Opfordring fra Jack D enke
|
bamsen |
Skrevet d. 08-04-2013 12:55
|
Bruger
Antal indlæg: 1138
Status:
|
JA Larsenplads
Jeg vil også savne jack d så R.I.P
og så kan jeg ikke forstå alle de pisse hellige herinde,at de skal svine en afdød til føj for den
.
Man kan så kun håbe på det værste for jer selv
Og det vil jeg så gøre,føj i er nogle lede mennesker |
|
|
|
kalle |
Skrevet d. 08-04-2013 13:22
|
Bruger
Antal indlæg: 48
Status:
|
Hvis Jack D er død og borte er det så ikke bare lade ham hvile i fred, jo han har skrevet mange dumme ting men han har også bidraget med gode ting når han havde sine lyse stunder.
Han har bragt sindene i kog ja. smilet og grinet frem hos folk ja, han har bidraget på godt og ondt.
Men der skal også lyde et R.I.P herfra |
|
|
|
freja |
Skrevet d. 08-04-2013 15:28
|
Bruger
Antal indlæg: 954
Status:
|
Larsensplads skrev:
Hej DK
Jeg kan kun give dig ret, med hensyn til dine udtalelser om vores fælles ven JACK.D..
Os der kendte ham ved, at han var vennernes ven, når det gjaldt, og derom skal der overhovedet ikke herske nogen tvivl..
Problemet var bare med min gamle ven JACK.D, at han bare ikke gad alle de ligegyldige ting som vi ser på de forskellige sites omhandlende Thailand i dag.
Han ville have fest og farver, og mange gange gik hans nedladenhed og andet kun ud på at få den enkelte op af stolen, og skrive ærligt om hans elskede Thailand.
JACK.D havde faktisk en fantastisk viden om de forskellige dele af Thailand, hvilket vi er mange der har nydt godt af...
Så alle spydigheder om at hade dette fjols, mener jeg ikke er relevant, fordi JACK.D var i mine øjne som Rinpoche stadig er, den bedst vidende person om de faktiske forhold i Thailand.
At så IDA, FREJA, LILLEMANDEN og andre ikke kunne fordrage denne stodder.
Dette gør ham jo ikke mindre interessant for vennerne.
Hvorend du må befinde dig JACK.D oppe i himlen eller nede i det hotte helvede, og ja nok det bedste sted for dig, så var du trods alt et fantastisk menneske med en viden, som jeg og mange andre aldrig vil få, også selvom vi har haft et langt liv i vores fælles elskede Thailand.
R.I.P. min ven, vi mødes pludseligt...
Hov hov, sikke du lader munden løbe, men lad venligst være med at lægge mig ord i munden, det er en forbandet uvane, flere af jer gutter har.
Jeg har ikke skrevet, at jeg ikke kunne fordrage J.D
Jeg havde sandelig langt hen af vejen udvist respekt for hans person, jo mere vi skrev sammen, jo mere indsigt fik jeg i hans intelligente, men særprægede personlighed, som også indeholdt en blød side.
Der var, på en god måde en skjult form for gensidig respekt og accept af hinandens kompetencer og faglighed. Hatten af for det J.D
Jeg lærte med tiden, at han ikke altid mente, de horrible ting han skrev, selvom de var skrevet på en både negativ og nedladende måde.
Men tragisk nok havde J.D, et behov for at pleje sit enorme ego og det dag efter dag på alle tidspunkter døgnet rundt, han nød at håne dem, der ikke lige havde begavelse/lyst til at være i brændpunktet, når vanviddet tog overhånd.
Hvem af os husker ikke de utallige indlæg, hvor sproget var så forstyrret, at det var total sort snak.
Tror J.D, som vist uden overdrivelse, var en af nettets værste provokatør, ved sin fornedrelse af andre fandt en vis tilfredsstillelse, følte sig måske mindre mislykket, ved på en selvfed måde at prale af sin egen succes på nettet, at han så efterlod sig nogle ”smadrede” debattører, var en mindre og betydningsløs detalje, han ikke kunne beskæftige sig med, ”kan du ikke klare kosten moster, så er du ikke værd at snakke med”.
