Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Dagbogen
Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Dagbogen 09.03.2010
pensionisten
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-03-2010 03:56
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1146
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

09.03.2010

Godmorgen Dagbog.

Har nogen et bud på hvad slags gift det her er ??
www.thai-dk.dk/penfoto/16/Glasfiber002.jpg

Ja jeg ved godt den er sen idag, men jeg udnyttede vejret og tidspunktet til glasfiber arbejde.

Men det gik selvfølgelig heller ikke, for det overskyede vejr jeg efterlyste, ligner forløberen for et regnvejr. Så jeg måtte stoppe inden jeg blev færdig, for det ville sgu være ærgeligt at skulle lave det om igen, så jeg forsøger igen i morgen meget tidligt at få lagt det sidste på.

Og dagen i går blev igen for varm, og jeg måtte udskyde det. Men det var okay, for den sk... ryg driller igen. Så 3 timer til at blive gennemvarmet på Lamai Beach gik hurtigt, som jeg skrev forleden er der ikke så mange turister i øjeblikket, og gør alt meget mere roligt.

Nu var det jo udregnet at jeg lagde mig der, for jeg havde jo en aftale med Islander klokken 3. Og der hvor jeg plejer at ligge,m er der kun 50 meter hen til Bikinibaren.

Og ganske rigtigt sad han der og simulerede, smilet om munden fra forleden var der stadig og øjnene afsøgte stranden for mulige bekendte griner

Det er nu lidt hyggeligt at mødes der, selv om der jo er 3 barer side ved side, er her forholdsvis roligt. Så det er en nydelse at sidde under palmernes grønne tæppe af skygge og kigge ud over havet og stranden. Og her er jo meget at se på, men på en eller anden måde bliver også det en vane der kun bliver afbrudt af 'nye' katoyer.

Jeg ved godt jeg skriver meget om dem, men de er så tydelige i det daglige billede her at man ikke kan undgå at se en for hver 5 meter. Så det er med kritik i stemmen at Islander og jeg snakker om dem, selv om nogle af dem er utroligt smukke som jeg vist skrev og fik stryg for forleden griner Men der er så sandelig osse de lidt mindre heldige eksemplarer, det er måske ondt, men det er det vi sidder og snakker om og morer os over :-(

Der er ingen tvivl om at vi begge er til hunkøn, så derfor kommer der nogle sjove kommentarer nogen gange om de mindre heldige af slagsen, og vi hygger os music

Så dagen i går kan vel kan vel kaldes lidt kedelig, men stadig med rammen og baggrunden af det paradis vi befinder os i music

Og så troede jeg at jeg gjorde noget der ville glæde et andet menneske??

Den uvirkelige virkelighed at Islander og jeg engang har set hinanden er sgu ekstrem, vi sidder 12.000 kilometer væk fra hvor vi mødtes og sludrer lige så fint. Det må være en ud af en hel masse millioner tilfælde, at det kan ske??

Men jeg blev så benovet over det at jeg sendte en kort høflig mail til min eks, lidt undskyldende forklarede jeg hvorfor jeg forstyrrede hende og håbede hun ville formidle en hilsen videre fra Islander.

Og tak skal du ellers ha for kaffe der gik der noget galt der Angryrasende jeg fik en svinsk mail tilbage hvor der meget kort stod at jeg kunne lede efter personen der skulle have hilsenen på internettet og at hun ikke ønskede kontakt.

Hun ved jeg bor herude, så hvordan tanken om at jeg ønsker kontakt med en ældre dame efterhånden kan opstå er et mysterium. Jeg har jo alle de her råkid rendende rundt, og kan som i ved jo bare tage en af dem?? Og en anden ting er jo at jeg virkelig IKKE kunne forestille mig at flytte hjem igen....

Det skal lige siges at den her madamme og jeg, ikke var uvenner der kunne berettige den svinske mail. Så jeg blev sgu paf og prøver stadig at regne ud om det er den danske mentalitet der gør sådan noget ved folk, for så er jeg da alvorligt glad for at jeg ikke bor i nærheden af DK mere, men det ka jo også være misundelse??

