Antal indlæg: 3857 Tilmeldt: 08.05.09 Status: Offline
Det er da utroligt så opfindsomme visse mennesker kan være når det drejer sig om at slippe for at arbejde.
De sidder gerne flere år i spjældet for at undgå det.
Antal indlæg: 3350 Tilmeldt: 03.07.09 Status: Offline
skipper skrev:
Det er da utroligt så opfindsomme visse mennesker kan være når det drejer sig om at slippe for at arbejde.
De sidder gerne flere år i spjældet for at undgå det.
de unge mennesker kommer jo ikke i spjældet , men på ferie ophold med alt betalt, derfor modtager de dommen selv om rockergruppen Bandidos er en helt uskyldig forening, som modtager offentlig støtte til deres mange medlemmer der mødes for at snakke om de sidste nye modellers¨som puch maxi eller andre fine maskiner
Antal indlæg: 3857 Tilmeldt: 08.05.09 Status: Offline
Jeg har nu aldrig været bidt af Puck Maxi, men jeg kan huske en lærekammerat der havde en Velo Solex, vi grinede lidt af Jazzvraget der trampede den tohjulede havelåge igang, og derefter sænkede "motoren ned på forhjulet.
Ingen hjulspind der, ikke engang i Januar måned med is på gaden, men billig var den i drift, så vidt jeg husker var det noget med 40 Km på literen.
Men han betalte selv, i modsætning til den flok skvatrøve der ikke kan forsørge sig selv ved ærligt arbejde.
Anarki eller Kaos.