Antal indlæg: 1773 Tilmeldt: 11.09.09 Status: Offline
som i sikkert kan huske bygger vi hus det går meget langsom der er kun to der arbejder resten er i ris marken vinduer og døre er nu ankommet og de er i gang med fliser på badeværelse og køkken alt tager tid
men nu til det sjove brøndbøringen på de ca 50 meter i dybten som var er gave til gamle mig har udviklet sig til en guld/vandgrube
jeg fik taget nogle prøver af vandet og det er rent 100 prosendt drikkevand nu er der glæde og fest i det lille hjem for der blev stillet en 12000 liters tank op den bliver fyldt op i løbet af natten vandet bliver solgt for 110 baht pr 1000 liter så det skæpper godt i kassen
måske skulle vi bygge en lille fabrik og tappe vandet på små flasker nej jeg er blevet for gammel til den slags arbejde vil nyde den tid jeg har tilbage køre rundt og kigge på de lokale skønheder det er livet og ikke at glemme nyde en
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
egon skrev:
lyder som et eventyr 1320 baht i indtægt om dagen kan i leve for det
hvad med vandtanken og el til pumpen det koster vel også lidt
ellers et stort tillykke med jeres nye hus
tanken er opsat af firmaet som køber vandet el betaler vi det kan vi leve godt for hvis det du kalder et eventyr forsætter
huset er ikke færdigt før om 3 uger vi flytter ind i august
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
Antal indlæg: 20 Tilmeldt: 25.05.09 Status: Offline
.... øh? Var det dem som tog prøverne som selv tilbød at købe dit vand grundet kvaliteten eller hvordan kom det i stand? Jeg ville bestemt ikke brokke mig over sådan en ordning
mrbfly skrev:
.... øh? Var det dem som tog prøverne som selv tilbød at købe dit vand grundet kvaliteten eller hvordan kom det i stand? Jeg ville bestemt ikke brokke mig over sådan en ordning
((12((
dem der tog prøverne ringene til et andet firma og sagde der var en kunde der hade drikkevand og måske ville ville sælge vand
vi brokker os ikke er glade for vores lille vandåre håber det bliver en forretning der vil køre i mange år