Se emne

Hvem er her? 1 gæst(er)
 Udskriv emne
Danmark dejligt eller ???
maichai
Skrevet d. 31-01-2015 02:58
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

AL48 skrev
Ja,-hvis du er thai, så tager familien (børnene) til en vis grad hånd i hanke.
Er du farang og uden god økonomi (indkomst), så er "plejerne" sgu lige pludselig væk.

Det kan godt være at Donna er sådan men derfor behøver du ikke at skære alle thaier over en kam
Og for øvrigt er jeg godt forsikret her og skal ikke ligge på et lille landsby hospital hvis jeg (Gud & Budda forbyde det) skulle blive syg så jeg skulle på hospitalet


I Danmark forventer folk efterhånden at det offentlige tager sig af det hele inclusive deres børns opdragelse. Det er en helt skæv retning. Det offfentlige system er et sikkerhedsnet og bør betragtes som sådan. Dem der brokker sig er jo også næsten kun udenforstående som machai m.fl. Det er ikke så ofte man hører de egentligt involverede klage. Selv har jeg været på hospitaler og også blevet opereret utallige gange men har aldrig haft grund til at klage over noget som helst.
Man klager over servicen, men samtidig kan man ikke forstå at man skal betale en høj skat. Læg mærke til at de få der klager over f.eks. mad på hospitaler m.v. ofte er dem der rent faktisk er dårligere vant, er uuddannede og i den lavere lønklasse. Eller dem som slet ikke er involveret og ikke kender de faktiske forhold som bl.a. førnævnte. De tror blot på mediernes skriblerier.


soi8 du ævler som din forstand rækker Men godt du er tilfreds du skal jo også hjem hvis du bliver syg så det er jo godt for dig indtil en dag du ligger i sølet på et dansk plejehjem Ja jeg vil sku ikke bytte med dig men hver sin lyst SÅÅ er alt hvis sagt i denne sag om dine positive meninger om DanmarkSad
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
AL 48
Skrevet d. 31-01-2015 04:04
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1827
Tilmeldt: 17.03.11
 Status: Offline

Det kan godt være at Donna er sådan men derfor behøver du ikke at skære alle thaier over en kam
Og for øvrigt er jeg godt forsikret her og skal ikke ligge på et lille landsby hospital hvis jeg (Gud & Budda forbyde det) skulle blive syg så jeg skulle på hospitalet


Donna er såmænd ikke så meget anderledes end andre thaiér. Hvis du tror noget er "gratis" hernede, så bliver du da klogere.
At du har en god forsikring betyder jo også at du selv igen har betalt for din "omsorg" og pleje. Men hvis du tror du kan undvære "konen", selv på de større "universitet-hospitaler" (f. eks. i Udon Thani), så kan du også tro om igen. -Selv maden på den flotte enestue (næsten lille lejlighed) skal man selv sørge for. Ved det af egen erfaring.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
Skrevet d. 04-02-2015 02:43
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

Den person SW som har skrevet dette i DR i dag i din mening giver jeg bare helt ret han rammer helt i plet efter min mening
Nej det er slet slet ikke iorden at indføre fængsels og stikker tilstande, overvågning og magtmisbrug i Danmark .. Det er med en skatte afgift og momsprocent for alle danskere på 70 % slet heller ikke i orden at tvinge syge, og seniorer til fattigdom , at ødelægge over 100 års opbyggede skattebetalte fælles goder som foræres til skattely til udenlandske milliardær snyltere... ,
Til gengæld er det iorden at politkerne i regeringen , der stod og klappede imens de bedrog skatteborgerne for mia , at betale en del af deres pension og løn tilbage til skatteyderne pga af dette forræderi ..
Det er heller ikke iorden at Helle offentligt støtter Juncker, som er chef for både EU ( så nu er der ingen tvivl længere hvad det står for) og for netop det land der huser alle disse milliardær og trilliardær snyltere ,der tømmer landenes værdier,.. man tror jo simpelthed ikke på det vi oplever i disse år af galloperende galskab. .,

Danskerne snyder ikke nogen.. de er godgørende,.. alle giver en så stor del af deres ressourcer til fælleskab og folkestyre..men manipuleres af vore svigtende journalister til at tro at de yder denne store del a deres ressourcer for at ødelægge ørkenstater (imod grundloven) og til at anvende store summer til at indespærre borgerne i landet under total overvågning uden privatslivets beskyttelse og fred.. En forudsætning for demokrati, som jo så derfor ikke findes længere uanset hvor højt man skriger ytringsfrihed . Og tillader fremmede magter også ..at overvåge borgerne..

