Se emne

Hvem er her? 2 gæst(er)
 Udskriv emne
En lille joke.
AL 48
#21 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-10-2012 05:31
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1814
 Status: Offline

Nu da jeg er i gang med at "spamme" om min store "kærlighed", kan i lige så godt få denne med også:

Da jeg havde haft Jawaén en tre års tid, og den ellers trofast havde fragtet mig frem og tilbage på arbejde både sommer og vinter, -så pludselig en dag jeg var inde for at gøre storstaden (Århus) usikker "satte" motoren sig. Græder
Jeg måtte tage bussen hjem, og siden hente "liget" på en trailer. Mekaniker kunne der ikke blive råd til nej
Motoren havde "sat" sig p. g. af for lidt olie i benzinen (hovedlejerne). Benzinforhandleren havde sgu snydt med olieblandingen i "knallertstanderen"rasende - Derefter blandede jeg altid selv min benzin.
Nå, men "liget" kom hjem i hobbyrummet og af røg motoren. Den skilte jeg så ad oppe på bordet, og fik krumtappen taget ud incl. hovedlejerne (de sidder jo fast på krumtappen). -Jeg havde ingen aftrækker der passede til de lejer, og heller intet presseværktøj til de nye,- så gode råd var dyre godag
Via min uddannelse havde jeg jo lært noget om varmeudvidelse, samt krympning ved kulde.
Så gik fintænkningen i gang.-Hvor havde jeg mulighed for disse to ting?? ved ikke
Jo,- oppe i madammens køkken. Der var jo en fin ovn med grill, samt en stor skabsfryser.
Jeg bevæbnede mig så med krumtappen med de gamle lejer på, samt de nye lejer i lommen, og gik ovenpå. - Nu skulle der repareres Grin
Krumtap og gamle lejer røg ind under grillen,-og nogle våde viskestykker blev smidt i fryseren. - Madammen protesterede, men fortrak da til altanen sarcasm
Det røg og sved af overophedet olie over hele lejligheden,-men hun kunne jo bare have åbnet vinduerne og døren ud til altanen. Så det var hendes egen skyld !!! Grin
Men ved hjælp af grill og frosne viskestykker fik herren skiftet sine lejer, og Jawaén kunne igen gøre vejene usikre. hej
At det så tog en uge før lejligheden var lugtfri igen,- Jamen, det var sgu hendes skyld dans
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IT
#22 Udskriv indlæg
Skrevet d. 06-10-2012 08:35
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1773

de Madammer fatter ikke ret megetGrin
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
AL 48
#23 Udskriv indlæg
Skrevet d. 10-01-2013 06:02
Bruger avatar

Bruger

I starten af 70-erne i Egedesminde Grønland mødte jeg en mand i 35års alderen.
Han gik hver dag,- dagen lang og trak et ca. 3m. lang 3-slået stykke tovværk efter sig.

Mange undrede sig, og en dag spurgte jeg ham så hvorfor??ved ikke

Han væltede rundt i sneen 3 gange og skreg af grin.griner

" Du er sgu da dummere end mig", var hans svar.
"Har du nogensinde prøvet at skubbe sådan et tov"??

Hav en god morgen allesammen.
yindee
#24 Udskriv indlæg
Skrevet d. 11-01-2013 04:27
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3629

Hvad er det der kører og kører og kommer ingen veje?

-En århusianer der er faret vild i en rundkørsel..

skipper
#25 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-01-2013 10:01
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3857

Nu skal vi være alvorlige.
Jeg kan huske da "vi" havde en Volvo Amazon.
Hold da kæft hvor jeg elskede det gamle skravl, jeg var nok mere i volvoen end i konen.

Jeg kan huske at jeg købte et overdrive fra en Volvo 140, komplet med aksler og gearkasse.

Sådan et overdrive er ikke at spøge med, så alle kuglelejer blev selvfølgelig udskiftet, bestilt fra England.

Problemet var garagen, der var for langt at gå.
Så jeg fik langsomt men sikkert flyttet grejerne op på et skrivebord vi havde i soveværelset, spage protester fra regeringen.

Hun påstod der lugtede af olie!

Nå men nye pakninger skulle dyret jo også have, så det trak ud på tiden, men til sidst lykkedes det.

Toppakning udskiftet med sportspakning, indstillede ventiler, bagaksel byttet, nye lejer i gearkassen, og så var det bare at dytte og køre.

Hva synes du spurgte jeg det uvidende væsen ved prøvekørslen, kører den ikke dejligt?

Jeg kan ikke mærke nogen forskel, svarede hun, hvad har det kostet?

Aaaaagh rasende
Anarki eller Kaos.
AL 48
#26 Udskriv indlæg
Skrevet d. 12-01-2013 13:22
Bruger avatar

Bruger

skipper skrev:
Nu skal vi være alvorlige.
Jeg kan huske da "vi" havde en Volvo Amazon.
Hold da kæft hvor jeg elskede det gamle skravl, jeg var nok mere i volvoen end i konen.

Jeg kan huske at jeg købte et overdrive fra en Volvo 140, komplet med aksler og gearkasse.

Sådan et overdrive er ikke at spøge med, så alle kuglelejer blev selvfølgelig udskiftet, bestilt fra England.

Problemet var garagen, der var for langt at gå.
Så jeg fik langsomt men sikkert flyttet grejerne op på et skrivebord vi havde i soveværelset, spage protester fra regeringen.

Hun påstod der lugtede af olie!

Nå men nye pakninger skulle dyret jo også have, så det trak ud på tiden, men til sidst lykkedes det.

Toppakning udskiftet med sportspakning, indstillede ventiler, bagaksel byttet, nye lejer i gearkassen, og så var det bare at dytte og køre.

