Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Health Insurance for Foreigners 2
IT
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-11-2013 04:47
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1773
 Status: Offline

hej

onsdag den 13-11-2013 kl ca 1600 blev jeg indlagt på det lokale sygehus med kraftige mave smerter, av siger jeg bare, du har Akut blindtarmsbetændelse sagde lægen, vi overflytter dig til surin

afsted over stok og sten gik det med med blå røde blink og hylende sirener

ca 1700 kom jeg under kniven, de var så flinke at bedøve mig før de skar dybt i mine indvolde

her i dag den 15-11-2013 bliv jeg udskrevet til til lokale hospital hvor jeg skal opholde mig i tre dage siger de

nå virker mit nye kort (Health Insurance for Foreigners) ja det tør siges, i surin ingen regning kortet dækkede alt, her på det lokale får jeg en regning på tre dage i eneværelse i alt 1500 baht

jeg bukker og takker, nu hvor jeg har internet forbindelse er mine smerter efter kniven til at holde udmusic
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Mukke
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-11-2013 08:21

Bruger

Antal indlæg: 7

Hej It
Først skal der da lyde et stort tillykke, fordi din kamp nu bære frugt med denne sundhedsforsikringer. Kan se andet steds, at nogen nu mener det er sjovt at lave billige point, på noget så vigtigt , at overleve..
Vi er jo nogle stykker der har fået det samme som dig, derfor er det bare enormt dejligt, at se at det også virker..
Skipper og ham cacaokurt som ved alt om Thailand. De kan måske vejlede dig i dette med brug af dette kort, for de giver da udtryk for at vide alt...

IT tak for tilbagemeldningen, for nu kan os der har denne forsikring se at det
virke..Thumb
skipper
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-11-2013 08:28
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3857

Jeg kan godt forstå du hedder mukkeGrin
Anarki eller Kaos.
Mukke
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-11-2013 08:48

Bruger

Ja sådan er der så meget SKIP?...er men din viden om Thailand er der trods alt forståelse for,......love
skipper
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-11-2013 09:57
Bruger avatar

Bruger

Jeg hopper ikke på din limpind Mukke, du er for let at gennemskuesmile
Anarki eller Kaos.
Mukke
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-11-2013 10:18

Bruger

Skipper nu kender jeg dig ikke, og skal jeg være helt ærlig efter dine udbrud til IT.s udmelding, så har jeg absolut heller ikke intentioner om at lære dig at kende, men IT vi er nu mange der ser lidt mere lyst på tilværelsen her i Thaialnd, for uden at lyve, har vi været mage der har ventet på en udmelding vedrørende denne nye forsikring…

Vi..os os,,, der bor i Thailand er bare glade på dine vegne, og så må vi vel bære over med dem, der tror de ved alt.. og som er feriernde gæster i Thailand, men de skal jo også have mulighed, for at give deres professionalisme ud til masserne..sorry
AL 48
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-11-2013 10:55
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1814

IT skrev:
hej

onsdag den 13-11-2013 kl ca 1600 blev jeg indlagt på det lokale sygehus med kraftige mave smerter, av siger jeg bare, du har Akut blindtarmsbetændelse sagde lægen, vi overflytter dig til surin

afsted over stok og sten gik det med med blå røde blink og hylende sirener

ca 1700 kom jeg under kniven, de var så flinke at bedøve mig før de skar dybt i mine indvolde

her i dag den 15-11-2013 bliv jeg udskrevet til til lokale hospital hvor jeg skal opholde mig i tre dage siger de

nå virker mit nye kort (Health Insurance for Foreigners) ja det tør siges, i surin ingen regning kortet dækkede alt, her på det lokale får jeg en regning på tre dage i eneværelse i alt 1500 baht

jeg bukker og takker, nu hvor jeg har internet forbindelse er mine smerter efter kniven til at holde udmusic

IT: -Takker, det er den slags tilbagemeldinger som er guld værd ThumbThumb
M55
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-11-2013 11:35
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1875

@AL 48: IT er garanteret jyde, manden er jo klogThumb
Cacaokurt
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-11-2013 12:09
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 102