Regeringen hjemme og i EU derimod misbruger borgernes tillid, og aftaler bag ryggen i hemmelighed uønskede demokrati ødelæggende rammer for handelsaftaler der indeholder facistisk magt til flere globale trilliardær snyltere så som "seed of destruktion GMO såsæd , jordlag og mangfoldigheds og økologi ødelæggende Monsanto som ikke tillader at deres giftige produkter deklareres og som 92% af EU's befolkning ikke ønsker i Europa og som med de nye aftaler kan sagsøge landen hvis de ikke får totalt frie hænder til at sprede ders gift , eller de store magtfulde medicinal firmaer der ødelægger frit sundhedsvalg , kostfrihed mm og lyver om deres forskning og er blandt de mest kriminelle firmaer på jorden med interesser i biologisk og kemisk krigførelse og som ødelægger ligeværd og ligeret og indfører pengenes totale rettigheder over menneskene og samfundenes strukturer..
.. Hvordan kan politkere der har de midler de forvalter og deres personlige løn fra borgerne, klantre befolkningen for at kræve rammer, der rummer rimelig forsørgelse under arbejssløshed og sygdom? Rummer omsorg og ro til vore børn i stedet for stress og få voksne og krav og præstation og svigt?
Ufatteligt hvad befolkningen lader sig byde. Og så under en regering der kalder sig social og demokratisk.. var det det vi ville med vore liv? var det ikke det gode menneskelige og glædelige liv alle disse fremskridt vidensmæssigt og materielt skulle medføre? Jeg fatter ikke at vi går med til at alt det gode ødelægges.. til fordel for facisme( et ord for sammenblanding af industri/ banker /penge og regering) imens vi tømmer land og mennesker for overskud og ressourcer og skræmmes af manipulerede krige, med begrundelser der ikke holder vand (grunden er magt og grådighed hensynsløshed )

http://www.dr.dk/...083832.htm
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Kent
Skrevet d. 04-02-2015 09:51
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 424
Tilmeldt: 04.12.11
 Status: Offline

maichai skrev:
Den person SW som har skrevet dette i DR i dag i din mening giver jeg bare helt ret han rammer helt i plet efter min mening
Nej det er slet slet ikke iorden at indføre fængsels og stikker tilstande, overvågning og magtmisbrug i Danmark .. Det er med en skatte afgift og momsprocent for alle danskere på 70 % slet heller ikke i orden at tvinge syge, og seniorer til fattigdom , at ødelægge over 100 års opbyggede skattebetalte fælles goder som foræres til skattely til udenlandske milliardær snyltere... ,
Til gengæld er det iorden at politkerne i regeringen , der stod og klappede imens de bedrog skatteborgerne for mia , at betale en del af deres pension og løn tilbage til skatteyderne pga af dette forræderi ..
Det er heller ikke iorden at Helle offentligt støtter Juncker, som er chef for både EU ( så nu er der ingen tvivl længere hvad det står for) og for netop det land der huser alle disse milliardær og trilliardær snyltere ,der tømmer landenes værdier,.. man tror jo simpelthed ikke på det vi oplever i disse år af galloperende galskab. .,

Danskerne snyder ikke nogen.. de er godgørende,.. alle giver en så stor del af deres ressourcer til fælleskab og folkestyre..men manipuleres af vore svigtende journalister til at tro at de yder denne store del a deres ressourcer for at ødelægge ørkenstater (imod grundloven) og til at anvende store summer til at indespærre borgerne i landet under total overvågning uden privatslivets beskyttelse og fred.. En forudsætning for demokrati, som jo så derfor ikke findes længere uanset hvor højt man skriger ytringsfrihed . Og tillader fremmede magter også ..at overvåge borgerne..

Regeringen hjemme og i EU derimod misbruger borgernes tillid, og aftaler bag ryggen i hemmelighed uønskede demokrati ødelæggende rammer for handelsaftaler der indeholder facistisk magt til flere globale trilliardær snyltere så som "seed of destruktion GMO såsæd , jordlag og mangfoldigheds og økologi ødelæggende Monsanto som ikke tillader at deres giftige produkter deklareres og som 92% af EU's befolkning ikke ønsker i Europa og som med de nye aftaler kan sagsøge landen hvis de ikke får totalt frie hænder til at sprede ders gift , eller de store magtfulde medicinal firmaer der ødelægger frit sundhedsvalg , kostfrihed mm og lyver om deres forskning og er blandt de mest kriminelle firmaer på jorden med interesser i biologisk og kemisk krigførelse og som ødelægger ligeværd og ligeret og indfører pengenes totale rettigheder over menneskene og samfundenes strukturer..
.. Hvordan kan politkere der har de midler de forvalter og deres personlige løn fra borgerne, klantre befolkningen for at kræve rammer, der rummer rimelig forsørgelse under arbejssløshed og sygdom? Rummer omsorg og ro til vore børn i stedet for stress og få voksne og krav og præstation og svigt?
Ufatteligt hvad befolkningen lader sig byde. Og så under en regering der kalder sig social og demokratisk.. var det det vi ville med vore liv? var det ikke det gode menneskelige og glædelige liv alle disse fremskridt vidensmæssigt og materielt skulle medføre? Jeg fatter ikke at vi går med til at alt det gode ødelægges.. til fordel for facisme( et ord for sammenblanding af industri/ banker /penge og regering) imens vi tømmer land og mennesker for overskud og ressourcer og skræmmes af manipulerede krige, med begrundelser der ikke holder vand (grunden er magt og grådighed hensynsløshed )