Hva synes du spurgte jeg det uvidende væsen ved prøvekørslen, kører den ikke dejligt?

Jeg kan ikke mærke nogen forskel, svarede hun, hvad har det kostet?

Aaaaagh rasende

Det vildelste jeg har oplevet med en Volvo Amazon var en arbejdskollega, der havde lagt en "Volvo Penta" bådmotor i.
-Den kunne sgu rykke fra Thumb
PS. Hans far var forhandler af disse motorer.
M55
#27 Udskriv indlæg
Skrevet d. 13-01-2013 04:45
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1875

www.thai-dk.dk/uploads/old44.jpg
nick
#28 Udskriv indlæg
Skrevet d. 04-02-2013 10:18
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 285

www.thai-dk.dk/uploads/65cc.jpg

skål på det flot øl holder ,men hvem gider drikke varme øl griner
kat
AL 48
#29 Udskriv indlæg
Skrevet d. 05-02-2013 04:14
Bruger avatar

Bruger

nick skrev:
www.thai-dk.dk/uploads/65cc.jpg

skål på det flot øl holder ,men hvem gider drikke varme øl griner

-Bedre når de kan bære en bakke med 6 "fadbamser"griner
Har set en der kunne,-dog med "yversele"skaal
cart
#30 Udskriv indlæg
Skrevet d. 14-02-2013 13:28
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 84

Svar på tiltale
En præst havde fundet en død gris i en grøftekant, så han ringede til politiet og fortalte om fundet. Betjenten, der ikke var uden humor, svarede præsten, at han troede, at kirken selv tog sig af de døde. Hertil svarede præsten, som også var et vittigt hoved, hurtigt: - Ja, men vi underretter altid de nærmeste pårørende.
lindyras
#31 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-02-2013 11:37
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 735

https://www.faceb...=1&theater
...Husk dovenskab er ikke nogen sygdom...
XP
#32 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-02-2013 13:10
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 248

www.thai-dk.dk/uploads/186dd.jpg
XP
#33 Udskriv indlæg
Skrevet d. 17-02-2013 13:12
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 248

The Mom Song

Evo777
#34 Udskriv indlæg
Skrevet d. 19-02-2013 15:37
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 26

Flyet var netop lettet og piloten begyndte at byde folk velkommen ombord. Da han er færdig glemmer han at slukke for mikrofonen, og siger til andenpiloten "Nu tager jeg mig en kop kaffe og bagefter ordner jeg stewardessen ude på toilettet" Stewardessen, som går rundt i kabinen høre, hvad alle andre i flyet også høre, og løber op mod cockpittet, for at fortælle piloten ,at mikrofonen ikke er slukket. På vejen falder hun over en ældre dames taske, som står i midtergangen og rammer gulvet med et brag. Den ældre dame hjælper stewardessen op, tager hendes hånd og klapper den roligt i mens hun siger "Så så min ven, han skulle jo lige have en kop kaffe først"......Grin
รักประเทศไทย

www.bangkok37.com
www.bangkok37.com
IT
#35 Udskriv indlæg
Skrevet d. 21-02-2013 10:18
Bruger avatar

Bruger

En af byens eftertragtede ungkarle modtog et brev fra en bekendt.
Indholdet lød: Efter at have erfaret, at du inden mit ægteskab havde et meget nært forhold til min kone, forbyder jeg dig hermed at sætte dine ben i vort hjem.
Ungkarlen svarede: Jeg bekræfter hermed at have modtaget et eksemplar af Deres rundskrivelse.
Isan is the poorest region of Thailand: in 2002 average wages were the ... Isan (Isan/Thai: อีสาน; also written as Isaan, Isarn, Issan, ...
M55
#36 Udskriv indlæg
Skrevet d. 24-02-2013 06:42
Bruger avatar

Bruger

ost er godt

www.thai-dk.dk/uploads/enhg.jpg
per1234
#37 Udskriv indlæg
Skrevet d. 25-02-2013 05:29
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 857

en lille joke, nej det er bare fedt, så kan de lære det

Police truck clamped for illegal parking

www.thai-dk.dk/uploads/475935.jpg

A photo of a wheel-clamped police pickup truck that was parked illegally at Srinagarind Hospital in Khon Kaen province went viral and drew praise from many netizens, reports said on Monday.

The reports said the police vehicle was locked up by a security guard at the hospital because it was parked in a prohibited area.

Most Thai netizens gave positive responses such as "Even the police must respect the law", "The police officer must relearn traffic regulations", "I hope the security guard won't be penalised for this", and "Kudos for the security guard for doing what is right".

http://www.bangko...al-parking
IT
#38 Udskriv indlæg
Skrevet d. 27-02-2013 06:00
Bruger avatar

Bruger

www.thai-dk.dk/uploads/54er.jpg
sank
#39 Udskriv indlæg
Skrevet d. 01-03-2013 03:29
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1828

Shock http://ekstrablad...929088.ece man bør køre forsigtigt i svinget Ikke SE
M55
#40 Udskriv indlæg
Skrevet d. 08-03-2013 08:44
Bruger avatar

Bruger

www.thai-dk.dk/uploads/69yb.jpg
Gå til debat:

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Vil nedrive Lille Siam Nyheder på dansk 3 07-05-2024 17:23
Den lille gris på to ben Alt det andet 3 29-04-2024 18:57
Sjov lille video fra pattaya og omegn Amazing Pattaya 2 30-07-2019 06:48
Big Joke transfer won't change immigration policy for retirees one bit Visa til Thailand 1 08-04-2019 03:25
Thailands DR har besøgt lille øko-landsby med 200 beboere Diverse 2 19-05-2018 03:25

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768