Alt sammen ting jeg kunne lade være at deltage i, men min grænse overskred han, da han postede upassende og krænkende billeder, af nogle andre brugere og herefter blev decideret ondskabsfuld, det fandt jeg utilgiveligt.
Larsenpladsen det er fakta, du ikke kan komme uden om.
Men lad være med at skrive, hvad du, tror, jeg mener om J. D. |
|
|
|
Anonym |
Skrevet d. 08-04-2013 16:05
|
Bruger
Antal indlæg: 191
Status:
|
soi7 skrev:
@Larsensplads,
Din beskrivelse af JackD er præsis den opfattelse jeg også har af ham, jeg har skrevet med JD i nogle år, på forskellige forum, jeg har dog ikke mødt ham personligt, det kommer forhåbentligt en dag, og håber det bliver i levende live også.
Jeg har et godt indtryk af JackD, og håber han er ok derude.
Det trick må du lære mig...
Man kan sgu da ikke mødes med en afdød.! |
|
|
|
Anonym |
Skrevet d. 08-04-2013 16:17
|
Bruger
Status:
|
Freja skrev:
Alt sammen ting jeg kunne lade være at deltage i, men min grænse overskred han, da han postede upassende og krænkende billeder, af nogle andre brugere og herefter blev decideret ondskabsfuld, det fandt jeg utilgiveligt.
Jeg mener, at det er upassende at hælde sådan en >skraldespand< ud over en afdød. For er det rigtigt.?
Han kan jo ikke forsvare sig.! |
|
|
|
freja |
Skrevet d. 08-04-2013 16:34
|
Bruger
Status:
|
dk skrev:
Freja skrev:
Jeg mener, at det er upassende at hælde sådan en >skraldespand< ud over en afdød. For er det rigtigt.?
Han kan jo ikke forsvare sig.!
Nå det var nu ikke ment som en skidtspand, hvis du nu tager læsebrillerne på, kan du vel også få øje på de positive passager.
Om det er rigtigt??
Sig mig er du ny her på siden??
Nej vel, så lad dog være med at spørge så fjollet. |
|
|
|
Anonym |
Skrevet d. 08-04-2013 16:53
|
Bruger
Status:
|
freja skrev:
dk skrev:
Freja skrev:
Nå det var nu ikke ment som en skidtspand, hvis du nu tager læsebrillerne på, kan du vel også få øje på de positive passager.
Om det er rigtigt??
Nej vel, så lad dog være med at spørge så fjollet.
Om det er rigtigt.?
Det ved kun du.! Han kan jo ikke forsvare din påstand om de upassende billeder du påstår han har sendt.
Den med læsebrillerne, MEGET, MEGET, sjovt...Blot ikke i så sørgelig en sammenhæng. |
|
|
|
freja |
Skrevet d. 08-04-2013 17:16
|
Bruger
Status:
|
dk skrev:
freja skrev:
dk skrev:
Freja skrev:
Om det er rigtigt??
Om det er rigtigt.?
Det ved kun du.! Han kan jo ikke forsvare din påstand om de upassende billeder du påstår han har sendt.
Den med læsebrillerne, MEGET, MEGET, sjovt...Blot ikke i så sørgelig en sammenhæng.
Nu var det altså ikke ment som en morsomhed.
Jeg mener virkelig at J.D havde nogle gode øjeblikke, men desværre så man dem kun glimtvis, den sidste tid han var her på siden.
Nej det ved ikke kun jeg, det gør flere af de faste brugere her fra siden.
For øvrigt er det helt i J.D ånd at skrive indlæg, man er ude af stand til at besvare. |
|
|
|
Anonym |
Skrevet d. 08-04-2013 17:38
|
Bruger
Status:
|
freja skrev:
dk skrev:
freja skrev:
dk skrev:
Freja skrev:
Om det er rigtigt??
Om det er rigtigt.?
Den med læsebrillerne, MEGET, MEGET, sjovt...Blot ikke i så sørgelig en sammenhæng.
Nu var det altså ikke ment som en morsomhed.
Jeg mener virkelig at J.D havde nogle gode øjeblikke, men desværre så man dem kun glimtvis, den sidste tid han var her på siden.
Nej det ved ikke kun jeg, det gør flere af de faste brugere her fra siden.