http://www.dr.dk/...083832.htm



når jeg læser om hvordan det er at bo og leve, i det der kaldes et demokratisk samfund, er jeg glad for at jeg kan bo i det, nogle kalder et militær diktatur samfund, jeg kalder det nu for et militær sund fornuft samfund
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
Skrevet d. 04-02-2015 12:51
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

når jeg læser om hvordan det er at bo og leve, i det der kaldes et demokratisk samfund, er jeg glad for at jeg kan bo i det, nogle kalder et militær diktatur samfund, jeg kalder det nu for et militær sund fornuft samfund

Kent som talt ud af min mund vi er heldigeThumb hvad man ikke kan påstå folk i Danmark som bliver ældre erSad
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
Skrevet d. 05-02-2015 16:38
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

Ingen pleje-plads til 96-årig: Men flygtninge får ældreboliger


I går var der møde om de flygtninge, der kan flytte ind i ledige ældreboliger i Kalundborg. Ole Hahn forstår ikke, hvordan flygtningene kan få ældrebolig, når hans mor ikke kan få en plehjemsplads.

- Jeg synes, det er usmageligt, at min gamle syge mor på 96 ikke kan få en plejehjemsplads.

- Især når vi nu hører, at der skal flytte flygtninge ind i lejlighederne i at af kommunen ældrecentre – på grund af øget tilstrømning.

- Var det ikke en ide at bruge pengene på kommunens egne borgere.

Læs selv videre her på EB
http://ekstrablad...er/5429717
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
Skrevet d. 12-02-2015 08:20
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

Man kan spørge sig selv hvor er dejlige Danmark på vej hen forhåbentligt da ikke ved at gå samme vej som Sverige
Jeg bliver mere og mere glad for at mine børn skal opvokse i Thailand hvor svinekød er en del af hverdagen med hensyn til mad



Familiefar: Drop alle religiøse regler i vuggestuer
Martin Skriver er areligiøs. Ifølge ham er religion en privatsag, ikke en sag for offentlige institutioner. Derfor kan han ikke forstå, hvorfor der blev taget særlige hensyn til muslimske skikke i alle de daginstitutioner, han besøgte, da han skulle finde vuggestueplads til sin søn.

Da Martin Skriver sidste år tog rundt til daginstitutionerne i nærområdet for at se på vuggestueplads til sin yngste søn, Ragn, blev han overrasket over, hvor meget religion fylder i institutionerne.

Som erklæret areligiøs er han overbevist om, at tro er en privatsag, ikke en sag for offentlige institutioner som vuggestuer. Men han kunne efter besøg på fire forskellige institutioner på Amager konstatere, at de alle i større eller mindre grad tager religiøse hensyn til muslimske børn og deres familier.

I den første vuggestue blev der ifølge den 40-årige fuldmægtige serveret såvel almindelig dansk mad med svinekød som mad tilberedt af halalslagtet kød. I den næste institution blev der kun serveret halalslagtet kød og slet ikke svinekød. Det samme gjaldt den tredje vuggestue. I den fjerde institution var tilbuddet det samme, ligesom der i denne også blev fejret en uges muslimsk eidfest hvert år.


»Jeg havde slet ikke forestillet mig, at det ville være sådan. Det var ikke noget, jeg havde tænkt over. Min ældste søn gik i dagpleje, ikke i vuggestue, og dér mærkede vi ikke noget til det. Men efterhånden, som jeg er rundt i de her institutioner, går det op for mig, at der er alle disse religiøse særregler,« siger Martin Skriver, der bor i Sundbyvester med sin kone og to børn.

»Da vi fjerde gang fik at vide, at der ud over maden også fulgte en uges eidfest med, blev det altså for meget. Det er simpelthen forkert, at vores børn skal udsættes for andres religiøse særregler. Eller religiøsitet i det hele taget, når de går i daginstitution.«

Indvandrere er velkomne

Martin Skriver anser sig selv som en helt almindelig dansk mand. Han har ikke noget særligt imod muslimer, og han har heller ikke noget særligt imod indvandrere. Hvis indvandrere vil hans Danmark, er de velkomne.

