Antal indlæg: 697 Tilmeldt: 22.02.09 Status: Offline
Er der nogen her på siden, der nogen sinde har været ude for isglat vej i Thailand.
Jeg var ude for dette i går i bjergene på vej til Mae Sot. Jeg har gennem mine mange år herude ikke oplevet dette fænomen før, og jeg kunne se med alle de biler i vejsiden, at det er der heller ikke mange thailændere der har.
Jeg fik desværre ikke taget billeder af dette, for jeg havde meget meget travlt med at styre bilen uden om alle disse forulykkede. Jeg fortryder det faktisk i dag, for et sådant billede kunne have indbragt en hulens masse penge.
Det sjove eller skal man sige tragiske ved dette fænomen var, at der kun var is på ca. 100 meter af vejen ellers tørt og lidt fugtigt før og efter.
Da vi også var et sted i bjergene hvor mobilen ikke virker, så kunne de sølle mennesker jo ikke tilkalde hjælp, så vi satte lidt ekstra fart på bilen til næste politi checkpoint og fik dem sat ind i situationen. De sendte folk de 3 km. op af bjerget for at hjælpe. De lød faktisk ikke særligt overrasket da vi forklarede dem situationen, så måske er det alligevel ikke så unaturligt.