Antal indlæg: 3349 Tilmeldt: 03.07.09 Status: Offline
Mandag den 11. maj 2015 kl. 14:00 – kl. 16:00 vil der på Café Kronborg være mulighed for at møde den danske ambassadør i Thailand, Mikael Hemniti Winther, og ambassadens borgerservicemedarbejder, Michael Madsen.
Ambassadøren vil fortælle om ambassadens opgaver i Thailand og vil give en kort orientering om lukningen af det danske konsulat i Pattaya. Michael Madsen vil stå til rådighed for spørgsmål om borgerservice generelt og vil kunne udstede nødpas. Endelig vil ambassadøren overrække tidligere honorære konsul Stig Vagt-Andersen Ridderkorset af første grad af Dannebrog.
Der vil blive serveret vin, øl og vand til arrangementet.
Antal indlæg: 1365 Tilmeldt: 21.12.13 Status: Offline
Gammel nyhed står også under Udenrigsministeriet har besluttet at nedlægge det danske konsulatet i Pattaya, fra den 24/4 MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND
Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
Antal indlæg: 3857 Tilmeldt: 08.05.09 Status: Offline
Endelig vil ambassadøren overrække tidligere honorære konsul Stig Vagt-Andersen Ridderkorset af første grad af Dannebrog.
Jeg vil sgu også have Ridderkorset af første grad af Dannebrog.
Tænk på hvor mange damer jeg har bollet derude, og hvad var takken, fladlus ,sprøjter i røven, og alskens skavanker man har raget til sig gennem årene.
For ikke at tale om de gange jeg stod i kø, oppe hos Dr. Amundsen, med en dårlig.
Og så skal den lille bøsserøv rende med hele æren
Anarki eller Kaos.
Antal indlæg: 1814 Tilmeldt: 17.03.11 Status: Offline
skipper skrev:
Endelig vil ambassadøren overrække tidligere honorære konsul Stig Vagt-Andersen Ridderkorset af første grad af Dannebrog.
Jeg vil sgu også have Ridderkorset af første grad af Dannebrog.
Tænk på hvor mange damer jeg har bollet derude, og hvad var takken, fladlus ,sprøjter i røven, og alskens skavanker man har raget til sig gennem årene.
For ikke at tale om de gange jeg stod i kø, oppe hos Dr. Amundsen, med en dårlig.
Og så skal den lille bøsserøv rende med hele æren
Du kan blive "Ridder af den Gyldne Sprøjte". -Den får man når man har stået i kø 25 gange. -AMATØR.