For øvrigt er det helt i J.D ånd at skrive indlæg, man er ude af stand til at besvare.
Tak, for et >forkølet< svar. |
|
|
|
soi7 |
Skrevet d. 08-04-2013 19:25
|
Bruger
Antal indlæg: 356
Status:
|
dk skrev:
soi7 skrev:
@Larsensplads,
Din beskrivelse af JackD er præsis den opfattelse jeg også har af ham, jeg har skrevet med JD i nogle år, på forskellige forum, jeg har dog ikke mødt ham personligt, det kommer forhåbentligt en dag, og håber det bliver i levende live også.
Man kan sgu da ikke mødes med en afdød.!
Nu ved vi jo ikke om det passer at han er død....det er jo kun en påstend fra en mail som evt. er en dårlig/syg joke. |
|
|
|
skipper |
Skrevet d. 08-04-2013 19:27
|
Bruger
Antal indlæg: 3857
Status:
|
Margaret Thatcher har også stillet træskoene:
http://www.bt.dk/...te-vandene
Anarki eller Kaos. |
|
|
|
soi7 |
Skrevet d. 08-04-2013 19:36
|
Bruger
Antal indlæg: 356
Status:
|
dk skrev:
soi7 skrev:
@Larsensplads,
Man kan sgu da ikke mødes med en afdød.!
Nu ved vi jo ikke om det passer at han er død....det er jo kun en påstend fra en mail som evt. er en dårlig/syg joke. |
|
|
|
yindee |
Skrevet d. 09-04-2013 01:45
|
Bruger
Antal indlæg: 3629
Status:
|
god morgen hold da helt ferie alt sammen til ingen nytte
|
|
|
|
Larsensplads |
Skrevet d. 09-04-2013 09:14
|
Bruger
Antal indlæg: 65
Status:
|
yindee skrev:
god morgen hold da helt ferie alt sammen til ingen nytte
.
Hvad mener du, er det en APRILSNAR fra IDA. Jeg nægter at tro noget sådant kan fremkomme på denne seriøse side.
Lad os dog høre om dit udbrud er til troende, eller bare et opkast, fordi du ikke kan lide trenden i denne her tråd.
Mener det er grov humor at bringe noget sådant til torvs, hvis man ikke har belæg for rigtigheden, for så skulle man da bare have holdt sin kæft, så alt dette her ligegyldigt, ikke ville fremkomme...
Sørgeligt og alarmerende vil jeg sige.
Jeg har ikke selv haft kontakt med, min nu tidligere ven JACK.D alias meget andet de sidste par måneder, så det røre da en dybt, at noget sådant bliver bragt til torvs, hvis det bare er en joke....
Freja giver dig ret... Ved ikke en dyt om din eventuelle hadekampagne om JACK.D, hvilket jo også er ligegyldigt nu, hvis han som IDA påstår er død..
Jeg erindre bare efter lidt indblik i sidens frekvenser omhandlende JACK.D, at der ikke altid blev talt pænt til ham, andet var der egentlig ikke i dette...
Cafeer er for folk, som gerne vil være alene, men behøver selskab for at være det.. |
|
|
|
thai |
Skrevet d. 09-04-2013 09:38
|
Bruger
Antal indlæg: 3350
Status:
|
kom så svansemanse
hej larsensplads hvilke fakta er kommet frem i sagen , har vi et navn, har vi en døds annonce sig hvad har vi bort set fra jeres tøsesnak, som du lægger ud med |
|
|
|
ida |
Skrevet d. 09-04-2013 16:24
|
Bruger
Antal indlæg: 153
Status:
|
hej alle
det er mig meget imod og strider mod alle mine principper.
men nu gider jeg ikke det her pis mere.
jeg sætter mailen i, har efter bedste evne forsøgt med både det på thai og oversættelsen måske mangler der noget tekst her og der men håber alle alligevel får en smule ud af det.
har slettet alle navne (håber jeg)ellers er det bare ærgeligt,
helt ærligt her forsøger man bare at være venlig og efterkomme en (forhåbentligt afdød) enkes vilje og så skal det afsted komme alt det ballade og barnligt fnidder fnadder.
