Se emne

Hvem er her? 2 gæst(er)
 Udskriv emne
Quality tourist destinations
LungW
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-12-2014 11:38
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 337
 Status: Offline

Så er de igang med en "re-branding".

http://www.nation...48882.html

Når man ønsker Quality Tourists, så må der vel også være nogle af "Non-Quality"?

Hvem mon det er?

Følg snakken på ThaiGeezer!

http://www.thaivi...tinations/
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-12-2014 11:44
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3629

LungW skrev:
Så er de igang med en "re-branding".

http://www.nation...48882.html

Når man ønsker Quality Tourists, så må der vel også være nogle af "Non-Quality"?

Hvem mon det er?

jo ser du LungW det er nok dig og mig der havner på "Non-Quality" listen, for jeg fatter ikke deres jagt på de såkaldte Quality Tourister for hvad forventer en Quality Tourists, efter min ringe mening vil jeg sige , han forventer et Quality thailands ophold, hvor kan han få det, thae måske i kina
LungW
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-12-2014 12:02
Bruger avatar

Bruger

Ja, vi bliver med garanti erklæret for "Non-Q" men det tager jeg nu med ophøjet ro, for deres kampagne er hul i hovedet, de aner intet om hvad quality er og hvem der er mulige quality turister. De har promoveret Thailand på livet løs i Rusland, Kina og de mellemøstlige lande, og hvad har de fået? Pakketurs turister der ingen penge har og det lidt de bruger ryger i russisk og kinesisk ejede butikker og resorts, ha! Så er der alle muslimerne, og det giver da lidt arbejde til de transkønnede og luderne i Pattaya m.v.

LungW
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-12-2014 12:06
Bruger avatar

Bruger

Her lidt nødvendig viden til potentielle Q turister, så de ikke får et chok når de ankommer til Quality Thailand:

"There should be no doubt there is a powerful gang in Thailand that controls and profits from every aspect of crime. They are involved in extortion, smuggling, tax avoidance, gambling, drugs and prostitution. They are major suspects in people being murdered or disappearing without trace. This gang has branches nation wide and operates with feudal rules where junior gang members must pay more senior members for promotion in the gang.

The junior gang members spend their time collecting extortion money for senior members. They get to keep a percentage to save for payment for promotion in the gang to a higher profiting position when one becomes available. Any public debate on legalised gambling, prostitution or trading hours for clubs and bars is obstructed as it would hinder the gang’s ability to extort money from these businesses. This gang has long had political protection with many former members now firmly entrenched in politics.

The gang leaders are extremely wealthy. They drive the latest European cars and live in large houses. They collect expensive religious artefacts in a phoney attempt at piety. They are ruthless, greedy and selfish. They prey on their fellow citizens at every opportunity. People live in fear of them, resent and despise them but are powerless to stop them. This gang has robbed and extorted the Thai citizen for decades. This gang is called the Royal Thai police."

Dette lærerige stykke skriv er forfattet af Tommy Weapon og lånt ovre hos Andrew Drummond, tak..

http://www.andrew...iding.html
leif
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-12-2014 12:54

Bruger

Antal indlæg: 681

"There should be no doubt there is a powerful gang in Thailand that controls and profits from every aspect of crime

Mener det er dem der i daglig tale omtales som.. murgganok dam.
maichai
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-12-2014 13:24
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1365

Med alt Tyrkernes og Muslimernes samme forsøg i Danmark siger man (også jeg) hvis du ikke kan lide lugten i bageriet må du jo skride hjem igen. Nu starter en masse faranger der heller ikke kan lide lugten i bageriet herShock Men hvis det er så forfærdelig her i Thailand så skrid dog hjem eller et andet sted hen Angry Vi er kun her som gæster og kan nyde solen og kvinderne og alt vores fusk hvis vi ikke kan lide lugten i bageriet så må vi sku tage hjem til lugten af muslimers ødelæggelse af vestens samfund eller mafiaen i de øst europæiske samfund sarcasm Jeg har valgt, jeg bliver sku her i Korruptionens højborg. Alt asiatisk politik er bygget op på korruption og nu vil en masse dumsmarte faranger lave det om og vil skabe et land ligesom det de kom fra. Det er jo ligesom at islamisk stat vil opbygge et kalifat. Næ venner Skik følge eller land flygriner
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
LungW
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-12-2014 14:31
Bruger avatar

Bruger

Sig mig, har du drukket noget rasende stærkt sprut siden du er så edderspændt rasende og synes det passende at misbruge de stakkels smileys i den grad, hva´hva´????