Men han har noget imod, at politikerne i Københavns Kommune »institutionaliserer religion«, og at den tillader, at »borgere må acceptere religiøse dogmer, når de sender deres børn i institution«.

»Derfor opfatter jeg det som en intellektuel hån at skulle indtage kød, hvor der er sagt okkulte bønner under slagtningen,« skriver han bl.a. i en kronik i dagens Berlingske.

Martin Skriver er uddannet historiker og ansat i Forsvarsministeriet. Han er den første til at anerkende, at »man sagtens kan sige herregud, det er kun en lille ting« til, at der ikke bliver serveret frikadeller i vuggestuerne. Men, som han siger, for ham »er det principielt«, og »religion hører slet ikke til i en offentlig institution«.

»Faktisk følte jeg mig diskrimineret. Tre af institutionerne, vi så på, ligger i Urbanplanen her på Amager. De er fine nok, men de virker noget nedslidte. Så vi ville gerne have vores søn i den nye flotte institution »Stjernehimlen«, der ligger lige ved metroen og DR-Byen. Men så var der det med eidfesten. Det var for meget. Havde den ikke været der, havde jeg nok heller ikke skrevet min kronik,« siger Martin Skriver.

Vuggestuer fejrer jul, og julen er da noget religiøst?

»Det mener jeg ikke. Det er en urgammel tradition med dybe rødder i Norden. For mig er julen en tradition med mange sammenblandede skikke. Noget med nisser og julemænd. Det er ikke kristendom. Det er en traditionel højtid,« siger han:

»Jeg anser det for helt naturligt at fejre jul i Danmark, det er tradition, mens eid er en religiøs fest, som indvandrere har haft med sig de seneste 30-40 år.«Men det betyder noget for muslimerne?

»Der kan sagtens være institutioner med muslimske traditioner, men så skal der bare gøres opmærksom på det. Kæden hopper af for mig, når det er alle institutionerne.«


Borgmester: Det er ærligt talt langt ude

Og, som han skriver i sin kronik, er han »faktisk temmelig sikker på, at hvis kommunen formastede sig til at lave en daginstitution, hvor det hed sig, at man fulgte sekulære værdier og udelukkede islamiske skikke, ja, så ville der gå to sekunder, før den blev beskyldt for racisme og det, der er værre«.

»Hvis jeg skulle bestemme, skulle alle institutioner være sekulariserede. Ville man så privat oprette institutioner med religiøse ønsker, kunne man gøre det,« tilføjer han.

»Jeg er vokset op i et sekulariseret land, og sådan skal det blive ved med at være.«Om der bliver serveret det ene eller andet betyder reelt ikke noget, gør det?»Hvis man accepterer, at en profet har sagt, at den og den regel gælder, hvor stopper det så? Den profet har også sagt andre ting. Så må vi ikke det eller det, og det, er jeg bange for, kan brede sig,« mener han.

Martin Skriver skrev efter sin rundtur til de fire vuggestuer sidste år til børne- og ungdomsborgmester Pia Allerslev (V). Han skrev også til selve partiet Venstre. Fra Pia Allerslev lød svaret, at det er både hendes og »forvaltningens vurdering, at dagtilbuddenes kostpolitikker afspejler befolkningssammensætningen i lokalområdet og børnegruppens sammensætning«.

Fra Venstres retsordfører på tinge, Karsten Lauritzen, lød svaret, at han vil »gøre opmærksom på«, at så vidt han ved, »er der et venstreorienteret flertal i børne- og ungdomsudvalget i Københavns Kommune, hvilket ikke kan afvises at have betydning for den politik, som kommunen måtte føre på daginstitutionsområdet«.

Svaret fra borgmesteren undrer Martin Skriver. Han er med på, at der er mange ikke-etniske danskere i Urbanplanen, som han bor i nærheden af. Men er der virkeligt så mange muslimske børn i nærområdet, tænker han, at det er nødvendigt at udsætte samtlige institutionsbørn for muslimske undtagelser?

»Hvis det kun er halvdelen af børnene, der er muslimer, bør det vel kun gælde halvdelen af institutionerne,« lyder det fra Martin Skriver.

Pia Allerslev siger i et skriftligt svar til Berlingske, at det at »kæde mad i daginstitutioner sammen med islamisering, synes jeg, ærligt talt, er langt ude«.

»København er en by med mange forskellige kulturer og nationaliteter, og det afspejler vores daginstitutioner og den mad, de serverer, naturligvis også. Og som forælder er man i sin gode ret til at vælge præcis det tilbud, der passer bedst til ens barn,« siger hun.

