Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Er det her ikke usmagligt?
#1 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-03-2009 12:54

Antal indlæg:
 Status: Offline

Ja jeg ved ikke om det kun er mig der synes det men jeg synes godt nok det her er usmagligt.

http://www.bt.dk/.../90324044/
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
#2 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-03-2009 14:36
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3629

i dag gør man alt for penge hun er ikke den første der har sat selv til salg på nettet

datingsiden er jo nok glade for pigen hun sørger for god og dårlig reklame men de er sikkert lige glade barer de får om talen

de skulle skamme sig skulle de

.
#3 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-03-2009 17:38

Antal indlæg:

Jeg ved ikke - en luder er vel en luder uanset prisen - og hende her er så lægekontrolleret jomfru - og ønsker at sælge sig selv så dyrt som muligt - hun skal dog nok rykke lidt i reklametrommen for at komme op på 50.000 £ - da hun "kun" har bud på 1/10 nu og 48 timer tilbage at løbe på...

Så det ender nok med en anden teenager og 3 ryk + aflevering, som for de fleste teenagere i verden...

Jeg synes umiddelbart at det er mere usmageligt at se unge piger i Pattaya stå næsten upåklædte og hale kunder ind, det her er da pæne billeder, og budskabet til at forstå...

Jeg tænker om der er en langsigtet plan i at ville gøre det ubeskyttet - måske håbet om en lille arving - og en mand der har 50.000 £ kan nok også forsørge mor og barn på den lange bane...

.
Ingolf
#4 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-03-2009 00:36
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 76

Eller også sys hun sammem igen, og om en måned er hun en ny jomfru med ny kontaktannonce:|

Der er penge i lortet--det her er måske 4. gangen :LOL

Ingolf
yindee
#5 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-03-2009 01:31
Bruger avatar

Bruger

ja du har ret Ingolf

der er for mange penge i skidtet

både til pigen men også til dating firmaet

.
yindee
#6 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-03-2009 05:36
Bruger avatar

Bruger

her er lidt mere om jomfruen

Lærer: Lang tid siden hun var jomfru

En 18-årig rumænsk kvinde sælger sin mødom via nettet - hendes tidligere lærer er ikke imponeret. Han er ret sikker på, at hun ikke har været jomfru i lang tidHun vil bare være kendt, hendes mødom er bare et eventyr, fortæller Alexandru Dumitrescu om Alina Percea.

I går kunne ektrabladet.dk og en række andre medier bringe historien om Alina Percea, som forsøger at sælge sin mødom på en internetauktion. Hun markedsfører sig som jomfru, men det mener hendes tidligere lærer ikke, hun er, det skriver The Sun.

Droppet ud
– Jeg tror ikke, hun har været jomfru i lang tid, siger Alexandru Dumitrescu uden det fremgår, hvordan han har fået kendskab til Alina Perceas manglende jomfruelighed.

Han giver heller ikke meget for, når hun skriver, at hun vil bruge pengene på en universitetsuddannelse.

– Hun droppede ud efter to år i gymnasiet, siger læreren, der forstår at behandle sine tidligere elever med stil.

kilde lhttp://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article1145109.ece

.
#7 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-03-2009 07:48

Antal indlæg:

P I S - hun sagde nej til hans tilnærmelser og droppede ud af skolen... Sådan læser jeg det i det mindste :D :D

Men uanset hvad - ja hvis man sætter sin mødom til salg på nettet, så er det for at få lidt opmærksomhed om sin person, uanset en mødom er til stede eller ej...

Jo også muligt at hun HAR givet efter for læreren, men at han ikke fyldte nok til at sprænge hinden :LOL

.
manse
#8 Udskriv indlæg
Skrevet d. 26-03-2009 11:10

Bruger

Antal indlæg: 697

haha jos du har godt nok forstand på disse ting haha:MU
lindyras
#9 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-04-2009 10:50
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735

Om det er penge guld eller mad er det det samme det drejer sig om fi...ved ikke

http://www.dr.dk/...100719.htm
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
manse
#10 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-04-2009 11:32

Bruger

Kære lindy

Nu skal du ikke flytte dit IQ nedad af kroppen, for det mener jeg ikke du normalt bruger som et incitament til at udtrykke dig, men bevares hvis det er dit goal, fred være dog med det. Jeg elsker Thailand guld, mad og det du siger. Har vi det ikke bare herligt herude.....ved ikke
manse
#11 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-04-2009 11:37

Bruger

Jeg undskylder mange gange. Jeg glemte at set på det første indlæg. Så undskyld min indblandingSad(
lindyras
#12 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-04-2009 12:38
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735

Jeg troede du lå syg:HImanse men velkommen tilbage til livet:D det er dejligt at du er ovenpå igen.

lindy
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
manse
#13 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-04-2009 14:00

Bruger

Kære Lindy

Feberen er faldet til det normale. Talens brug er lige nu væk, men tungen og fingrene arbejder godt sammen haha:P
yindee
#14 Udskriv indlæg
Skrevet d. 20-05-2009 18:41
Bruger avatar

Bruger

Hun fik solgt sin mødom

18-årige Alina, der satte sin mødom til salg på nettet, er nu blevet defloreret af en 45-årig italiener formedelst 75.000 kroner

www.yindee.dk/foto%202/CE.jpg

året satte sin mødom til salg på det tyske auktionssite gesext.de, er ikke længere jomfru. Hun har solgt sin ’uberørte blomst’ til en 45-årig forretningsmand fra Bologna for små 75.000 kroner.

Penge der skal gå til den unge kvindes studier.

- Jeg kunne lide manden, og vi kom godt ud af det sammen, Han så ikke ud til at være 45, og han virkede langt yngre, siger Alina til Dailymail.co.uk.

Som 'Pretty Woman'
Hun beskriver manden, der ikke var ret høj, som både sjov og charmerende, og hun er ifølge avisen glad for, at det netop blev ham, der afgav auktionens højeste bud.

- Jeg håbede på at møde en rar mand – lige som i filmen ’Pretty Woman’, lyder det.

De to mødtes i Venedig, hvor de tog til en femstjernet hotel for at dyrke sex uden kondom.

- Vi kyssede og klædte hinanden af. Det har jeg aldrig gjort før, så jeg var nervøs. Han lagde mig på sengen og begyndte at kysse min krop, og så havde vi sex, fortæller Alina og tilføjer, at hun nød det, men at det også gjorde ret ondt.

Ikke nok penge til en lejlighed
- Vi havde kun sex en gang og faldt så i søvn. Næste morgen spiste vi morgenmad sammen, og jeg tog en fortrydelsespille.

- Han sagde, at han gerne ville se mig igen, og det gik jeg med til.

Rumænske Alina var inspireret af amerikaneren Natalie Dylan, der satte sin mødom til salg for ca. to millioner kroner, men det rakte den unge piges mandetække altså ikke til.

- 10.000 Euro er ikke så mange penge, selv i Rumænien, men det er nok. Jeg havde håbet, at jeg kunne få en lejlighed i byen, men nu vil jeg bo hos mine forældre, mens jeg går på universitetet.

kilde http://ekstrablad...170741.ece

...
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Det starter ikke altid med kærlighed Skik og brug 5 26-05-2024 16:51
Mandens faldskærm foldede sig ikke ordentligt ud Nyheder på dansk 1 29-01-2024 10:40
Er livet ikke bare en herlig ting Manse's Klumme 6 29-10-2023 03:14
Der er ikke noget galt med thaikoner Hele Thailand 11 29-10-2023 03:09
Jeg ved sgu snart ikke. Alt det andet 8 13-10-2023 20:58

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768