Ellers er jeg da helt enig med dig, men du glemte de danske kontrollerende bitches i din lange rasende tirade, dem er vi sandelig glade for at være undsluppet, ikke?

Denne tråd er sådan set bare tænkt som lærerig oplysning til folk der vil vide mere om den dybe afgrund mellem TAT glansbilledet og deres tåbelige drøm om QT, og så de faktiske forhold i hverdagen med snyd, humbug, bedrag og korruption udi det absurde. Hvorfor skulle verdens rige rejsende dog være interesseret i udsætte sig for disse plager?

Men det kender du nok ikke til derude på Somchai tyndskids marker, hvor dagen vel går med at flade ud ved lejrbålet slubre lao khao og vræle Carabao sange i vilden sky, og det er da helt i orden, et skønt liv hvis man da kan holde det ud til man bliver 85 eller mere, jeg kunne sgu´ ikke...
maichai
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-12-2014 16:42
Bruger avatar

Bruger

Sig mig, har du drukket noget rasende stærkt sprut siden du er så edderspændt rasende og synes det passende at misbruge de stakkels smileys i den grad, hva´hva´????

Nej LungW jeg har ikke drukket mere end jeg plejer
Men jeg er rasende træt af at folk der kom til Danmark (muslimer og flygtninge) tror at de skal lave alting om for det danske folk Hvad fanden kommer de så for. Det samme gælder her hvis man ikke kan lide hvordan musikken her i landet spiller kan man da bare skride
Og se nu LungW ingen smileyer så har du ikke noget at kigge på

Men det kender du nok ikke til derude på Somchai tyndskids marker, hvor dagen vel går med at flade ud ved lejrbålet slubre lao khao og vræle Carabao sange i vilden sky, og det er da helt i orden, et skønt liv hvis man da kan holde det ud til man bliver 85 eller mere, jeg kunne sgu´ ikke...

Hvordan de stinkende LAOKAO drikkende bønder her ude på Somchai tyndskidsmarker flader ud eller hvad de gør rager mig en skid Jeg bor her bare og har det fint inden for mine trygge mure
LungW endnu engang uden smiley er du så tilfreds ???
Om de er gule eller røde rager mig også en høstblomst jeg har ingen stemmeret og jeg er hvid
Stadig uden smiley det holdt ellers hårdt

hej
skipper
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-12-2014 17:28
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3857

Jamen hvad er det for en redelighed, her sad jeg i min enfoldighed og troede det hele drejede sig om at Premiereministeren havde stjålet ris fra de fattige.
Og alle de ærlige generaler fra hæren derfor kastede hende ud, fordi de ikke ville finde sig i det svineri.
Vil det sige at det slet ikke passerved ikke
Anarki eller Kaos.
skipper
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-12-2014 17:36
Bruger avatar

Bruger

Vi er kun her som gæster og kan nyde solen og kvinderne og alt vores fusk

Den her bemærkning fra maichai siger vel alt?
Anarki eller Kaos.
LungW
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-12-2014 18:03
Bruger avatar

Bruger

"Stadig uden smiley det holdt ellers hårdt"

Der mangler lige de to irriterende jubel-idiot-glade styks i din signatur, men ellers er det et fornemt og tilfredsstillende læsbart indlæg du denne gang har beæret os med.

Men det bekræfter mig så også i min fornemmelse af hvordan den hvide mand lever derude, og det gør han bag sine AirCon kølige betonmure, måske også med en beton "borg mur" om jordstykket til at holde pøblen på afstand.

Det kræver mental styrke tror jeg, samt adskillige TV kanaler fra det hjemland man hader som pesten, for at holde den mærkværdige tilværelse ud.
LungW
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-12-2014 18:11
Bruger avatar

Bruger

skipper skrev:
Vi er kun her som gæster og kan nyde solen og kvinderne og alt vores fusk

Den her bemærkning fra maichai siger vel alt?

Det gør den nemlig...
skipper
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-12-2014 18:12
Bruger avatar

Bruger

Maichai skriver:
Om de er gule eller røde rager mig også en høstblomst jeg har ingen stemmeret og jeg er hvid

Jamen hvad fanden dit fjols, du har heller ikke stemmeret i Danmark, men alligevel ævler du løs om dansk politik hele tiden?
Anarki eller Kaos.
LungW
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-12-2014 18:14
Bruger avatar

Bruger

skipper skrev:
Jamen hvad er det for en redelighed, her sad jeg i min enfoldighed og troede det hele drejede sig om at Premiereministeren havde stjålet ris fra de fattige.
Og alle de ærlige generaler fra hæren derfor kastede hende ud, fordi de ikke ville finde sig i det svineri.
Vil det sige at det slet ikke passerved ikke

Hvor meget vil du vide?