Nå, hvil i fred din kegle.

Ups.... godag

Klodernes kamp som vi var kommet for at se, begyndte som på et aftalt tidspunkt. Men der er ikke noget aftalt, så snart der er en bold og to personer, går kampen igang.

Og lad mig med det samme sige, at vi begge to er meget benovede over nogle af de tøser der dukker op og spiller. For hulen der er også smukke piger til, og Islander genkendte nogle af pigerne. Selv om de spille volleyball er påklædningen langt fra den olympiske standard, næh her benytter man sig også af ufine tricks. Personligt er jeg glad for jeg ikke kan deltage i kampen, for jeg ville da blive noget rundtosset af den til tider manglede beklædning. Selv den meget diminutive påklædning er fej syntes jeg, der bliver konstant rettet på benklæderne, så man kan se endnu mere bar hud der gør det svært at følge bolden griner

Nu skal det ikke lyde som om vi sidder der som to sexfikserede ældre mænd, men hvad kan man gøre når de nu ikke spilder tiden med at finde varme klæder fremgodag

Tiden blev selvfølgelig brugt fornuftigt på et par kølige skaal nu det var sport vi kiggede på, det kan jo ikke undgås at man sveder når man udfører så vanskelige manøvrer som at rette sig op i stolen hele tiden, men det var som vanligt hyggeligt. Sgu noget bedre end at sidde i Næstved Storcenter og glo på enlige mødre Grin

Nå, men vi fløjtede kampen af ved 6 tiden tror jeg, og gik hver til sit. Jeg for min del kørte hjem og fik lige det sidste lys med på stranden inden jeg skvattede omkuld, jeg havde været oppe siden halv 4 og var noget kvæstet. Så ingen aften med dans og musik, næh den blev brugt sovende foran Tv'et
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
sank
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-03-2010 09:09
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1828
Tilmeldt: 05.10.09
 Status: Offline

kat Ja du har det hårdt ? tror du ? du har kun en rendene jeg har foreløbig 3 røder støvende rundt her i byen ? jeg tør snart ikke Cykle rundt her ? de er overalt ved ikke Det sikkert giftige stas i dunken ? tror jeg du skal påføre dig Heldragt og Iltapparat ? ked prøv Google nørd
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pensionisten
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-03-2010 12:41
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1146
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

Ha Ha..........

Ja det er forfærdeligt, når jeg tænker på de anstrengelser du er nødsaget til at udfolde for at underholde
disse herrer, bliver jeg rigtig skidt tilpas over 'kun' at have pustet over 1 person, RESPEKT ..... griner

Jeg gad ikke selv og håbede på at der sad en og kedede sig griner

Men du har sikkert ret, man skal nok ikke drikke for meget af det skidt Sad
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
elmer
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-03-2010 12:42
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 145
Tilmeldt: 12.10.09
 Status: Offline

i to unge mænd prøv lige at se her før i går i byen

Hundredtusindvis af danskere drikker for megen alkohol mange uden selv at være klar over det.

Faktisk drejer det sig om 860.000 voksne danskere, som drikker mere end de 21 genstande for mænd og 14 genstande for kvinder, som er den anbefalede maksimumgrænse for hvor meget alkohol man bør drikke om ugen.

er det ikke en trykfejl det må da være om dagenmusic

http://www.dr.dk/...051946.htm

skål på det skaal og en mere skål ølkrus
www.thai-dk.dk/images/smiley/cool.gif
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Dagbogen. Dagbogen 34 30-07-2023 18:10
THAILAND : with Train from Ratchasima trough Bangkok 2010 Billeder/Videoer fra livet i Thailand 1 19-12-2012 05:18
Dagbogen 22.09.2012 Kanchanaburi Dagbogen 52 30-11-2012 06:13
Dagbogen 04.11.2012 U-Thong, Kanchanaburi. Dagbogen 45 11-11-2012 06:22
Dagbogen 27.10.2012 Hell Fire Pass Dagbogen 6 29-10-2012 00:03

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.21 sekunder | 103,132,055 Unikke besøg | jQ Blog