Se emne

Hvem er her? 3 gæst(er)
 Udskriv emne
Ny musik video med Take That
freja
Skrevet d. 12-11-2010 15:49
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Skipper er det teksten du mener?

Jeg gør det, at jeg trykker på citer, sletter den "andens" tekst og sætter mit eget ind, så har jeg mulighed for at se om mit eget er ok ved at trykke på, se svar inden jeg trykker gem svar.
Var det mon det du mente?
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pensionisten
Skrevet d. 12-11-2010 16:04
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1146
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

Oppe i toppen af jeres skærm, er der en linje der starter med http:// og så videre. Som den her der er adressen hvor den her tråd befinder sig : http://www.thai-d...t_id=13906

Det er adressen hvor videoen ligger, eller billedet for den sags skyld. Den kopierer i bare og sætter den ind mellem de to [video][video] der dukker op når i trykker på klaptræet under rubrikken.

Og så er det klaret Thumb

Pen.
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
Skrevet d. 12-11-2010 16:58
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3856
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

Og her er så en gammel traver pensionisten kan sidde og mimre til på næste togturmusic

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
skipper
Skrevet d. 12-11-2010 16:58
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3856
Tilmeldt: 08.05.09
 Status: Offline

HA, det lykkedes, tak pens.skaal
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pensionisten
Skrevet d. 13-11-2010 03:22
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1146
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

Og lidt for os yngre driller



Pen.
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
Skrevet d. 13-11-2010 07:07
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

og så er der til os laaangt under de 50 ((12(( Men selvfølgelig hvem tæller mere, når man efterhånden har holdt flere fødselsdage end man har tilbage.((12((

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
Skrevet d. 13-11-2010 10:13
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Her er lidt mere fra ”der alte’s” støvede hylder.

Tiger håber du kan ligge og rocke til det i den kolde nat, I har vel efterhånden temmelig meget sne?

Håber du har husket de uldne sokker. Pas nu på de fæle fæle vilde dyr.((12((


Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pensionisten
Skrevet d. 13-11-2010 12:07
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1146
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

Hov Hov Freja, din finger på a'et har et problem !!

Nu du er så ung som du antyder, er jeg sikker på du kender det her nummer. Det lytter jeg også til, og kan rent faktisk lide det selv om der er rock i synagoen driller



Og så gir det varmen til Tiger i hans våde sokker i frostvejret griner

Pen.
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
Skrevet d. 13-11-2010 13:41
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Ha ha næh min pegefinger er såmænd ret stabil((12((. Nu spørger man jo ikke om en kvindes alder, men forskellen på dig og mig aldersmæssigt, er nok i omegnen af mindst de 20 år. Mener du har nævnt du er omkring midt halvtreds.

Ja et livligt nummer, men min musik smag er nu alsidig, og dit nummer, er dog ikke et jeg kender så meget til. Jeg har igennem tråden her, lært mange gode kunstnere at kende, tak for det.

Det kan være en krig, at bevare freden i et ægteskab, derfor provokerer jeg ikke unødigt, min mand tåler ikke min musik, (ja det er altså slet ikke musik, efter hans mening), så jeg hører mest min musik i min bil, som jeg for øvrigt lige har fået tilbage, efter en idiot ridsede den, eller når jeg går i byen med gode venner.

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pensionisten
Skrevet d. 13-11-2010 15:10
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1146
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

Okay, mit sygesikringskort viser måske at jeg er et par år over de 50, men det betyder vel ikke at jeg gammel vel !!!

Men jeg nød faktisk din video nu jeg ikke hører så meget dansk herude, melodisk og rar musik for ørene music

Og undskyld for den her video, men kunne ikke lade være griner



For hulen noget larm at lytte til......

Pen.
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
Skrevet d. 13-11-2010 16:58
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Orv den var grov, jeg er skam en yderst habil bilist. Den køresagkyndige betjent behøvede kun at køre med mig i knap en ½ time, så skyndte han sig ud, og sagde til mig.

”Det er mig umuligt at lære dig mere, men heldigvis er verden fuld af tillidsfulde bilister, så du og dine medtrafikanter skal nok klare jer, held og lykke til jer alle”.((12((

Halli Hallo og lige et øjeblik, hop lige en gang du sidder på ørerne.
Jeg har da ikke sagt, du var gammel, kun konstateret at jeg var laaangt fra de halvtreds. Hver alder sin charme ik’? music

Personligt syntes jeg, en lidt ældre mand er mere attraktiv, end en helt ung. Nå ja det er bare min mening, men det har du vel næsten kunnet læse dig til i mine indlæg.










Til forsiden  Til toppen  Til bunden
tiger
Skrevet d. 13-11-2010 18:38
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 133
Tilmeldt: 05.09.09
 Status: Offline

[Det er pissekoldt, jeg ville ti gange hellere sidde, hvor du sidder lige nu Pen, jeg behøver ikke være ked af at have glemt mine badebukser, og jeg har ganske rigtigt våde strømper i læssevis, så her dufter ikke ligefrem af violer. Jeg kunne faktisk godt bruge en lille putz frau. Var det ikke noget for dig Freja?