"You take the blue pill—the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill—you stay in Wonderland, and I show you how deep the rabbit hole goes."

Men vi holder nok her, for ikke at give ADM dårlige nerver.

Stres
LungW
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-12-2014 18:15
Bruger avatar

Bruger

skipper skrev:
Maichai skriver:

Jamen hvad fanden dit fjols, du har heller ikke stemmeret i Danmark, men alligevel ævler du løs om dansk politik hele tiden?

Hahahahahaha!!

Thumb
maichai
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-12-2014 01:56
Bruger avatar

Bruger

Men det bekræfter mig så også i min fornemmelse af hvordan den hvide mand lever derude, og det gør han bag sine AirCon kølige betonmure, måske også med en beton "borg mur" om jordstykket til at holde pøblen på afstand.

Det kræver mental styrke tror jeg, samt adskillige TV kanaler fra det hjemland man hader som pesten, for at holde den mærkværdige tilværelse ud.

Nu lever jeg jo som jeg har valgt og har det fint med det uden tv kanaler fra Danmark ud over det jeg ser på PC når jeg har lyst Hvorfor tror du jeg forlod Phukket efter mere end 30 år og bosatte mig heroppe ??? Ja du gættede rigtigt for mange tåber omkring mig hver dag

"You take the blue pill—the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill—you stay in Wonderland, and I show you how deep the rabbit hole goes."

Men vi holder nok her, for ikke at give ADM dårlige nerver.

LungW er det Din medicin dagbog du her skriver om så mangler der sku da nogle farver gør der ikke LongW ????

skipper jeg kan skrive og have de meninger jeg har Du er vel ikke blevet politisk redaktør her på siden vel, pas du dit svenske og skriv i en svensk/dansk avis hvis det keder dig hvad jeg skriver om Danmark her på siden

hej
AL 48
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-12-2014 03:32
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1814

Nu lever jeg jo som jeg har valgt og har det fint med det uden tv kanaler fra Danmark ud over det jeg ser på PC når jeg har lyst Hvorfor tror du jeg forlod Phukket efter mere end 30 år og bosatte mig heroppe ??? Ja du gættede rigtigt for mange tåber omkring mig hver dag

Nu braldrer du op igen. Men det er jo typisk for dig.
Du har sgu aldrig været 30 år på Phuket. Du startede måske for 30 år siden med at komme som alm. turist, og faldt for luderne. Derfor vendte du tilbage gennem mange år. Du fandt så din kone, blev gift og i (hun) flyttede til Danmark for en kort årrække, indtil hun tvang dig til at flytte til Thailand.
Så stik dit 30 år på Phuket skråt op. -Du har i hvert fald ikke 30 års erfaring og lærdom om Thailand. -AMATØR

skipper jeg kan skrive og have de meninger jeg har Du er vel ikke blevet politisk redaktør her på siden vel, pas du dit svenske og skriv i en svensk/dansk avis hvis det keder dig hvad jeg skriver om Danmark her på siden

Ja, du kan have dine meninger. Men hvorfor skriver du ikke dem? Du bestiller ikke andet end copy/paste andres meninger fra de aviser du nu læser. - De aviser kan vi sgu selv læseSad
maichai
#18 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-12-2014 04:03
Bruger avatar

Bruger

Du har sgu aldrig været 30 år på Phuket. Du startede måske for 30 år siden med at komme som alm. turist, og faldt for luderne. Derfor vendte du tilbage gennem mange år. Du fandt så din kone, blev gift og i (hun) flyttede til Danmark for en kort årrække, indtil hun tvang dig til at flytte til Thailand.
Så stik dit 30 år på Phuket skråt op. -Du har i hvert fald ikke 30 års erfaring og lærdom om Thailand. -AMATØR

