Verden på vrangen / Utroligt men sandt
|
Je suis Charlie |
Skrevet d. 27-01-2019 15:42
|
Bruger
Antal indlæg: 898
Status:
|
Tanorektiske’ Martina: Mine bryster er de største i Europa
Tyske Martina Big er afhængig af sol-indsprøjtninger og solariet. Og så har hun ifølge sig selv Europas største bryster
Med et mål om at komme til at ligne en ’eksotisk barbie’ har den tyske glamour-model Martina Big sammenlagt spenderet omkring 440.000 danske kroner på forskellige kosmetiske operationer.
Ifølge Martina Big selv er hun 28 år gammel, bruger størrelse 36 i tøj, og har nået en størrelse 32S-størrelse. For at opnå sin brune hudfarve, og pleje sin tanning-afhængighed, bruger hun både pigmentindsprøjtninger og sit eget specialkonstruerede solarium med 50 rør.
http://ekstrablad...pa/6614914
|
|
|
|
Je suis Charlie |
Skrevet d. 31-01-2019 13:55
|
Bruger
Status:
|
'Ketchup-krig': Her bliver 150 tons tomater kastet gennem gaden
Hvert år samles titusindvis af mennesker i den spanske by Buñol for at kaste tomater på hinanden. Se, hvor vildt det gik for sig i år
20.000 og 150.
Det første tal er antallet af mennesker, der i år valfartede til den spanske by Buñol. Det andet tal er antal ton tomater, der blev kastet omkring i gaden under den årlige udgave af den spanske festival 'La Tomatina'.
20.000 mennesker havde købt billet til den store begivenhed i byen nær Valencia, der siden 1945 har efterladt bymidten badet i tomater. I år var der dog ifølge AP taget ekstra sikkerhedsmæssige forbehold, efter at Barcelona og omegn var ramt af terrorangreb tidligere i august.
Festivalen startede i 1945, men ifølge den officielle side for begivenheden ved man simpelthen ikke, præcist hvad der startede tomatkampen. Men udover under Franco har begivenheden været årligt tilbagevendende.
Det koster cirka 75 kroner at deltage.
http://ekstrablad...en/6799624 |
|
|
|
Je suis Charlie |
Skrevet d. 04-02-2019 08:36
|
Bruger
Status:
|
Norsk robotskib sejler med containere uden nogen ved roret
Snart stævner en helt ny type containerskib ud fra det norske skibsværft Kongsberg.
Skibet er automatiseret. Et robotskib, der kan sejle og navigere uden en almindelig besætning af kød og blod.
Skibet hedder Yara Birkeland og er bestilt af gødningproducenten Yara. Efter planen skal skibet transportere 40.000 containere om året fyldt med gødning langs den norske kyst. Og hele processen skal automatiseres.
https://www.dr.dk...-ved-roret
|
|
|
|
tiny |
Skrevet d. 05-02-2019 09:57
|
Bruger
Antal indlæg: 133
Status:
|
Hvem har det bedste hobbyrum
|
|
|
|
elmet |
Skrevet d. 06-02-2019 11:34
|
Bruger
Antal indlæg: 56
Status:
|
Muslimer er vildt begejstrede for en datingside for flerkoneri
Til trods for, at ægteskab mellem en mand og flere kvinder er forbudt, er en engelsk datingsside for flerkoneri eller “det polygame ægteskab” blevet meget populær. Netværket har ikke mindre end 35 000 tilmeldte brugere.
Flerkoneri praktiseres især blandt muslimer, fordi Allah har tilladt en muslimsk mand at tage op til fire koner, hvis han kan behandle dem nogetlunde ens.
Datingsiden hedder SecondWife.com, dens indehaver introducerer den her:
Man skulle tro, at myndighederne ville anmelde sådan et forum for opfordring til at bryde loven, men nej, i multikulturelle England tilsidesætter man loven, af hensyn til muslimerne.