Bare rolig bette Freja, jeg passer skam godt på mig selv ”dyret” er renset, smurt og klar til brug. Ingen overraskelser til mig ellers tak.

Pen dog ,pen dog sikke en video, kender du ordsproget, to sjæle en tanke. He He lad bare de kvinder blive på en cykel, så er vi andre da i sikkerhed.

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
Skrevet d. 13-11-2010 19:03
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Putz frau er det sådan du gerne vil se mig? næ du kan tro nej du, skal du have tørret sokker, eller lavet mad kan du gøre det selv.Grin
Jeg syntes jeg fornemmer lidt mandchauvinistiske undertoner, på cykel, hrmf, jeg er skam en glimrende bilist. Næste gang du har brug for et lift, gæt så hvem der får smækket en dør lige i hovedet.Grin
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pensionisten
Skrevet d. 14-11-2010 12:37
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1146
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

ADVARSEL, KUN FOR UNGE MENNESKER driller

Er hun ikke lidt sart den unge dame Tiger ???

Vittigheden om grunden til at blondiner ikke kan tage kørekort er sand, for hver gang der bliver rødt lys, kaster de sig om på bagsædet griner

Nå, hyg dig med den her Tiger.....



Og nu du ligger og ryster i Igloen kan du ligeså godt få lidt mere af samme skuffe music



Den her skønhed døde desværre i et flystyrt på Jamaica så vidt jeg husker, hun havde en fantastisk stemme som jeg savner ked

Inden du falder helt hen i de tågede minder og skvatter ned af køjen med gokke sokken i hånden, får du lige noget at komme tilbage til virkeligheden på Grin



Nejs Lady Na ??

Lidt mere musik fra en ung gut med en flot stemme....



Men nu er det altså sengetid unge mand...... Angry

Pen. godag
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
tiger
Skrevet d. 14-11-2010 16:45
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 133
Tilmeldt: 05.09.09
 Status: Offline

Nu stramme du den Pen, det er da mere end du ka tillade dig at byde mig, hva ligner det at sætte de lækre skår på siden, når du ved, jeg ligger her helt alene, med en lang iskold, hø hø altså næse . Om Freja er sart? ha ha hun er en lille vildkat er hun. Har du ikke set hendes video med Stine, det burde give dig et finger praj om de tilbøjeligheder, der måske ligger latent i hendes personlighed He he. Men trold kan tæmmes, ikke sandt bette Freja? En ting står nu krystal klart for mig, jeg skal ikke have et lift af hende, efter denne samtale om kvindelige bilister, hvordan mon det egentlig er gået, med den stakkels polske chauffør, er han stadig på den lukkede efter sit sammenbrud He he.

Musik skal der til, og jeg er bogstavelig talt kold i røven, og vil nu lade mig beruse af den fede musik og drikke mig halv stiv i drinks,fyldt med dugfriske isterninger .

Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
Skrevet d. 14-11-2010 19:09
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Hallo du Tiger, du kan ikke gemme dig i mørket for evigt,” latente tilbøjeligheder” Jeg skal gi dig, ska jeg. Jeg kan betro dig, at vildkatten har kløerne hvæsset, til du vender snuden hjemad til Danmark igen.
sarcasm


Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pensionisten
Skrevet d. 15-11-2010 13:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1146
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

En hurtig søgning på Frejas personnummer på Indernettet gav det her resultat.....Shock

I Can't Be Tamed


Så jeg tror du skal ha en nødhjælpskasse med dig når du vender snuden hjem, det ser sgu slemt ud.... griner

Se den her og bliv mere ræd ked



Pen godag
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
Skrevet d. 15-11-2010 19:08
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Ja ja ja I får ret, jeg får fred. Nu er bare fornærmet er jeg. Mens jeg sidder og surmuler, kan vi jo høre et par gode melodier. ((12((




Til forsiden  Til toppen  Til bunden
freja
Skrevet d. 15-11-2010 19:17
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 954
Tilmeldt: 25.06.09
 Status: Offline

Pyha det var bedre, ikke flere salte tårer.
Jeg sagde jo, jeg er til det lidt mere rå, så her er et par mere af mine favoritter.


Til forsiden  Til toppen  Til bunden
pensionisten
Skrevet d. 16-11-2010 08:34
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1146
Tilmeldt: 24.10.09
 Status: Offline

Fede numre Thumb

Og jeg lærer også nye kunstnere at kende, fedt hej

Med din dårlige behandling af Tiger i tankerne, dukkede den her op !! Uhhhh.... sikke et liv med dig griner



Pen.
Hav en god dag.

Med Venlig Hilsen.

Pen.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Khaosan Road 360 Video Central Thailand 1 27-06-2024 13:01
Dagens Jule Video Alt mellem himmel og jord 143 25-12-2023 09:44
Se verden fra toppen af en 85 meter høj havmølle i denne 360-graders video Udenfor Thailand 3 07-11-2023 17:21
Crazy Thai drivers FAIL at stopping for red lights. Insane video!!! videoer Fra Pattaya 1 06-11-2023 17:26
Video: A Casual Chat about Investigative Reporting, Defamation, and More in Thailand videoer Fra Pattaya 1 14-10-2023 08:11

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.24 sekunder | 114,946,013 Unikke besøg | jQ Blog