Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Er det mon "Danmarksrekord"?
AL 48
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-05-2013 09:03
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1814
 Status: Offline

Drenge på seks og syv kørte i stjålen bil

Borger tilkaldte politiet kort efter klokken fire i morges. Synes to personer i en bil så lidt unge ud. Det havde han ret i

- En borger alarmerede politiet kl. 4.07 her til morgen. Han mente, at der var tale om nogle meget unge bilister i en bil i Nykøbing Faster, siger vagtchef Søren Østervig fra Sydsjællands- og Lollands-Falsters Politi til Ekstra Bladet. x

Borgeren have ret.

I bilen sad to drenge fra en døgninstitution i byen. De oplyste til politiet, efter bilen var blevet stoppet, at de er seks og syv år.

- De siger, at de har overholdt færdselsreglerne og der var ingen personskade. Man kan undre sig over, at de overhovedet kunne nå pedalerne, siger Søren Østervig.

Det var institutionens bil, en Toyta Aygo, som de var stukket af i efter at have stjålet nøglerne.

- Der vil blive skrevet en sag på det der er sket, men de er jo begge under den kriminelle lavalder, så det bliver noget for de sociale myndigheder, siger vagtchefen.

Og mon ikke institutionen skal overveje, om de vil ændre på den måde de opbevarer bilnøglerne på.

7. maj 2013 kl. 07:01

Taget fra: http://ekstrablad...969424.ece
-----------------------------

- Hvor mon opsynet på den døgninstution var henne??
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-05-2013 10:24
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1773

Hvor mon opsynet på den døgninstution var henne??

ser du al48
opsynet består af u(d}dannede pædagoger som altid varetager de unge menneskers interesser eller mangel på samme

mit gæt er
at pædagogerne har siddet sammenkrøbet i et hjørne de sidste mange dage med en kasseret sut i munden, for de ungerne fik bægeret til at flyde over, grundet mobning og foragt for pædagogerne
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
M55
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 07-05-2013 12:57
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1875

IT skrev:
Hvor mon opsynet på den døgninstution var henne??

ser du al48
opsynet består af u(d}dannede pædagoger som altid varetager de unge menneskers interesser eller mangel på samme

mit gæt er
at pædagogerne har siddet sammenkrøbet i et hjørne de sidste mange dage med en kasseret sut i munden, for de ungerne fik bægeret til at flyde over, grundet mobning og foragt for pædagogerne

hold da helt fri ,du rammer næsten plet

http://ekstrablad...969560.ece

Jeg blev ringet op af en fremmed mand, som lod min søn tale med mig. Derefter ringede manden til politiet, fortæller moderen til Lolland-Falster Folketidende.
Hun kontaktede institutionen, som ikke vidste der manglede to børn.
yindee
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-05-2013 03:06
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3629

Er det mon "Danmarksrekord"?

I følge ekstrabladet er det en ny DanmarksrekordThumb
Min søn er Danmarks yngste biltyv
- Det må ikke ske, siger chokeret mor, efter at hendes syvårige søn i nat stjal en bil

ekstrabladet.dk/1...970547.ece
skipper
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-05-2013 08:07
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3857

En trist historie der kunne været undgået hvis moderen havde været moden nok til at passe sit eget barn og givet ham den barndom vi alle gerne vil have.

Anarki eller Kaos.
Evo777
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-05-2013 12:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 26

Jeg kommer til at tænke på en gammel vittighedstegning, som jeg mener Storm P lavede. 2 små drenge er ude at kører i en bil. Den ene sidder nede ved pedalerne og den anden står oppe på sædet hvor han har fat i rattet og råber til drengen nede ved pedalerne "Mere gas Anton"

Nogle som kan huske den og ved om det er Storm P?
รักประเทศไทย

www.bangkok37.com
www.bangkok37.com
skipper
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-05-2013 13:38
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3857

Den kan jeg ikke huske, men han har jo lavet mange.
Jeg fandt et udpluk af hans mange finurlige små sandheder:

http://www.perlen...dk/2538588
Anarki eller Kaos.
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Siamese Stone Unveils Exclusive "Island Collection" in Phuket Fri debat: Pattaya 1 24-01-2024 12:35
Havets Vagabond - Finn "Sømand" Hansen Film, bøger etc 1 03-06-2023 19:39
Jens "The Beast" Film, bøger etc 3 03-02-2023 16:28
Thai Lesson: 5 Slang Words for "Sexy" Thaisproget i skrift og tale 1 22-10-2022 16:44
"Fun to Travel in Thailand" Hele Thailand 6 24-09-2022 18:20

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768