Se emne

Thai-Dk Din debat side :: Bo og leve i Thailand :: Diverse
Hvem er her? 2 gæst(er)
 Udskriv emne
Sygeforsikring
M55
#21 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-11-2012 05:00
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1875
 Status: Offline

M55 skrev:
st0210 skrev:
Hvad er der sket med den "tilsvarende" tråd på DTW ?

tråden er flyttet . nu er den kun for medlemmer

her et citat fra taxidriver990

Angaaende min sygeforsikring saa har jeg lige fundet de papire frem der er udfyldt for at kunne tegne en forsikring.

Ingen hemmelighed at ( naesten ) alt staar paa thai, men nu har jeg da navnet paa selskabet:

Muag Thai Life Assurance

Daekker:
Bypass; Heart Attack; Cardiomycipiathy; Heart valve replacement; Aorta surgery; Heart transplant; Stroke; Cancer;
Tumor in the brain; Major organ transplant; Kidney / Lung / Liver disease; viral Hepatitis; Alzheimers disease,
Severe burns..... og jeg kunne blive ved...men som sagt paa engelsk og hoveddelen paa thai ( det med smaat )

Der er naevnt daekningsbeloeb 2 mill baht.

Men vender tilbage naar jeg har helt fod paa det

her er et link til Muag Thai Life Assurance
http://www.muangt...tl/english

hej taxidriver990 velkommen til

vi fik aldrig svar kun et link til et selskab som sælger livsforsikringer, har kigger på siden kan ikke finde noget om en sygeforsirkrig til 9000 baht om året der dækker op til 2.000.000

nu er du her og kan måske hjælpe os andre til at få den fine billige sygeforsirkrig, på forhånd tak
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AK81
#22 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-11-2012 10:19
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 330

@M55

jeg tror taxaen er kørt videre , forventer du at få et seriøst svar fra driver 990
M55
#23 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-11-2012 11:25
Bruger avatar

Bruger

AK81 skrev:
@M55

jeg tror taxaen er kørt videre , forventer du at få et seriøst svar fra driver 990

intet svar, intet link til den billige forsikring, igen en fuser, nå livet leves med eller uden taxi driver 990 Sad
Vanilla
#24 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-11-2012 12:56

Bruger

Antal indlæg: 275

Tror saamaend bare at Taxi lige havde misforstaaet eller var blevet fejlinformeret om den forsikring.

Os som har forsikring kan jo tydeligt se at det ikke kan lade sig goere at tegne en saadan.

Efter faa mdr. i Thailand er alle vel lidt naive, uden dog at kunne gennemskue noget som helt, men det kommer jo heldigvis med tiden, altsaa for de fleste.
M55
#25 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-11-2012 03:35
Bruger avatar

Bruger

Vanilla skrev:
Tror saamaend bare at Taxi lige havde misforstaaet eller var blevet fejlinformeret om den forsikring.

Os som har forsikring kan jo tydeligt se at det ikke kan lade sig goere at tegne en saadan.

Efter faa mdr. i Thailand er alle vel lidt naive, uden dog at kunne gennemskue noget som helt, men det kommer jo heldigvis med tiden, altsaa for de fleste.

Thumb godt set

vi holder os til det bedste tilbud vi har set nemlig det fra Vanilla som skriver citat

S
aa har jeg fundet papirerne frem.

Jeg giver pr. aar : 23.489,00 baht. har en forsikringssum paa 600.000.

Det lyder jo fornuftigt nok, men vaer opmaerksom paa, forsikringer er delt op, en hvis procent til operation, medicin, osv.

Jeg har haft brug for mit selskab et par gange, ikke alvorligt, vi taler omkring 2 x 60.000. baht....Ingen problem, man skal ikke ha' pengene op af egen lomme foerst.

Thai Health Insurance Public Company Limited
www.thaihealth.co.th
/ Vanilla.
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Sygeforsikring i Thailand Nyheder på andre sprog 2 09-03-2014 10:08

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768