Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Dagbogen
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Dagbogen 10.06.2011 + et par dage, Kanchanaburi
AL 48
#41 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-06-2011 10:26
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Ærlighed??
Er det den du finder på bunden af et glas absinth, som er med til at ødelægge din forstyrrede hjerne endnu mere.
Prøv at se verden i øjnene uden rusmidler, hvis du tør. Prøv at blive fysisk træt i stedet for psysisk træt og halvberuset.
Hvis du kunne fungere i hverdagen uden spiritus, så kan det være at andre mennesker respekterede dig lidt mere. Prøv at læse nedenstående om din sygdom og spiritus:
http://www.psykia...idelse.htm
Hav en god dag, trods alt.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#42 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-06-2011 14:55
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1752
Tilmeldt: 11.09.09
 Status: Offline

AL 48 du skriver
samt et muret "thaihus" på ca. 80kvm., jorden kostede dengang, for ca. 4år siden, 120.000baht, og huset kostede ved venners hjælp ca. 600.000 baht at opføre


ikke for at prale men se lige her http://www.thai-d...post_11722
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
rinpoche
#43 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-06-2011 16:10
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 245
Tilmeldt: 24.02.09
 Status: Offline

JackD skrev:
@rinpoche:

Jamen, så må du jo op og kigge på 16. etage når du ankommer til Bangkok...

Vi kan holde en kaste-konkurrence om hvem der kan ramme flest soi dogs nede på gaden, de kæfter stadigvæk op i en uendelighed!

skaal


Underholdning for hele familien, JackD kat
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Sabai Sabai
#44 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-06-2011 21:11
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 24
Tilmeldt: 15.04.11
 Status: Offline

rinpoche skrev:
JackD skrev:
@rinpoche:

Jamen, så må du jo op og kigge på 16. etage når du ankommer til Bangkok...

Vi kan holde en kaste-konkurrence om hvem der kan ramme flest soi dogs nede på gaden, de kæfter stadigvæk op i en uendelighed!

skaal


Underholdning for hele familien, JackD kat



Lyder som en rigtig god ide !Thumb


Man må så håbe at det falder sammen med en dag, hvor Anton Larsen AL48, er ude at lufte sit grimme krapyl af en hund !!...Eller er det omvendt ??
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
JackD
#45 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-06-2011 21:27

Bruger

Antal indlæg: 596
Tilmeldt: 07.02.11
 Status: Offline

Ok, jeg holder øje med den skræmmende, skulende, blege Hannibal Lecter type, og mon ikke en Archa Beer 3/4 fyldt med JP-4 (Jet-Fuel) og en tændt lunte ville være perfekt?

Er han ved at kvæle det ufatteligt grimme kræ, eller masturberer han den lille hundep!k?

Man skal passe på de udadtil pletfrit rene og selvretfærdige, de er som regel de værste...

Jeg er en fordrukken og syg i hovedet skidderik, men jeg har humor!

driller
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
dardi
#46 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-06-2011 21:34
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 256
Tilmeldt: 26.03.09
 Status: Offline

Hej Jac-D .. Hitler havde også humor ... han forsøgte at lære en Schaefer at tale ... sygt ikke !!!
Det gode ved kristendommen er, den har givet os noget at sige, når vi slår foden.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
JackD
#47 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-06-2011 21:48

Bruger

Antal indlæg: 596
Tilmeldt: 07.02.11
 Status: Offline

Næh, egentlig ikke, jeg har hørt en hund tale, godtnok var jeg fyldt med alt det her:

~ We had two bags of grass, seventy-five pellets of mescaline, five sheets of high-powered blotter acid, a saltshaker half-full of cocaine, a whole galaxy of multi-colored uppers, downers, screamers, laughers... Also, a quart of tequila, a quart of rum, a case of beer, a pint of raw ether, and two dozen amyls. Not that we needed all that for the trip, but once you get locked into a serious drug collection, the tendency is to push it as far as you can. The only thing that really worried me was the ether. There is nothing in the world more helpless and irresponsible and depraved than a man in the depths of an ether binge, and I knew we'd get into that rotten stuff pretty soon.~

Hitler var skræmmende normal i forhold til det post-post-moderne gennemsnits psykopatiske såkaldt civiliserede moderne menneske, og her taler jeg ikke om fætrene Langballe/Krarup, de er så normale at de andre idiotborgerdyr med rette burde betragtes som de gale!

"In a world of fugitives, the person taking the opposite direction will appear to run away."
— T.S. Eliot, the Family Reunion
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#48 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-06-2011 05:05
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

JackD skrev:
Er han ved at kvæle det ufatteligt grimme kræ, eller masturberer han den lille hundep!k?

