Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Diverse
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
10 timer til paradis.
Vanilla
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-10-2012 16:26

Bruger

Antal indlæg: 275
 Status: Offline

Nu har jeg saa lige set filmen igen.

Jeg syntes at den skildre ganske godt om mange ting. Bl.a. om hvilke type pige og farang man moeder her eller der, jeg taenker paa de " lyseroede " bar eller som her i filmen i et fitness center, dog er det trist at se den fornuftige pige som ejere centeret har en fordom om farang kun taenker paa sex, men det gaar heldigvis over da Dennis er en fyr som oensker kaerlighed og ikke bare toejtesex.

Dennis' mor lider ogsaa af fordomme, det er saa grelt at han ikke toer at spille med aabne kort om han har vaeret i Thailand og faktisk har fundet en rigtig soed pig, nej moderen mener at Dennis har vaeret sexturist i Thailand.

At se det klientel som sidder paa den bar som dennis er blevet henvist til, siger jo alt om hvorfor fordomme stadig eksistere.

Hvis i ikke har set filmen, saa kan jeg kun sige : Kom igang.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-10-2012 02:58
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1773

hej
du skriver citat
dog er det trist at se den fornuftige pige som ejere centeret har en fordom om farang kun taenker paa sex, men det gaar heldigvis over da Dennis er en fyr som oensker kaerlighed og ikke bare toejtesex.

90 procent af de mænd som kommer til byen vil ha sex og sprut, det har hun set mange gange, derfor tænker hun som hun gør
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Vanilla
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-10-2012 04:04

Bruger

Hej IT.

Du har fuldstaendigt ret, dog nyder jeg den scene hvor Dennis og den soede pige er paa stranden, han forsoeger at kysse hende, men hun har dog stolthed og fortaeller Dennis at det goer man ikke offentligt, det kan man derimod ikke sige om de piger han moeder paa bar'en, i de pigers oejne staar der kun baht. De sidder jo naermest allerede efter 2 min. og siger " Oh you big, mi lob you. 5555

Jeg syntes at filmen er rigtig god.
per1234
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-10-2012 05:19
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 857

Vanilla skrev:
Hej IT.

Du har fuldstaendigt ret, dog nyder jeg den scene hvor Dennis og den soede pige er paa stranden, han forsoeger at kysse hende, men hun har dog stolthed og fortaeller Dennis at det goer man ikke offentligt, det kan man derimod ikke sige om de piger han moeder paa bar'en, i de pigers oejne staar der kun baht. De sidder jo naermest allerede efter 2 min. og siger " Oh you big, mi lob you. 5555

sjovt, du har ret , kun lidt ret den regel gælder kun i baren, har set det mange gange hvor farangen vil kysse og kramme pigen i big c eller andre offentlige steder
pigen forsøger at undgå det ,kan se hun ikke kan vil have det

Filmen er ok ham der spiller Dennis er på vej til USA for at indspille en film

læs om Muskelmand og skuespiller: Kim Kold her http://www.euroma...-kim-kold/
alan
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-10-2012 07:38
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 42

hej
filmer er underholdene hvor mange Denniser kommer der til thailand om året, mit gæt en griner
det er nogle fine typer der ses i farang baren Grin
dingdong
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-10-2012 08:54

Bruger

Antal indlæg: 58

Ja hvilken udsendelse viser mest om hvad der sker

Fra thailand til Thy

Bubber i Pattaya

Eller de 2 gamle DR damer i Thailand.

Hvad er mest rigtig, mon ikke det er med hvilke briller de enkelte ser.

Vanilla
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-10-2012 16:10

Bruger

Hvad der er rigtigt eller hvad andre syntes er forkert er vel uden betydning, vi kan dog alle have en mening ( og taenke : GOSH, det er godt at det ikke er mig ) men modparten kan jo taenke det samme om en )

AL 48
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-10-2012 16:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1814

FILM,-det er da noget fanden har skabt (bortset fra de gode gamle "Cowbojder-film" man kunne grine ad dengang, og holde med "indianerne"skaal.
I dag ser jeg næsten udelukkende autentiske dokumentarfilm, det andet opstyltede "sødsuppebras" gider jeg ikke spilde tid på. De forskellige episoder er jo ren fiktion og kassetænkning.Sad
soi7
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-10-2012 21:55

Bruger

Antal indlæg: 356

Vanilla skrev:
Hej IT.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
@Vanilla,

Det er en rigtig god film, du må som erfaren i LOS også kunne grine lidt af Dennis der bliver snydt med jakkesættet, og pigerne der kun har bath i tankerne, men jeg synes egentligt at Dennis i filmen er meget fornuftig ( rigtig meget endda) , det er 1 ste gang han er i LOS, og specielt i PTY, jeg har ihvertfald respekt for hans person i filmen, og han ender endda med at finde en rigtig sød pige...det sker nok ikke så ofte i Pattaya....

Det med at de som Dennis selv skriver om filmen kun bruger 2 rigtige skuespillere er nok korrekt, jeg synes at genkende ham der udlejer motorcykler ud, det er ham der altid er på "soi postoffice" ( soi 13.2)

Dennis har desværre ikke været særlig heldig med sin mor, hun skulle da skamme sig ! hun skulle være stolt over at Dennis fandt sådan en sød pige i Thailand...hun er da super sød :)
Vanilla
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-10-2012 03:01

Bruger

Soi7.

Nej jeg kunne faktisk ikke grine, nae jeg krummede taeer til den store guldmedalje.

Ja, Dennis spiller en rigtig god figur i filmen, og ja, moderen burde skamme sig.

Jeg bed ogsaa maerke i, at da Dennis var ude ved ham den lidt specielle fyr og se diverse brochure om Pattaya og han saa sidder og fortaeller at de jo er flotte de Thaier mens han samtidigt lige beder sin kone om at skrue lidt ned for rengoeringen imens de talte. Shock
M55
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-10-2012 03:41
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1875

soi 7 skrev
Dennis har desværre ikke været særlig heldig med sin mor, hun skulle da skamme sig ! hun skulle være stolt over at Dennis fandt sådan en sød pige i Thailand...hun er da super sød :)

jeg tror at moderen er bange for at Dennis flytter og hun bliver ensom på sine gamle dage
Vanilla
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-10-2012 04:29

Bruger

Det kan du ha' ganske ret i, dog tror jeg ikke hun ville blive glemt med en thailandsk svigerdatter. de fleste thaier taenker paa andre end sig selv, i modsaetning til saa mange danskere........tror jeg.
per1234
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-10-2012 05:06
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 857

hej
når to forskellige kulturer mødes opstår der nemt misforståelser, det er ikke nemt at være en ældre mor i danmark og forstå den nye unge thai kone, som sønnen kommer hjem med, slet ikke når de ikke kan taler samme sprog
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Mændenes paradis De fastboende 21 02-09-2024 16:07
Død i paradis (En radiofortælling) Film, bøger etc 1 20-10-2023 13:33
10 timer til paradis (Pattaya) Film, bøger etc 3 30-10-2021 09:35
48 timer - Købt fri til kærlighed Skik og brug 26 03-07-2021 10:18
24 timer vi aldrig glemmer - Tsunamien Film, bøger etc 5 09-05-2021 18:14

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768