hva' faen er der galt med jer allesammen? i er jo værre end et koppel ulve.
er det en joke, så er det en uanmindelig dårlig en af slagsen og jeg vil så personlig gerne selv rive hovedet af bagmanden.
wxxxxxx pxxxxxxxx <xxxxxxxxxxxxxxxxxx>
til: "" <>
dato: 6. apr. 2013 21.13
emne: จอห์นที่รักของฉันคือตาย
คุณทราบหรือไม่น่าร xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ซึ่งตอนนี้เป็นตาย? ฉันได้พบหลายอีเมลจากเขาอยู่กับคุณ แต่ไม่สามารถอ่านพวกเขาฉันเพียง แต่การอ่านและการเขียนภาษาไทย
ฉันรู้ว่าเขาเป็นคนที่ใช้งานบนเว็บไซต์จำนวนมาก แต่โปรดที่คุณสามารถบอกคนที่จะหยุดพูดไม่ดีเกี่ยวกับเขาเพราะเขาเป็นคนที่ตายแล้วในขณะนี้
เราเผาเขา 2 สัปดาห์ที่ผ่านมาเขาก็ป่วยมาก 3 เดือน แต่ตอนนี้เขาพบความสงบสุข
Dear Ida.
You know I love my husband, xxxxx xxxxxxxxx, who is now dead? I have found several emails from him to you. But I just can not read them. But reading and writing Thailand.
I know that he was active on many sites. But please can you tell people to stop saying bad things about him because he's dead now.
We cremated him two weeks ago, he was very sick for 3 months, but now he found peace.
Please
Wxxxxxx.
Svar Videresend
ida kxxxx <>
6. apr. (3 dage siden)
til wxxxxxx 2013/4/6 wxxxxxx pxxxxxxx <xxxxxxxxxxxx >:
Dear wxxxxxx
I'm sorry to hear. I wish you all well.
sincerely, ida
wxxxxxx pxxxxxxxx<xxxxxxxxxxxxxxxxx >
til: ida kxxxx <>
dato: 7. apr. 2013 17.01
emne: RE: จอห์นที่รักของฉันคือตาย
sendt af: xxxxxxxxxxxxxx
ขอบคุณสำหรับความห่วงใยคิดถึงเขามากเขารักฉันมากเขาเป็นคนดี
Thank you for concern, miss him very much, he loved me very much he was a nice man.
Wxxxxxx
> Date: Sat, 6 Apr 2013 23:23:14 +0200
> Subject: Re: จอห์นที่รักของฉันคือตาย
> From:
> To: pxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx |
|
|
|
leif |
Skrevet d. 09-04-2013 17:41
|
Bruger
Antal indlæg: 681
Status:
|
Måske dumt spørgsmål. men alligevel
But I just can not read them. But reading and writing Thailand.
I know that he was active on many sites. But please can you tell people to stop saying bad things about him
Hvordan ved man så der skrives dårligt om ham ?
Og der står ikke... dear Ida.
Men
Min kære John er død.
|
|
|
|
Pleasantville |
Skrevet d. 09-04-2013 18:23
|
Bruger
Antal indlæg: 149
Status:
|
Kom dog videre, og lad manden få fred, han må sku vride sig i sin grav af grin hvis han kunne se denne tråd og skulle det umulige ske at han som en vis anden mand gjorde omkring påske (genopstandelse) så tag det til den tid. RIP |
|
|
|
sam |
Skrevet d. 09-04-2013 20:46
|
Bruger
Antal indlæg: 256
Status:
|
Min kære John er død= computeroversættelse
øverst står der også Dear Ida.
Men hvad hed Jack D´s virkelige navn? |
|
|
|
leif |
Skrevet d. 10-04-2013 00:40
|
Bruger
Antal indlæg: 681
Status:
|
Nu brugte jeg en levende oversætter..
For både google og Bing bliver som regelen en gang volapyk.
Men prøvede dem lige de finder ikke navnet Ida i teksten. de oversætter heller ikke til ovenstående.
jeg gik ud fra eftersom afsenderen skriver, hun kun kan læse / skrive Thai, var oversættelserne lavet af Ida.
Hvad program bruger i til at oversætte ? |
|
|