Nej desværre JackD, det er en hunhund, men vi er ved at lægge op til "tungeslaskere". Slikke hende nægter jeg, da hun er en lille luder, der 2 gange er blevet gravid i Thailandgriner.- Men alene hendes "afkom" er mere værd pr. stk. end du får udbetalt pr. måned. - Så hvem er mest værd.
Hun kan betale min flyvebillet herned hvert år! - Kan din luder gøre det samme for dig?
OK,- om hunden er køn eller ikke er jo en smagssag, men hun er skide charmerende og har et rigtig godt sind. Og hvem kan prale af at have en far der var europamester 3år i træk?
Ja, du har humor (gudskelov da), men til tider en temmelig syg form for humor.
Intelligent og hurtig i "opfatteren" er du også. Havde du kunnet styre det lidt bedre kunne du drive det vidt (blive medlem af FP og komme i folketinget).
Sabai Sabai:
Du glemte i dine oplysninger at fortælle, at jeg var fra Odder.
Men det kan alle jo læse ved min avatar, da jeg ikke har noget at skjule,- ligesom visse andre. Jeg behøver ikke gemme mig af frygt for at blive opdaget, fordi jeg er bange for at folk skal finde ud af hvilket sølle skrog, jeg i virkeligheden er.
Er man nødt til at dække sig bag total anonymitet,- så må der jo være noget i vejen, eller hvad...........?
Hej,- Anton Larsen (fra 8300 Odder)
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pirat
#49 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-06-2011 10:22
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 713
Tilmeldt: 13.01.10
 Status: Offline

Sabai Sabai: jack d,, rinpoche,, AL48 er det nødvenlig at ødelægge dagbogen med jeres gadedrenge sprog

er i uenige ,.sure eller hvad ved jer så opret dog en tråd hvor i kan slås

kom ikke med det er de andre der begyndte i er sku alle over 50 med en hel del livserfaring

brug den erfaring lad os andre nomader lære af ,fra jer men i en tråd for jer selv

husk det er en stor mand der har mod til at skrive undskyld jeg gik for langt
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
#50 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-06-2011 11:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1826
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Jeg synes også at det er synd at ødelægge denne tråd, men siden ThaiTime gik ned, er det jo ligesom der er kommet andre "toner" på.
En tråd hvor gadedrengene slås og udveksler meninger var nok ikke en dum idé.
Derfor bliver dette mit sidste indlæg i denne tråd (kun en undskyldning til pensionisten for at have misbrugt hans trådgodag )
Hav en god dag.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
#51 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-06-2011 13:18
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Fik lige lyst til at sætte en lille tankevækkende historie ind i debatten. Skulle der sidde en læser eller to som ikke bryder sig om fortællingen,

så spring den venligst over.


To venner fra indianer stammen Quichua, sejlede en dag op af Napo floden dybt inde i Ecuadors enorme jomfruelige jungle..

På anden dagen kommer de op at skændes og den ene giver den anden en lussing.

Sidstnævnte som får en varm rød kind, men ikke siger noget, skriver i sandet:

”I dag fik jeg en lussing af min ven”

De sejler dybere ind i regnskoven, og kommer til en lille idyllisk plet hvor de bestemmer sig for at indsamle nogle medicinale planter.

Ham der tidl. Fik en lussing falder ud af sin kano og er ved at drukne, men hans ven redder ham.

Da han er kommet til sig selv igen, graverer han i klippevæggen:

”I dag reddede min bedste ven mit liv”

Vennen spørger ham så:” Da jeg slog dig, skrev du i sandet - nu da jeg har reddet dig, graverer du i klippen. Hvorfor?”

Den anden svarede:” Når nogen gør os ondt, skal det skrives i sand, hvor tilgivelsens vind kan viske det ud. Når nogen gør os noget godt,

skal det graveres i sten, hvor ingen vind nogensinde kan slette det”.


Min morale: skriv dine sorger, eder og forbandelser i sand og dine glæder i sten.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#52 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-06-2011 17:28
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1835
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

Thumb
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
ida
#53 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-06-2011 17:41
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 153
Tilmeldt: 04.11.10
 Status: Offline

Thumb det kunne mange godt tage til sig.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
JackD
#54 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-06-2011 19:45

Bruger

Antal indlæg: 596
Tilmeldt: 07.02.11
 Status: Offline

Ja, man ku´godtnok så...

nissefar
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Sabai Sabai
#55 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-06-2011 20:40
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 24
Tilmeldt: 15.04.11
 Status: Offline

JackD skrev:
Ja, man ku´godtnok så...

nissefar


Hvad er det du ku' ?

Er det det her, du drømmer om, og kigger langt efter, gammelsmølf ?
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
JackD
#56 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-06-2011 21:16

Bruger

Antal indlæg: 596
Tilmeldt: 07.02.11
 Status: Offline

He-he!

Den lille undermåler sutter så han er helt blå over hele kroppen, det ku´ godt ligne mig, faktisk, hvis jeg husker korrekt, og størrelsen på yveret er også helt OK...

