brovser ???? firefox contra Opera
|
yindee |
Skrevet d. 28-08-2010 07:58
|
Bruger
Antal indlæg: 3629
Status:
|
hej
jeg har i lang tid kørt med firefox brovser som jeg syntes var den bedste
har de sidste par dage prøvet Opera Opera/9.80 , og blevet overrasker positiv flot dessin nem at arbejde med og utrolig hurtig virkelig en browser der kan anbefales
så nu har jeg tre browser IX 8 , firefox og opera som jeg nok i fremtiden vil bruge mest den er klart den bedste af de tre
du kan hente opera her http://www.opera....
.. |
|
|
|
|
|
Skrevet d. 28-08-2010 08:57
|
Antal indlæg:
Status:
|
Bruger også selv firefox, prøvede også firefox 4 beta, men den brød jeg mig sgu ikke om.
opera har jeg godt nok også men bruger den ikke så meget, og nu er det snart lige meget med at bruge ie nu da man har fået nem id for det kan bruges overalt og på alle browsere |
|
|
|
aaby |
Skrevet d. 28-08-2010 12:50
|
Bruger
Antal indlæg: 426
Status:
|
jsh71 skrev:
Bruger også selv firefox, prøvede også firefox 4 beta, men den brød jeg mig sgu ikke om.
opera har jeg godt nok også men bruger den ikke så meget, og nu er det snart lige meget med at bruge ie nu da man har fået nem id for det kan bruges overalt og på alle browsere
Jeg har brugt Opera til bestemte opgaver i mere end ET år.
Det er ikke alt, den browser magter, men det som den kan klare, gør den fint.
Her i eftermiddag, thai tid, har jeg haft tre nedbrud med Crome, det sker oftere og oftere, er der andre, som har samme erfaringer?
Jeg bruger typisk fire browsere, IE, Firefox, Crome og Opera , noget har jeg i den ene browser, noget andet i den andet.
Min erfaring er, at "gamle" hjemmesider fungerer bedste med IE. Desværre.
Tropiske hilsner
Aaby |
|
|
|
|
Skrevet d. 28-08-2010 14:38
|
Antal indlæg:
Status:
|
Jeg har da nogle gange hvor firefox ikke svare, men det kommer hurtig igen, hvor imod i ie gør den det samme skriver siden svare ikke, men der går der længere tid før det kommer igen. Og siderne er også meget længere til at åbne i ie end firefox, der går det som regel hurtigt. |
|
|
|
eneber |
Skrevet d. 29-08-2010 10:31
|
Bruger
Antal indlæg: 1019
Status:
|
ie 8 er langsom firefox er god men opera er den hurtigste men en masse gode ting indbygget fra starten
crome kan jeg ikke klare hvorfor spørg mig ikke |
|
|
|
|
Skrevet d. 30-08-2010 09:33
|
Antal indlæg:
Status:
|
Her er et udvalg af hvilken browser der er bedst.
http://www.pcworl...?a=rss&i=0 |
|
|
|
tiny |
Skrevet d. 31-08-2010 10:28
|
Bruger
Antal indlæg: 133
Status:
|
tak de er alle gode meget ens opbygget bruger selv mest crome fra google |