Ja man kan jo spekulere lidt på hvem det er der bralder op og hvem der faldt for luderne du er jo så pisse klog Og eftersom jeg havde besluttet mig for at flytte til Thailand lang tid før jeg fandt min kone var det vist ikke hende der tvang mig til Thailand (det må være tvangstanker fra dig efter du igen har spist misundelsens brød
Hvor lang tid er du har været i Thailand AL bordset fra dine små ferier jeg har trodsalt opholdt mig herude i omkring et 1/2 år af gangen men det har du sku ikke AMATØR skriver du ja du er en AMATØR så pas din egen næringsvej

Ja, du kan have dine meninger. Men hvorfor skriver du ikke dem? Du bestiller ikke andet end copy/paste andres meninger fra de aviser du nu læser. - De aviser kan vi sgu selv læse

Jeg kan kun opfordre dig til at lade være med at læse det jeg skriver så får du ikke hjerteforkvabbelse af det Nyd nu din ferie alene (du har jo sendt din kone ud at arbejde) og lad være med at læse det du ikke kan lide så slipper du for at skulle ind på en hjerteafdeling på det lokale hospital
Også en anden ting det der med at copy/paste det er du vist selv mester i men sådan er det jo man kan jo ikke se sine egne fejl vel AL

hej
AL 48
#19 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-12-2014 04:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1814

maichai skrev:

Ja man kan jo spekulere lidt på hvem det er der bralder op og hvem der faldt for luderne du er jo så pisse klog Og eftersom jeg havde besluttet mig for at flytte til Thailand lang tid før jeg fandt min kone var det vist ikke hende der tvang mig til Thailand (det må være tvangstanker fra dig efter du igen har spist misundelsens brød
Hvor lang tid er du har været i Thailand AL bordset fra dine små ferier jeg har trodsalt opholdt mig herude i omkring et 1/2 år af gangen men det har du sku ikke AMATØR skriver du ja du er en AMATØR så pas din egen næringsvej

Ja, du kan have dine meninger. Men hvorfor skriver du ikke dem? Du bestiller ikke andet end copy/paste andres meninger fra de aviser du nu læser. - De aviser kan vi sgu selv læse

Jeg kan kun opfordre dig til at lade være med at læse det jeg skriver så får du ikke hjerteforkvabbelse af det Nyd nu din ferie alene (du har jo sendt din kone ud at arbejde) og lad være med at læse det du ikke kan lide så slipper du for at skulle ind på en hjerteafdeling på det lokale hospital
Også en anden ting det der med at copy/paste det er du vist selv mester i men sådan er det jo man kan jo ikke se sine egne fejl vel AL

jeg har trodsalt opholdt mig herude i omkring et 1/2 år af gangen men det har du sku ikke

Der er åbenbart gået noget din næse forbidriller

igen har spist misundelsens brød

Du har meget med at vi skal være misundelige på dig, - over hvad?? At kunne sidde bag væggene og drikke brandy og læse net-aviser?? -NixIkke SE

Nu skriver du selv at du har opholdt dig ½år ad gangen i 30 år, men hvad har du så lært? - Ikke en skidSad Men til gengæld kender du nok alle barer på Phuket og omegn, samt priserne på ludere. Det er jo også meget vigtig lærdom for én der forlængst har besluttet at flytte til Thailand.Ikke SE
maichai
#20 Udskriv indlæg
Skrevet d. 02-12-2014 04:43
Bruger avatar

Bruger

Du har meget med at vi skal være misundelige på dig, - over hvad?? At kunne sidde bag væggene og drikke brandy og læse net-aviser?? -Nix
Hvorfor skriver du VI nej det er dig AL der er så pisse jydemisundelig
Nu skriver du selv at du har opholdt dig ½år ad gangen i 30 år, men hvad har du så lært? - Ikke en skidSad Men til gengæld kender du nok alle barer på Phuket og omegn, samt priserne på ludere. Det er jo også meget vigtig lærdom for én der forlængst har besluttet at flytte til Thailand.

Gætterier igen igen Er det dig de kalder Gætteren har du haft en rolle i en Batmanfilm ? Kære AL gå nu ud og pas din have du keder dig jo bravt kan jeg læsedriller

hej
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
My boyfriend, the sex tourist Film, bøger etc 5 24-11-2023 18:11
Jomtien has a new tourist police investigation station. Nyheder fra Pattaya 2 02-10-2023 10:56
Danish tourist lost in Phuket forest found safe Nyheder fra Phuket 2 08-08-2021 19:32
Forget this year's tourist high season in Thailand Hele Thailand 1 27-12-2020 10:39
Tourist police cheer up Chinese ‘family’ with video Hele Thailand 3 08-02-2020 12:58

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768