Ifølge datingsidens indehaver Azad Chaiwala har han lavet portalen for at fremme “troskab, moral og gammeldags værdier”. (rt.com)
Chaiwala er som muslimer er flest, han sætter Allah lov over det sekulære samfunds retssystem. Han mener derfor ikke, at der er noget forkert i hans datingside. Men han erkender, at der kan være visse problemer med kvinderne i det ulige ægteskab.
http://denkorteav...lerkoneri/
|
|
|
|
Je suis Charlie |
Skrevet d. 11-02-2019 07:04
|
Bruger
Status:
|
hvornår reagere de danske politiker på de krasse meldinger
Chokerende melding fra NATO-chef: Islamisk Stat spreder sig som kræft blandt flygtninge i Europa
En flodbølge af asylansøgere skyller lige nu ind over Europa fra Mellemøsten og Nordafrika. Den giver enorme problemer.
Men der er et helt særligt og meget farligt træk ved asylstrømmen.
Terrorister og kriminelle skjuler sig i strømmen af asylansøgere. Forklædt som flygtninge kommer mange mennesker, som vil Europa det ondt, ind over grænserne. Og det griber om sig.
“Terrorister og kriminelle spreder sig som kræft blandt flygtningene i Europa.”
Sådan løs den barske besked fra Philip Breedlove, der er Natos øverskommenderende i Europa på et pressemøde tirsdag. Det blev holdt efter en høring i Senatet i USA.
Det er svært at sætte tal på. Men der har været talt om at mindst 1500 muslimske europæere, som er er på vej tilbage til Europa. De er trænede i krig og kan have en planlagt opgave med at udføre terror i Europa. Desuden kan der komme syrere og irakere og andre med det formål at lave terror og andre angreb i Europa.
Breedlove siger, at sikkerhedstjenesterne i forskellige lande har afsløret mange helt konkrete planer om terror.
Breedlove overtog kommandoen i 2013. Han har lige siden talt for en aggressiv befæstning af Europa. Han mener, USA skal gøre mere for at bekæmpe Assad og Islamisk Stat i Syrien. Han ser også en stor langsigtet fare i Ruslands magt og voksende indflydelse i Mellemøsten.
“De flygtninge, som kommer til Europa, skal kontrolleres meget nøje. Det skal undersøges om de kan udnyttes af mennesker, som ønsker at skade os”. Det sagde Breedlove som svar til de mange medlemmer af kommiteen, der ville vide mere om det brændende spørgsmål om asylkrisens følger.
Det er mennesker som truer Vesten – ikke kun landene i Europa men også USA. De lever højt på, at de ikke møder nogen form for modstand.
Samme melding fra Europol og Norge
Det norske udenrigsministerium har netop skrevet noget tilsvarende. Sent mandag aften lækkede et 10 sider langt notat fra ministeriet.
Det beskriver hvordan asylkrisen i løbet af det næste halve år kan løbe Europa over ende og skabe socialt, økonomisk og sikkerhedsmæssigt kollaps i landene. (DKA 1.3)
Den norske sikkerhedschef advarede ligeledes for nylig om terrotruslen i kølvandet på asylkrisen og den hovedsagelige muslimske folkevandringen.
Chefen for Europol sagde for nylig at der kan være op mod 5000 terrorister i Europa.
Allerede i april 2015 lød der samme advarsel fra en anden Nato-chef:
De kommer som desperate flygtninge, men de er beregnende terrorister, som vil ødelægge Europa.
Men ingen beslutningstager lyttede for alvor. De gør de nok heller ikke denne gang. Katastrofen lurer.
http://denkorteav...ra-munden/
http://www.thegua...terrorists
http://www.milita...dlove.html
http://denkorteav...lare-mere/
http://denkorteav...dvandring/ |
|
|
|
Je suis Charlie |
Skrevet d. 11-02-2019 07:05
|
Bruger
Status:
|
jeg vil så gerne det hele i skal betale
|
|
|
|
sky |
Skrevet d. 13-02-2019 09:05
|
Bruger
Antal indlæg: 75
Status:
|
Stenrige og tørstige: Arabere vil hente kæmpe isbjerge og drikke dem
De er i top ti over verdens rigeste lande, og nu er der planer om at De Forenede Arabiske Emirater, skal have deres egne isbjerge
- Det er nøjagtig den slags idiotiske ideer, der får folk til at tvivle på om mennesker i mellemøsten er seriøse.
- I stedet for at passe bedre på det vand vi har, så finder de på det her latterlige projekt, som aldrig vil komme til art fungere.
