Antal indlæg: 1875 Tilmeldt: 23.10.09 Status: Offline
M55 skrev:
st0210 skrev:
Hvad er der sket med den "tilsvarende" tråd på DTW ?
tråden er flyttet . nu er den kun for medlemmer
her et citat fra taxidriver990
Angaaende min sygeforsikring saa har jeg lige fundet de papire frem der er udfyldt for at kunne tegne en forsikring.
Ingen hemmelighed at ( naesten ) alt staar paa thai, men nu har jeg da navnet paa selskabet:
Muag Thai Life Assurance
Daekker:
Bypass; Heart Attack; Cardiomycipiathy; Heart valve replacement; Aorta surgery; Heart transplant; Stroke; Cancer;
Tumor in the brain; Major organ transplant; Kidney / Lung / Liver disease; viral Hepatitis; Alzheimers disease,
Severe burns..... og jeg kunne blive ved...men som sagt paa engelsk og hoveddelen paa thai ( det med smaat )
vi fik aldrig svar kun et link til et selskab som sælger livsforsikringer, har kigger på siden kan ikke finde noget om en sygeforsirkrig til 9000 baht om året der dækker op til 2.000.000
nu er du her og kan måske hjælpe os andre til at få den fine billige sygeforsirkrig, på forhånd tak
Antal indlæg: 275 Tilmeldt: 13.09.12 Status: Offline
Tror saamaend bare at Taxi lige havde misforstaaet eller var blevet fejlinformeret om den forsikring.
Os som har forsikring kan jo tydeligt se at det ikke kan lade sig goere at tegne en saadan.
Efter faa mdr. i Thailand er alle vel lidt naive, uden dog at kunne gennemskue noget som helt, men det kommer jo heldigvis med tiden, altsaa for de fleste.
Antal indlæg: 1875 Tilmeldt: 23.10.09 Status: Offline
Vanilla skrev:
Tror saamaend bare at Taxi lige havde misforstaaet eller var blevet fejlinformeret om den forsikring.
Os som har forsikring kan jo tydeligt se at det ikke kan lade sig goere at tegne en saadan.
Efter faa mdr. i Thailand er alle vel lidt naive, uden dog at kunne gennemskue noget som helt, men det kommer jo heldigvis med tiden, altsaa for de fleste.
godt set
vi holder os til det bedste tilbud vi har set nemlig det fra Vanilla som skriver citat
S
aa har jeg fundet papirerne frem.
Jeg giver pr. aar : 23.489,00 baht. har en forsikringssum paa 600.000.
Det lyder jo fornuftigt nok, men vaer opmaerksom paa, forsikringer er delt op, en hvis procent til operation, medicin, osv.
Jeg har haft brug for mit selskab et par gange, ikke alvorligt, vi taler omkring 2 x 60.000. baht....Ingen problem, man skal ikke ha' pengene op af egen lomme foerst.