Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Tak til Udlændingestyrelsen
dardi
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-08-2012 12:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 256
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

Frygtelig, sørgelig læsning .. men der er vel mange herinde med samme erfaring - tror jeg.

http://politiken....ken-middag

Kilde Politiken.

PS! Artiklen er lang, så jeg vil ikke sætte teksten ind her. Jeg skammer mig som Dansker !!!
Det gode ved kristendommen er, den har givet os noget at sige, når vi slår foden.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Thaihans
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-08-2012 13:28
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 446
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

hej du skriver
Jeg skammer mig som Dansker !!!


hvorfor dog det, Udlændingestyrelsen har mange sager og for lidt personale det kan vi takke vores politiker for, Et andet stort problem er at alt for mange Udlændinge søger asyl det koster

jeg skammer mig ikke, er kun lidt ked af, at vi danskere lukker de forkerte ind og smider de forkerte ud
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sula
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 09-08-2012 16:10
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 36
Tilmeldt: 07.06.09
 Status: Offline

Jeg syntes da ikke der er noget at beklage sig over vores familiesammenføringsag tog da kun 1 år (ironi kan forekomme ).

Men ok det var så heldigvis positivt svar så nu kan kone og søn blive.

Men så vil jeg så sige da vi søgte visum til drengen nede i Thailand var der en herre i udlændingestyrelsen der satte himmel og hav i bevægelse og vi fik visummet på 2 dage ham er vi evigt taknemlige.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-08-2012 19:05
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Principielt syntes jeg ikke man skal skamme sig over hvad andre mennesker gør, heller ikke vore politikere.
Hvad der kan være lidt besværende er politiet/ statsadvokaten i denne sag:
http://politiken....kompetent/
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-08-2012 05:04
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1750
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

skipper skrev:
Principielt syntes jeg ikke man skal skamme sig over hvad andre mennesker gør, heller ikke vore politikere.
Hvad der kan være lidt besværende er politiet/ statsadvokaten i denne sag:

http://politiken....nkompetent

Politiet gjorde det rigtige, de anholdte nogle formodede terrorister fint nok. Politiet anholdte de forkerte, fejl sker over alt , at de ikke vil indrømme deres fejl er den største fejl i den sag, det er rent ud sagt, noget forbandet svineri Angry
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-08-2012 08:18
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3858
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Hele sagen virker amatøragtig, hvis politiet skal anholde mistænkte terrorister må de i det mindste have fotografier at sammenligne med, i stedet for at gå efter navne.

Godt de ikke hed Hansen, så var fængslerne sgu blevet overfyldte Grin

Problemet er så at det, ifølge statsadvokaten har været umuligt at identificere betjentene, selv om der findes foto af deres ansigter!

Det burde være let at finde frem til hvem der deltog, bare spørg politiledelsen, de ved det garanteret.

En af betjentene der deltog i anholdelsen har ovenikøbet meldt sig, men er aldrig blevet afhørt af statsadvokaten, så mon det ikke er viljen der mangler?
Anarki eller Kaos.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Udlændingestyrelsen erkender fejl Visa til Danmark 1 07-09-2021 14:01
Udlændingestyrelsen advarer borgere mod fup-opkald Nyheder på dansk 1 26-07-2013 23:30
Udlændingestyrelsen blacklister beskeder sendt fra Hotmail Nyheder på dansk 1 24-06-2012 13:06

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.19 sekunder | 99,113,939 Unikke besøg | jQ Blog