Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Thailand,s eksperten
ATM
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-09-2010 11:01
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 204
 Status: Offline

Jeg sidder her på min yndlingsrestaurant og nyder et udsøgt måltid som jeg har gjort i mange år medens jeg nyder den pragtfulde udsigt ud over de til evige tider grønne palmer der dækker mit udsyn, og bliver så mæt så mæt af det dejlige måltid. Men jeg må videre på min vandring som jeg har gentaget gennem mange år og rejser mig, betjeningen kommer straks løbende og siger ATM, regningen, regningen. Den havde jeg helt glemt i farten og underskriver som sædvanligt med ATM og skynder mig videre ud i den smukke aften.

Min aftentur bringer mig ud i de vante omgivelser mens cikaderne lystigt kalder på en mage og månen som sædvanligt kaster sine skygger på min vej, en ung pige kalder hallo ATM handsome man, ja ja, de lærer hurtigt de unge piger i dag! De ved hvad der er rigtigt samtidig med at folk siger at de unge mennesker i dag ikke har forstand på noget som helst !

Vejen bringer mig forbi de små forretninger jeg kender så godt og hvor folk kender mig og omvendt, og hvor de smukke unge piger står udenfor næsten uden tøj på, og prøver at lokke kunderne ind for at drikke en enkelt øl, det må gå dårligt siden pigerne ikke har råd til at have mere tøj på, men de er nu så søde og vi nikker genkendende til hinanden, men de prøver hver gang de ser mig.

Men i dag har jeg ikke tid til at drikke selv om lysten er der, men jeg må iøvrigt heller ikke drikke i dag !

Det er katolsk helligdag, og man skal holde helligdagen i hu har jeg hørt, så jeg holder stand. Jeg er godt nok ikke katolik, men troende jøde. Men for en sikkerheds skyld må jeg hellere overholde helligdagen for ikke at træde nogen over tæerne :-D

Jeg haster videre i natten hvor de dunkende rytmer fra barene og restauranterne blander sig med nattens lyde og bliver antastet af en ung pige der stønner, massage massage, massage. Men jeg må desværre afvise hende da jeg ikke giver massage på en katolsk helligdag, lidt respekt har man vel !!

Kort tid efter på min vandring gennem nattelivet jeg kender så godt, bliver jeg igen kontaktet af en smuk pige, dame, ung mand !! der gennem snart lang tid har set sig lun på mig i hans/hendes forretning på hovedstrøget hvor jeg passere hver aften. Hvad skal du have for en nat skat spørger han/hun??

Men jeg må desværre forklare den her smukke unge pige dame, eller rettere mand, at jeg desværre ikke har tid i aften og at jeg er optager langt ud i fremtiden.

Kan i have en god dag derude.

Med Venlig Hilsen.

Arne Thor Møller
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-09-2010 11:28
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1875

hvem er du
alene
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-09-2010 14:25
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 201

www.thai-dk.dk/uploads/troll_2.jpg

#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-09-2010 14:37

Antal indlæg:

Han ligner sgu da ellers sank meget godtdriller
sank
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-09-2010 15:48
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1828

Angry Så så din Århusianske Bondedreng kan du så holde Balongtonen ? min pande er ikke så høj ? meeen jeg kender en der ligner bedre driller Og ham ATM er meget kendt i Pattaya ? jeg har hørt mange Piger tale om ham griner
skipper
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-09-2010 16:11
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3857

Hmm, jeg syntes det lyder som den berygtede katolsk-jødiske lyriker Arne Thor Møller der har været på besøg ved den lokale suppevogn i Pattaya.

Desværre var han løbet tør for kontanter, og kortet var overtrukket, derfor var han nødt til at sige nej til flere romantiske forslag på vejen hjem til herberget.ked
IT
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-09-2010 08:14
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1773

skipper skrev:
Hmm, jeg syntes det lyder som den berygtede katolsk-jødiske lyriker Arne Thor Møller der har været på besøg ved den lokale suppevogn i Pattaya.

Desværre var han løbet tør for kontanter, og kortet var overtrukket, derfor var han nødt til at sige nej til flere romantiske forslag på vejen hjem til herberget.ked

Grin Thumb
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Smag på Thailand Hele Thailand 162 21-11-2024 16:52
Dirv. Nyheder på dansk fra Thailand Nyheder på dansk 49 21-11-2024 11:34
Discover Thailand | The Most Amazing Places in Thailand | Thailand Travel Documentary Hele Thailand 8 16-11-2024 15:49
Brøndby Strand: Livet som dansk præst i Thailand (7. november 2024) Alt mellem himmel og jord 2 01-11-2024 12:06
VISA changes in Thailand Visa til Thailand 8 26-10-2024 17:33

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768