»Derudover har jeg fuld tiltro til, at de lokale forældrebestyrelser er i stand til at lave en madpolitik, som giver mening for deres børnegruppe. Også hvis det indebærer særlige hensyn i forhold til sukker, allergi eller kultur. Det vil og skal jeg som politiker ikke sidde at diktere fra min stol på rådhuset«.

Fra Enhedslisten til DF

Omvendt har Dansk Folkepartis kultur- og fritidsborgmester i København, Carl Christian Ebbesen, forståelse for Martin Skrivers frustrationer. Borgmesteren ser det som et udtryk for »en overdreven imødekommenhed over for religiøse normer«, når danske børn ikke længere bliver tilbudt svinekød og ikke-halalslagtet kød.

»Af hensyn til folk, der flytter hertil, ignorerer vi, at der i det danske samfund stadig findes familier, der gerne vil holde fast i de traditioner og dermed madvaner, som de har,« lyder det fra DF-borgmesteren.

»Det er uacceptabelt, at danske normer og værdier på den måde bliver skubbet i baggrunden.«

Som han siger, »kan man tage en madpakke med hjemmefra, hvis man ikke bryder sig om den mad, der bliver serveret«.

Oplevelserne har vendt op og ned på Martin Skrivers politiske verdensbillede. I ti år har han stemt Enhedslisten, men i dag får DF hans kommunale stemme, og til næste folketingsvalg sætter han »helt sikkert« også kryds ud for Liste O. Med til historien hører dog også, at Martin Skriver er arg modstander af EU, og at DF efter hans mening i dag gør mere på den front end Enhedslisten.

»Oplevelserne med daginstitutionerne har helt sikkert bidraget til mit partiskifte,« siger han og understreger, at han ikke er politisk aktiv, men »kommer fra en socialdemokratisk familie som så mange andre«.

I øvrigt endte Martin Skriver og hans kone af praktiske årsager med at melde deres yngste søn ind i en af institutionerne i Urban­planen. Den, hvor deres ældste søn i forvejen går i børnehave.

Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
Skrevet d. 26-02-2015 10:33
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1906
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

Danmark er dejlig Sad

Ny afsløring: Saudi-diplomat spredte også panik på Rigshospitalet
Både patienter og personale på Rigshospitalet har måtte leve med saudi-ambassadørs uforskammede opførsel. Hospitalsdirektør erkender, der har været problemer






Det var ikke kun på Hvidovre Hospital, at sygeplejersker, læger og patienter har måtte finde sig i at blive tyranniseret af den saudiske ambassadør. Ekstra Bladet kan nu også afsløre, at familien hærgede på Riget:

- Familien var der meget og havde også en tjenestepige løbende, og der var ingen tvivl om, at de var noget særligt og fik en behandling, som vi andre pårørende ikke fik.

- De fik eksempelvis mad og milkshake, og så spiste de af patienternes frugt, selv om der stod kun for patienter, og de kunne også gå igennem døre, der ellers kun er forbeholdt læger og sygeplejersker, siger vedkommende, der ønsker at være anonym af hensyn til familiemedlemmet, der stadig er indlagt.

læs mere her http://ekstrablad...et/5458557
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
Skrevet d. 03-03-2015 04:06
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

Nye Løkke-bilag: Flydruk i arbejdstiden
Der blev serveret alkohol i anseelige mængder om bord på Forsvarets fly, når Lars Løkke var på tjenesterejser som statsminister






Da Lars Løkke Rasmussen (V) var statsminister, blev der drukket i arbejdstiden, når han sammen med sit følge var på officielle udlandsrejser med Forsvarets Challenger-fly.

Det viser en omfattende aktindsigt i Statsministeriets udgiftsbilag i forbindelse med rejserne, som Ekstra Bladet har fået.

Bilagene afslører, at der i forbindelse med flere rejser er blevet faktureret, hvad der svarer til cirka 5-6 genstande per person, hvis de fordeles jævnt på Løkke samt embedsmænd og sekretærer, der var med på flyet.

I arbejdstid
Flere embedsmænd oplyser imidlertid til Ekstra Bladet, at embedsmændene typisk holdt igen med alkoholindtaget på fly-rejserne og højest drak to-tre genstande. Typisk blev der ifølge embedsmænd kun drukket på hjemrejsen, som varede op til omkring to en halv time.

Sten Bønsing, lektor i forvaltningsret, Aalborg Universitet, slår fast, at rejser med Challenger-flyet ubetinget er at betragte som arbejdstid:

- Lige så snart ministre træder ind i ministerbilen eller om bord på flyet, og er ude i anledninger, som har med ministeriet at gøre, så er de på arbejde og må opføre sig derefter, indtil de er hjemme igen, siger han.

