Debatemne: Thai-Dk Din debat side :: Mareridt i Thailand: Dårlig behandling af forsikringsselskab.

Oprettet af kro90 d. 30-06-2014 19:36
#3

Hej Skipper.
Nu har vi haft brug for vores forsikring af to omgange, første gang blev konen syg da vi var i Hua Hin, havde fået noget dårligt fisk sammen med en anden medrejsende, her var vi forsikret gennem Europæiske, fik vores udlæg retur gennem det der dengang hed Larsen Rejser, dog med en del vrøvl, fik ikke dækket tabte feriedage, taxi og andre småting, ingen hjælp fra Danmark, eller Larsen rejser overhovedet.
Anden gang var det mig det gik ud over, var blevet bidt af et eller andet på foden, der hævede kraftigt op, og havde besvær med at gå, Hotellet i Chiang Mai, sørgede for transport til hospitalet, hvor jeg så, efter fremvisning af forsikrings kort, blev indlagt, fik drop, medicin og mad :-), modtog et opkald fra min forsikring (Tryg) om mit ve og vel, samt tilbud om at tale med en dansk læge. Ingen problemer, bortset fra at SOS - International der stod for hjælpen ikke kunne finde ud af skrive en ordentlig mail, til hospitalet vedr. dækningen, så det kostede et par opkald til Tryg. Efter hjemkomst fik jeg et opkald fra Tryg vedr. min indlæggelse, samt et tjek om jeg nu havde sendt alt til dem, så jeg kunne få dækket tabte ferie dage transport for min kones besøg, samt telefon opkald til Tryg. God service. Hospitalet skulle dog sikre sig at jeg virkelig var forsikret og det tog tid. Garanti et kredit kort! Hvis nu der var et og andet galt osv. en masse vand...... Intet er jo gratis som de så pænt sagde.