Russere i Thailand
|
ATM |
Skrevet d. 09-01-2013 10:54
|
Bruger
Antal indlæg: 204
Status:
|
RUSSERFORBUD I Phuket
På to år er antallet af russere i Thailand eksploderet. Larmende og uhøflig adfærd får restauranter på ferieøen Phuket til at afvise de nye turister fra Østeuropa.
Sidste år rejste ikke mindre end 1.014.493 russere nemlig til det asiatiske land for at feriere ved de thailandske strande.
Det russiske feriefolk fylder i en sådan grad, at nogle restauranter har udstedt decideret russer-forbud. Og det forbud er ikke taget ud af den blå luft, fortæller Niracha Andersen, der oprindeligt kommer fra Thailand, og som er kommet på Phuket siden hun var 16 år.
»Russerne har ingen pli. De kommer til Thailand med nogle meget store armbevægelser og uden respekt for noget. Og for en thai er det meget, meget vigtigt, at man er velopdragen og opfører sig ordentligt«, fortæller Niracha Andersen.
Nyrige russere uden rejseerfaring
Kent Rausner, har boet på Phuket i 13 år og ejer to hoteller i henholdsvis Kata og Patong. Han kender til flere steder på Phuket, hvor restauranter ikke vil have russere ved bordene.
»Det findes flere steder. Men vi har også restauranter, hvor israelere ikke er velkomne. Thaierne er hurtige til at stemple udlændinge. Men jeg tror mest, det sker på restauranter, der er ejet af vesterlændinge. De har måske haft nogle dårlige oplevelser og er lidt bange for, at deres stamkunder ikke vil komme længere. Så bliver det pludselig et salgsargument, at der ikke er russere i restauranten«, lyder det fra Kent Rausner.
læs mere her http://politiken....f-russere/ |
|
|
|
kalle |
Skrevet d. 09-01-2013 16:27
|
Bruger
Antal indlæg: 48
Status:
|
Må også sige der skal en del til at støde mig men de har ikke en hylende fis respekt for noget som helst sidste år stod jeg i sumpen og skulle tjekke ind og der der stod en skøjte med de mindste shorts jeg endnu har set der hang en saddeltaske på hver side afskrævet i de shorts og så kunne man ellers kigge lige op i udstødningen sgu smagsløst og hendes 2 medrejsende stod og drak af hver deres flaske vodka mens de ventede på at tjekke ind med vemodige toner af deres lands sangrepetoire kan godt forstå med deres brovtende og respektløshed for alt og alle at det nye herrefolk er forvist mange steder fra. |
|
|
|
Vanilla |
Skrevet d. 09-01-2013 16:34
|
Bruger
Antal indlæg: 275
Status:
|
Minder om visse Danskere i Hua Hin, de er kraftedme ogsaa staaet helt af. |
|
|
|
Pholt |
Skrevet d. 09-01-2013 18:01
|
Bruger
Antal indlæg: 70
Status:
|
Ja, der er mange pragteksemplarer i HH.
Nu skal jeg nok lade være med at komme med en smart bemærkning om at du netop er flyttet derfra!
Ups, den kom skisme alligevel, solly, men jeg ved du har masser af humoristisk sans, ikke?
|
|
|
|
Pholt |
Skrevet d. 09-01-2013 18:16
|
Bruger
Antal indlæg: 70
Status:
|
Hvad er der med de russere der gør dem stort set uudholdelige og uønskede på så mange feriemål?
For det er ikke kun i Thailand den er gal, også i Sydeuropa er folk trætte af dem:
http://politiken....-turister/
Russere og Kinesere skiftes til 1. pladsen som de mest besværlige, uhøflige, nærige osv. turister:
http://politiken....-turister/
Hvorfor? Hvad hulen er der galt i de to lande?
Ret simpelt:
Det er de to største lande i verden der har haft totalt-kommunistisk styre/diktatur i en menneskealder!
Det bliver man tydeligvis IKKE gode, velopdragne, høflige turister, eller måske mere vigtigt, gode samfundsborgere af...
Dyrk lige den, Willy Sleepwalley, Holger K. - Ole Soen, og mange andre.
|
|
|
|
kalle |
Skrevet d. 10-01-2013 02:00
|
Bruger
Antal indlæg: 48
Status:
|
Jeg vil sige skide være med de er nærrige det er jo op til dem selv det er der så mange turister der er og som forventer en masse for ingen ting men det mindste man kan forvente er at man opfører sig ordenligt og ikke ser ned på bla borgerne i det land som man ferierer/besøger og mere eller mindre indordner sig under de regler og normer der er og ikke ter sig som om man er hævet over alt |
|
|