Det er ikke muligt at få en kommentar fra Lars Løkke til bilagene, oplyser Venstre-formandens spindoktor.

http://ekstrablad...en/5465323
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
Skrevet d. 04-03-2015 06:13
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

I det lille dejlige land de kalder DanmarkDanmark går det jo rigtigt godtSad 1. januar 2015 var folketallet 5.659.715 og ud af dem har altså 2.800.000 altså stress når man så trækker flygtninge indvandre og børn fra der ikke arbejder er % altså temmelig høj
Ny måling: 2,8 millioner danskere føler sig ramt af stress

Hver anden dansker har følt sig stresset i løbet af det seneste år.
Det viser en måling, som Megafon har lavet for TV 2.
Hvis du i løbet af det seneste år har følt dig stresset, er du langt fra alene.

50 procent erklærer sig i Megafon-målingen helt eller overvejende enige i, at de i løbet af det seneste år har følt sig stressede. I alt er 2.104 repræsentativt udvalgte danskere blevet spurgt. Det svarer derfor til at 2,8 millioner danskere føler sig ramt af stress.

- Stress har været et stigende problem de seneste mange år, og det bekræfter det her jo virkelig. Det er et tegn på, at vores samfund er blevet alt for opgave-orienteret. Folk føler sig pressede af opgaverne, og så ender det med følelsen af stress, siger neuropsykolog Christian Gaden Jensen, der er tilknyttet Københavns Kommunes stressbehandling.

8 ud af 10 har symptomer på stress
Stress giver sig ofte til udtryk ved symptomer, der påvirker helbredet.

I TV 2’s Megafon-undersøgelse er det 78 procent af respondenterne, der i løbet af den seneste måned har haft et eller flere af de 17 mest almindelige stresssymptomer, og 16 procent af danskerne har inden for det seneste år haft en sygedag på grund af stress. Danskerne føler sig ikke bare stressede. De er stressede.

- Symptomerne kan også stamme fra andre ting, men når folk bliver spurgt til symptomer i en undersøgelse om stress, så er det fordi, de opfatter det som symptomer på stress, og så er det tal altså meget højt, siger Bo Netterstrøm, der har forsket i stress og er ejer af stressbehandlings-klinikken Kalmia.

De mest udbredte stresssymptomer blandt deltagerne i undersøgelsen er træthed, søvnproblemer, nedtrykthed eller tristhed, anspændthed eller irritabilitet samt manglende motivation eller interesse. Faktisk har 47 procent inden for den seneste måned lidt af træthed i særligt udtalt grad, mens 37 procent har haft søvnproblemer.

- Jeg hæfter mig ved, at næsten halvdelen af de adspurgte har søvnproblemer. Der er meget opmærksomhed på søvn i forbindelse med stress, for når man har en belastning som stress, er det vigtigt, at man sover godt. Men det paradoksale ved stress er, at det jo ofte giver sig til udslag i søvnproblemer, forklarer Jesper Kristiansen.

Forventningspres og jobbet er synderne
Årsagen til, at stress er blevet en del af vores liv, skyldes især forventningspres og vores job. 40 procent af danskerne genkender nemlig følelsen af, at forventningerne til en selv skaber et stort pres i forhold til de ressourcer, vi har, mens 22 procent også mener, at omgivelserne er med til at skabe forventningspresset.

- Det hænger sammen med den kultur, vi lever i og har fået opdyrket gennem mange år. Vi bliver hele tiden målt, vejet og talt på vores præstationer, og det er det, vi nu ser de negative effekter af, fortæller neuropsykolog Christian Gaden Jensen.

Arbejdspres er desuden også en vigtig faktor for den stigende følelse af stress. 35 procent føler sig nemlig pressede i forbindelse med jobbet, viser Megafon-målingen.

- Kravene i samfundet og på jobbet bliver større uden, at vi får flere ressourcer. Denne her måling er simpelthen et klokkeklart signal til politikerne om, at der skal gøres noget strukturelt. Vi skal kigge på sundhedsfremme og forebyggelse. Problemet er så stort, at det ikke længere er nok at kigge på det enkelte menneske, siger Christian Gaden Jensen.

http://go.tv2.dk/...-af-stress
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
Skrevet d. 05-03-2015 01:55
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

jeg elsker løkke han er så dejlig korrupt ((11(








Nye fly-bilag: Du glemte noget, Løkke
Udturs-druk: Løkke har forklaret, at der blev drukket vin på flyveren om aftenen på vej hjem fra udlandsmøder. Men bilag fortæller en anden historie


http://ekstrablad...ke/5466710
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
Skrevet d. 05-03-2015 08:09
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

Godt man ikke bor indenfor en radius af 600 meter fra metroen i København så skal man betale ekstra selvom man ikke kører med metroen det næste der kommer af afgifter er vel at trække vejret
Chokregning til metro-naboer: Skal betale 900 millioner

I en af hovedstadens nye bydele kommer private og virksomheder til at betale en stor del af Metro-anlæggene


Indbyggere og virksomheder i Københavns nye bydel Nordhavn kommer til at betale en stor del af omkostningerne til de kommende metrostationer i området.