Ny begynder krigene om vand
Sådan skriver Johnny R på youtube.com om planen om at hente isbjerge fra Sydpolen til den arabiske golf, nærmere betegnet de forenede Arabiske Emirater. Et isbjerg kan ifølge ide-magerne fra National Advisor Bureau Limited nemlig forsyne 1 million mennesker med drikkevand i fem år. Og så kan isbjerge skabe et mikro-klima, der laver skyer, der kan få det til at regne i ørkenen.
http://ekstrablad...em/6647608
|
|
|
|
Je suis Charlie |
Skrevet d. 17-02-2019 11:03
|
Bruger
Status:
|
Indonesian ice cream commercial gains worldwide attention
Jakarta - A television commercial of local ice cream Indoeskrim has gained worldwide attention on the internet. The three-minute commercial ranked fifth on YouTube Indonesia’s trending videos list and has been watched by over 800,000 viewers.Entitled “Kisah Legenda Nusantara” (The Legend of Archipelago), the video starts with a feud between two royal siblings over food. One of the guards grabs a walkie-talkie and reports the fight to the Queen, who immediately intervenes.When she fails to stop the fight, she calls her husband using her intricately adorned iPhone for help.
The King, who receives the call aboard a giant computer-generated bird, finds his wife's location using Google Maps. He then stops the children's fight by showing them a cabinet full of ice cream.
http://www.nation...c/30320444
|
|
|
|
egon |
Skrevet d. 18-02-2019 14:15
|
Bruger
Antal indlæg: 203
Status:
|
fandt lidt godt på facebook
Jeg foragter ikke muslimer, fordi de er muslimer, men jeg foragter de problemer, som de har taget med fra deres eget land, som de har bragt til Danmark, som ikke er deres land.
Jeg foragter de politiske ledere, som har fået dem til at forlade deres eget land og nation, ved at bilde dem ind at de kan få alt til det land de er kommet til, på bekostning af det lands egnen befolkning.
Jeg foragter ikke deres land, selv om det ikke passer ind i den vestlige verden, men jeg foragter den kendsgerning, at det er os danskere der er tvunget til at betale for dem, hvad deres folk har gjort ved deres eget land.
Jeg foragter den kendsgerning at deres ledere har fejlet i en sådan grad, at deres folk rejser og søger et bedre liv for sig selv, i stedet for at prøve at gøre deres eget land til et bedre sted for alle.
Jeg har ikke brug for jer til at opbygge mit land, for jeg har set, hvilket land i har opbygget, jeg ønsker ikke mit land bygget på den måde, i gør det.
Desuden havde Danmark det bedre inden i kom til mit land, jeg foragter dem ikke som individ, men jeg foragter det som deres tilstedeværelse gør ved mit land.
Jeg foragter ikke deres drømme, men jeg foragter den kendsgerning, at vi danskere skal lide under deres drømme-jageri, og jeg foragter den kendsgerning, at de drage fordel af et velfærdssystem som er opbygget af os danskere for at tage sig af os selv, og ikke af nogen anden nations befolkninger.
Jeg foragter ikke den tanke, at enhver har ret til at have et godt liv, men jeg foragter den kendsgerning, at vi nu er nød til at forringe velfærden for danske ældre, børn, de syge og de underprivilegeret og faktisk hele nationen, fordi horder med magt trænger ind i Europa og vil tage vor velfærd for sig selv.
Derfor mener jeg ikke at Danmark tilhører enhver, jeg mener at Danmark alene tilhører danskerne, da jeg mener at Danmark er det danske folks NATIONALE EJENDOM, og jeg foragter folk der, danske eller ej, prøver at stjæle det fra os.
Ethvert land er ansvarlig for dets eget folk, deres land er ansvarlig for deres. Danmark er ansvarlig for os danskere.
