Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Gakkelak.dk
M55
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-06-2011 12:10
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1875
 Status: Offline

Netbrugere diskuterer aktuelle emner.
I dag: Sexturisme

100611 kl. 17.32
Af
Kan vi ikke snart blive fri for den dér mediemyte om, at det hovedsagelig er fede, gamle, halvskaldede, fordrukne og svedende mænd i katastrofeblomstrede skjorter, der tager til Thailand for at få noget på den dumme?

Selv går jeg for eksempel mest i ensfarvede T-shirts – og jeg ser ikke meget til den såkaldte ’sexturisme’ her i den syndige thailandske badeby, hvor jeg holder meget af at komme.

Derimod ser jeg seksuelt underernærede singlemænd fra Vesten rejse til Pattaya for at købe lidt uforpligtende sex hos de lokale glædespiger, der på den måde kan forsørge deres familie uden at skulle stå i giftige dampe og flette bambusmøbler 90 timer om ugen.

Der er faktisk tale om en slags ulandshjælp, og spørgsmålet er vel i det hele taget, om Danida ikke burde gå ind og støtte denne form for konkret fattigdomsbekæmpelse.

100611 kl. 17.44
Af Karen_Dynemose
Hvor er det sørgeligt, at nogen kan tænke som Henrik Listepik. Men det skal jo nok lykkes ham at få udviklingsminister Søren Pind med på ideen om Danida-støttet prostitution, og inden vi får set os om, vil Folkekirkens Nødhjælp sikkert erstatte ’Giv en ged til Rwanda’ med ’Køb en luder i Thailand’.

Vi kan ikke være det bekendt.

100611 kl. 17.48
Af
Det er lige præcis sådan nogle feministkvinder som dig, der er skyld i, at vestlige mænd tager til Pattaya for at få tilfredsstillet deres mest basale behov. Hvornår har du måske sidst stillet dig til rådighed for en mand og tilbudt ham uforpligtende sex?

100611 kl. 18.01
Af Karen_Dynemose
Jeg tror, det var i sommeren 1979. Men han takkede nej, fordi han skulle hjem og forberede en forelæsning.

100611 kl. 18.02
Af bolsjefar
Tak til Henrik Listepik for det meget oplysende indlæg. Kan du fortælle lidt om, hvor gamle pigerne i Pattaya er?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Brandt
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-06-2011 13:57
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 72

Gud fader bevar mig vel!.....Shock

Hvilket "oplysende" indlæg..... sådan har det altid været, og tror s.. heller ikke det ændre sig..... hvor der er penge at tjene, vil denne industri også eksisterer.... intet nyt i det....

Forsat god pinse.
IT
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-06-2011 14:15
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1773

nå er brandt sur idag. er du utilfreds med indlægget så kom selv med et, som du siger "oplysende" indlæg.....

er det virkerlig pinse nu, tiden løber

god pinse til alle også til dig brandt godag
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
FCK
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-06-2011 03:21
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 2774

ingen grund til at slås det er bare et festligt indlæg skaal
skipper
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-06-2011 04:33
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3857

Ja men han er altid så sur, ham med hætten.
Gå til debat:

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768