Fra og med 2020 skal både borgere og erhvervsdrivende hvert år betale en såkaldt metroskat, hvis de bor inden for 600 meters afstand af en af metroanlæggene, skriver Børsen.

Metrobyggeriet dækkes af ekstraskat

Og der er tale om betragtelige beløb. En virksomhed, der har besluttet at flytte til Nordhavn, vil således hvert år få en merudgift på 120.000 kroner.
Regningen udskrives af udviklingsselskabet By og Havn, der er med til at finansiere metroanlæggene. Samlet vil By og Havn ifølge Børsen inddrive 900 millioner kroner over en periode på 60 år fra virksomheder og borgere i Nordhavn.

Dermed får selskabet ifølge Børsen dækket hele sit bidrag til metrobyggeriet i bydelen.

Huslejen stiger

By og Havns administrerende direktør, tidligere overborgmester i København Jens Kramer Mikkelsen, har ikke ønsket at svare på spørgsmål fra avisen.

I første omgang lander girokortene fra By og Havn hos de store ejendomsinvestorer. Hos ATP Ejendomme er man forundret over skatten, og direktør Michael Nielsen har tænkt sig at sende regningen videre.

- Vi har fortalt lejerne, at deres leje stiger i 2020. Både vi som udlejere og lejerne må jo afgøre, om det er til at leve med. Vi er ikke stødt på det her før. Man har gjort det ud fra en betragtning om, at ejendommene stiger i værdi, når der kommer metro, siger han til Børsen.

http://www.dr.dk/...055701.htm
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
yindee
Skrevet d. 06-03-2015 06:01
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 3640
Tilmeldt: 20.02.09
 Status: Offline

Godt man ikke bor indenfor en radius af 600 meter fra metroen i København så skal man betale ekstra selvom man ikke kører med metroen det næste der kommer af afgifter er vel at trække vejret


rolig nu maichai selv om du bor i TH kommer du til at betale med mindre du er en


Forfulgt uskyldighed


DET ER IKKE SVÆRT at finde en rød tråd i Lars Løkkes lange politiske karriere: Han har været så utroligt meget igennem – men altid i rollen som forfulgt uskyldighed.

Det startede allerede, mens han var amtsborgmester i Nordsjælland. Skatteyderne fik lov at betale for fugtige udflugter til København med kasino- og diskoteksbesøg, men forelagt kritik forsvarede Løkke sig med, at reglerne var uklare. Så derfor kunne han ikke bebrejdes noget.

DEN HOLDNING videreførte han som indenrigs-og sundhedsminister. Det regnede med bilag, og embedsmændene var nærmest i chok over, hvor meget alkohol Løkke kunne indtage.

Men han gik aldrig over grænsen, nej da. Hvis nogen påstod noget andet, var det kun for at skade ham politisk, lød det fra ministeren.

SÅ KOM DEN berømte GGGI-skandale, hvor Ekstra Bladet afslørede Venstres formand i at vælte sig i den vildeste luksus på organisationens regning. Fly-billetter til sammenlagt over en million kroner betalt med ulands-penge.

Igen: Det kunne Lars Løkke ikke selv gøre for. Han fulgte blot reglerne. Det var heller ikke hans skyld, at GGGI betalte for en ferie til hans datter. Det beroede bare på misforståelser.

LØKKE VAR OGSÅ helt uskyldig i, at Venstre forsynede ham med jakkesæt, skjorter, slips og boksershorts til 152.000 kr. under valgkampen i 2011.

– Det må I snakke med partisekretæren om. Jeg har ikke krævet noget, lød hans undskyldende forklaring.

Den måske kommende statsminister kan heller ikke forstå, at nogen kan have ondt af, at der ryger en del vin og øl ned på flyet HJEM efter endt arbejdsbesøg i udlandet. Men vi drikker ikke i arbejdstiden, bedyrer Løkke.

ENTEN SVIGTER hans hukommelse – eller også er der tale om en søforklaring. Ekstra Bladet kan nemlig i dag dokumentere, at der blev serveret alkohol i flyet UD til et vigtigt møde i Bruxelles!

Lars Løkkes troværdighed er igen-igen på spil. Står det, han siger, mål med det, han gør? Nej.