Forfatter Stig Andersen
|
|
|
|
yindee |
Skrevet d. 23-02-2019 12:59
|
Bruger
Antal indlæg: 3629
Status:
|
|
|
|
|
bebe |
Skrevet d. 24-02-2019 08:39
|
Bruger
Antal indlæg: 122
Status:
|
Vrede over ulovlig skiltekampagne: 4426 km til Syrien
Folketingsmedlem fra DF glæder sig over ulovlige skilte, der viser asylansøgere vejen hjem til Syrien og Irak
http://ekstrablad...en/6052424
|
|
|
|
bebe |
Skrevet d. 26-02-2019 04:11
|
Bruger
Antal indlæg: 122
Status:
|
Asylfrivillige får dødstrusler efter at have pillet “Syrien”-skilte ned
To kvinder fra Thisted har modtaget anonyme truende sms'er og krænkende kommentarer, efter de i weekenden fjernede nogle omdiskuterede skilte.
http://www.dr.dk/...skilte-ned |
|
|
|
skipper |
Skrevet d. 26-02-2019 05:54
|
Bruger
Antal indlæg: 3857
Status:
|
"Dansk Folkepartis næstformand Søren Espersen udtalte i weekenden til TV2, at han fandt skiltene sjove, og at det var "humor i stor stil".
Så bare vent til der er nogen der sætter skilte op med afstanden til Tel Aviv, så går han helt op i limningen
Anarki eller Kaos. |
|
|
|
AK81 |
Skrevet d. 28-02-2019 00:57
|
Bruger
Antal indlæg: 330
Status:
|
Her er verdens (måske) mest bizarre forlystelsespark
Husk at medbringe et håndklæde, hvis du skal forbi en potentielt kommende forlystelsespark i denne varme by
Det er næsten ligesom Tivoli eller BonBon-land, men der er bare én virkelig stor forskel.
I den nye 'spamusement park' i den japanske by Beppu – som især er kendt for sine varme kilder – skal gæsterne sidde i en spa, der udgør vognen i rutsjebanen.
Forlystelsesparken eksisterer endnu ikke, men den kan blive til virkelighed.
Det er byens borgmester, der på de sociale medier har opfordret folk til at like en Youtube-video, og hvis videoen får over én million visninger, så vil han bygge den vilde og usædvanlige park. |
|
|
|
yindee |
Skrevet d. 06-03-2019 11:36
|
Bruger
Antal indlæg: 3629
Status:
|
så skal vi i skole
|
|
|
|
ATM |
Skrevet d. 07-03-2019 05:51
|
Bruger
Antal indlæg: 204
Status:
|
Svenskerne har alle de rigtige meninger om at hjælpe indvandrere – lige indtil Ali dukker op …
|
|
|
|
skipper |
Skrevet d. 07-03-2019 16:28
|
Bruger
Antal indlæg: 3857
Status:
|
Tjae, hvis de spurgte mig om jeg ville have en husvild DFer boende, så ville svaret blive det samme.
Anarki eller Kaos. |
|
|
|
nej |
Skrevet d. 09-03-2019 06:50
|
Bruger
Antal indlæg: 339
Status:
|
Gravid transmand blev groft chikaneret: Nu har han født en dreng
Wyley Simpson er glad for, at han fortsatte graviditeten
28-årige Wyley Simpson har siden spæd følt sig ubekvem i sin kvindelige krop. De sidste syv år har den amerikanske kvinde gennemgået en omfattende forvandling, hvor hun har fået testosteron tilskud for at opnå sit største ønske.
Hun ville være en mand.
Wyley Simpson, nu tiltalt som 'ham', levede et skønt liv sammen med sin partner Stephen Gaeth.
Men en dag opdagede Wyley Simpson en bule på maven. Han var gravid.
Lægerne havde svært ved at forstå det. De mente ikke, at var det muligt, da han havde fået testosteron tilskud.
I september fødte Wyley Simpson en dreng.
læs mere her https://ekstrabla...ng/7543211
|
|
|
|
nej |
Skrevet d. 09-03-2019 23:18
|
Bruger
Antal indlæg: 339
Status:
|
Slår alt: Her er verdens dyreste bil
Bugatti bygger i forvejen dyre biler, men har alligevel overgået sig selv med en ny specialmodel
La Voiture Noire drives frem af en 16-cylindret motor på otte liter, der yder intet mindre end 1500 hestekræfter. Ifølge Autocar er specifikationerne meget lig dem for motoren i Chiron, men det er uklart, om det er den samme, eller om Bugatti har lavet ændringer under hjelmen på specialmodellen.
Sikkert er dog, at udstødningsgas og dertilhørende lyd ledes ud gennem seks afgangsrør bagerst, mens vinden får lov at følge rygfinnen, der løber fra motorhjelmen over taget og til bagenden.
læs mere her https://ekstrabla...il/7546416
|
|
|