Hva´siger Anton Larsen, Odder, til sådan en smølf, får du nogensinde sådan et bap, hva´?

Hundehoved, vuf-vuf...
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
soi7
#57 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-06-2011 21:41

Bruger

Antal indlæg: 351
Tilmeldt: 10.02.11
 Status: Offline

AL 48 skrev:
Jeg synes også at det er synd at ødelægge denne tråd, men siden ThaiTime gik ned, er det jo ligesom der er kommet andre "toner" på.
En tråd hvor gadedrengene slås og udveksler meninger var nok ikke en dum idé.
Derfor bliver dette mit sidste indlæg i denne tråd (kun en undskyldning til pensionisten for at have misbrugt hans trådgodag )
Hav en god dag.


Ja,....hyg dig i na klang....selvretfærdig er du hva,,,DU ødelagde debatter på thaitime ik Shock.....jam dai mai ?....men det forstår du vel heller ik .......kan du tælle til 10 på thai ??? kloge åge....driller
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
JackD
#58 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-06-2011 22:11

Bruger

Antal indlæg: 596
Tilmeldt: 07.02.11
 Status: Offline

soi7:

Han er en fucking selvretfærdig narrøv som er så satans klog på alt der har med Thailand at gøre så det er pinligt at læse om, og hvor meget rejser fjolset dertil?

Et par gange om året vel, når hans forp..... lille ækle møgkøter er blevet kneppet gravid, igen, igen!Sad

Jeg er træt af de typer, de evigt uplettede og rene der udelukkende deltager på fora som disse for at missionere deres lille klamme, indeklemte hundeopdrætteravler-sindssyge verdenssyn på alle os andre, og det gider jeg faktisk ikke høre på længere...

Derfor, Anton Larsen, vuf-vuf, Odder Hundeavleranstalt, fortræk over på DTW, hvor du er meget, meget bedre tilpas sammen med Amagerboy, TG950, Natty, Bjarne, Ole, og alle de andre bøsserøve!


Til forsiden  Til toppen  Til bunden
JackD
#59 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-06-2011 22:14

Bruger

Antal indlæg: 596
Tilmeldt: 07.02.11
 Status: Offline

AL 48 skrev:
Jeg synes også at det er synd at ødelægge denne tråd, men siden ThaiTime gik ned, er det jo ligesom der er kommet andre "toner" på.
En tråd hvor gadedrengene slås og udveksler meninger var nok ikke en dum idé.
Derfor bliver dette mit sidste indlæg i denne tråd (kun en undskyldning til pensionisten for at have misbrugt hans trådgodag )
Hav en god dag.


Selvretfærdige nar!

Andre toner?

Kalde min kone for en luder?

Du er selv med her i rendestenen og gadedrengesproget, du skal da ikke undskylde en skid, hold dig hellere helt væk istedet for at hykle undskyldninger...

Kvaj, kwai, wanna-be fjols.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
nnn
#60 Udskriv indlæg
Skrevet d. 22-06-2011 22:58
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 162
Tilmeldt: 21.05.09
 Status: Offline

JackD skrev:
AL 48 skrev:
Jeg synes også at det er synd at ødelægge denne tråd, men siden ThaiTime gik ned, er det jo ligesom der er kommet andre "toner" på.
En tråd hvor gadedrengene slås og udveksler meninger var nok ikke en dum idé.
Derfor bliver dette mit sidste indlæg i denne tråd (kun en undskyldning til pensionisten for at have misbrugt hans trådgodag )
Hav en god dag.


Selvretfærdige nar!

Andre toner?

Kalde min kone for en luder?

Du er selv med her i rendestenen og gadedrengesproget, du skal da ikke undskylde en skid, hold dig hellere helt væk istedet for at hykle undskyldninger...

Kvaj, kwai, wanna-be fjols.


Luk røven, dit store fjols !

Fald ned af trappen og bræk halsen eller hvorfor ikke bare springe ud fra 16. ?
Du var god engang, nu er du bare kammet helt over og burde indlægges på en galeanstalt, eller måske Bangkok Hilton !

KNYT SYLTEN !
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Thailand,Bangkok i gamle dage Film, bøger etc 28 28-08-2023 12:32
Dagbogen. Dagbogen 34 30-07-2023 18:10
DR sender “Jorden rundt i 80 dage” – i en ny og mere politisk korrekt udgave Film, bøger etc 2 21-03-2022 09:39
Bade byen Pattaya i gamle dage videoer Fra Pattaya 13 30-04-2021 12:45
Nye regler for at få 60 dage turist visa nu krav om en saldo på mindst 500.000 baht i banken Visa til Thailand 2 20-11-2020 12:17

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.30 sekunder | 100,383,988 Unikke besøg | jQ Blog