har været ude for isglat vej i Thailand.

Jeg var ude for dette i går i bjergene på vej til Mae Sot. Jeg har gennem mine mange år herude ikke oplevet dette fænomen før, og jeg kunne se med alle de biler i vejsiden, at det er der heller ikke mange thailændere der har.

Jeg fik desværre ikke taget billeder af dette, for jeg havde meget meget travlt med at styre bilen uden om alle disse forulykkede. Jeg fortryder det faktisk i dag, for et sådant billede kunne have indbragt en hulens masse penge.

Det sjove eller skal man sige tragiske ved dette fænomen var, at der kun var is på ca. 100 meter af vejen ellers tørt og lidt fugtigt før og efter.

Da vi også var et sted i bjergene hvor mobilen ikke virker, så kunne de sølle mennesker jo ikke tilkalde hjælp, så vi satte lidt ekstra fart på bilen til næste politi checkpoint og fik dem sat ind i situationen. De sendte folk de 3 km. op af bjerget for at hjælpe. De lød faktisk ikke særligt overrasket da vi forklarede dem situationen, så måske er det alligevel ikke så unaturligt.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
bamsen
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-10-2009 09:43
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1138

Davser

Det var da et sjovt tilfælde med is på vejen
Jeg har kun set for meget vand,så bilerne
gik nedad selv om de bremsede dem.
IT
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-10-2009 11:49
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1773

jeg har læst at oppe i bjergene er der folk der dør af kulde

så det forbavser mig ikke at der kan komme islag på vejene nogle steder

-
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Mand skaber verdens stærkeste chili - ved et uheld Thaimad 3 11-06-2017 09:28
Jeg slog hende ihjel ved et uheld !!!!! Nyheder på andre sprog 3 01-03-2012 12:15
Held i uheld Alt mellem himmel og jord 8 18-12-2009 08:09
Hjemløs dræbt ved elektrisk uheld Diverse 2 30-08-2009 16:44

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768