I øvrigt hvis det skulle være glemt i forbi farten så: TUSIND TAK" for tilbagemeldingen IT. Love
Jeg håber at andre også vil melde tilbage.
NEJ! Mukke, det skal ikke forstås som om jeg håber andre bliver syge eller kommer ud for et uheld.
Jeg bor i Thailand og har ingen planer om at "besøge" Danmark hvor der tilsyneladende også er lagt afgifter på humor, siden jeg forlod landet.
Det var i al fald tilladt at bruge eller forsøge at bruge humor sidst jeg var der.
yindee
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-11-2013 12:33
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3629

hej IT

frådser du ikke lidt rigeligt med pensionen, eneværelse griner

god vind fremover hils fruen og den lille (Tornerose)
Mukke
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-11-2013 13:38

Bruger

Kan man måske anvende den så udmærkede thai forsikring til at kurere syfilis og gonoré?

Har svinet lidt rigeligt med fyren de sidste år, især der i Pattaaya.

Nogen erfaring? Skipper har du?
M55
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 15-11-2013 13:53
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1875

Mukke skrev:
Kan man måske anvende den så udmærkede thai forsikring til at kurere syfilis og gonoré?

Har svinet lidt rigeligt med fyren de sidste år, især der i Pattaaya.

Nogen erfaring? Skipper har du?

er du nu fuld igen eller bare dum, det er nok begge dele hvad siger manses kone til at du sviner ude i byen
IT
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-11-2013 06:28
Bruger avatar

Bruger

yindee skrev:
hej IT

eneværelse Shock aldrig har der været så mange personer i et eneværelse, små søde nydelige sygeplejerske, der skal måle først det ene så det andet, Fruen i huset vimser rundt, styrer cirkuset sørger for at der er mad og drikke til alle gæsterne, der lige kom forbi for at ønske mig god bedring, fint nok de giver alle, ok næsten alle 50 til 100 baht istedet for blomster

nok om mig, jeg kommer hjem søndag Thumb
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
AL 48
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 16-11-2013 08:26
Bruger avatar

Bruger

IT skrev:
yindee skrev:
hej IT

eneværelse Shock aldrig har der været så mange personer i et eneværelse, små søde nydelige sygeplejerske, der skal måle først det ene så det andet, Fruen i huset vimser rundt, styrer cirkuset sørger for at der er mad og drikke til alle gæsterne, der lige kom forbi for at ønske mig god bedring, fint nok de giver alle, ok næsten alle 50 til 100 baht istedet for blomster

nok om mig, jeg kommer hjem søndag Thumb

Kunne du ikke lige snuppe et par ekstra dage ? - Der er jo penge i det music
IT
#15 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-11-2013 12:35
Bruger avatar

Bruger

AL 48 skrev:

hej AL 48

hej AL 48

nu er pengene gjort op, 680 baht i over skud, som straks blev deponeret i sygehusets indsamlings kassemusic
skipper
#16 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-11-2013 12:53
Bruger avatar

Bruger

Thumb kat
Anarki eller Kaos.
AL 48
#17 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-11-2013 17:26
Bruger avatar

Bruger

IT skrev:
AL 48 skrev:

hej AL 48

hej AL 48

nu er pengene gjort op, 680 baht i over skud, som straks blev deponeret i sygehusets indsamlings kassemusic

Pas nu på med det,-næste gang beholder de dig en uge ekstra. Grin
Men ellers fint Thumb
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Pattaya Police continue to get tough on foreigners breaking motorbike laws in South Pattaya. Nyheder fra Pattaya 1 16-08-2024 16:21
Thailand's Weather Alert: Sizzling Heat, Heavy Rain, and Health Warnings Hele Thailand 1 22-05-2023 14:41
Phuket Island: A Destination for Fitness, Health, and Wellness Nyheder fra Phuket 1 12-04-2023 14:01
Can foreigners own guns in Thailand? Alt det andet 3 05-09-2022 17:50
MASK-WEARING: Thais, yes. Foreigners, no. Discover Thainess 1 29-06-2022 15:30

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768