SÅ VI GENTAGER, hvad vi skrev på pladsen her i går:

Er Lars Lykke virkelig anstændige borgerliges bedste bud på, hvem der skal være Danmarks næste statsminister?

http://ekstrablad...ed/5466711



ja da han er jo uskyldig Shock
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
Skrevet d. 09-03-2015 01:25
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

Ældre betaler selv: Kommuner siger nej til nødkaldsalarmer
Fredag kunne TV 2 Nyhederne fortælle om den 74-årig Steffen Krogh, der lå på gulvet i tre dage uden at kunne få hjælp, fordi Hørsholm Kommune havde taget nødkaldsalarmen fra ham.

Det er en knap, der sidder om halsen eller håndleddet, men i stedet var Steffen Krogh henvist til at bruge sin mobil.

Den magtede han dog ikke i situationen, og det kom til at koste ham livet.

Det bliver mere og mere udbredt, at ældre ikke kan få en nødkaldsalarm af kommunen, og derfor henvender mange ældre sig i stedet til private firmaer.

Nødkaldsalarmer er dermed blevet en boomende forretning.

En af dem, der har fået en privat leveret nødkaldsalarm er Nina Petersen, der i øjeblikket bruger rollator. Hun kunne ikke få en nødkaldsalarm af kommunen, fordi hun stadig kunne bruge sin mobiltelefon.

- Det synes jeg er skrækkeligt. Selvom en gammel kone på mellem 80 og 90 år kan tage telefonen, så skulle kommunen da alligevel være der.

Det er firmaet Cekura, der står bag Nina Petersens alarm, og direktør Jimi Danielsen oplever stor efterspørgsel, fordi kommunerne afviser de ældre. Cekura tilbyder både hjælp ved både livstruende situationer og hverdagens mindre udfordringer.

- Vi oplever, at det offentlige system, velfærdsdanmark, det svigter, og i og med at det svigter, så er vi der til at tage over på det marked. Det er så simpelt, som det er, siger han til TV 2.

Hos Ældresagen bekræfter man tendensen, at mange kommuner afviser de ældres ønske om en nødkaldsalarm, og organisationen er bekymret for udviklingen.

- Det må ikke være sådan, at vi får et a- og et b-hold. At der er nogen, der har råd til at betale det her, og nogen, der ikke har, siger Bjarne Hastrup, direktør i Ældresagen.

Kommunernes Landsforening afviser, at det stigende antal ældre betyder, at der er behov for flere nødkaldsapparater.

Der findes ingen præcise tal for, hvor mange nødkaldsapparater, der bliver uddelt i kommunerne, men Kommunernes Landsforening skønner, at antallet af apparater er nogenlunde konstant på trods af, at antallet af ældre vokser.

http://nyhederne....ldsalarmer
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
Skrevet d. 19-03-2015 11:30
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

Tragisk bare for at spare lidt småpenge
Datter: Min far lå i 16 timer på gulvet i blod og urinKommunen mente, at 84-årige Helge Jørgensen sagtens kunne bruge en mobiltelefon, så der var ingen grund til at give ham en nødkaldsalarm. Da uheldet var ude i 2013, og han faldt på køkkengulvet, var han så forvirret, at han kom til at slukke for telefonen i stedet for at ringe og bede om hjælp.

Han endte med at ligge der i 16 timer og blev fundet i en pøl og blod og urin, fortæller datteren:
Læs også: Producent undsiger kommuner: Mobiltelefon kan ikke erstatte nødkaldsalarm
- Det er dybt tragisk, at han skulle ligge der i så mange timer. Min far var en stolt mand, der aldrig har bedt om hjælp før. Da han så havde brug for det, så ville kommunen ikke hjælpe, siger Mette Pedersen.

Døde et halvt år senere
Helge Jørgensen blev indlagt, kom på plejehjem og døde et halvt år senere.

- Jeg er sikker på at det havde gjort en forskel, hvis han havde haft et nødkald. Det fik han senere, og det kunne han godt finde ud af at bruge. Det er jo bare én knap, siger Mette Petersen, der ikke kan forstå den lille besparelse, som kommunen fik ved at afvise en nødkaldsalarm:

- Hvis han havde haft det, så var han blevet samlet op med det samme, også havde det offentlige sparet en masse på hospitalsindlæggelse og plejehjem, fortæller hun.

Gribskov kommune afviste at give en nødkaldsalarm til Helge Jørgensen, fordi de mente, han kunne bruge en ældrevenlig mobiltelefon. Mette Petersen fik at vide, at hun skulle købe en DORO-telefon til sin far. Den er meget mere simpel end normale telefoner, og den har også en rød knap, man kan trykke på, hvis det går galt.

Ikke simpel nok
Den var dog ikke simpel nok til Helge Jørgensen, da han havde brug for den.

- Han fortalte mig han havde trykket på alle knapperne, men da jeg fandt den efterfølgende, var den slukket. Jeg ved, at den ikke var løbet tør for strøm, så han må have kommet til at slukke den i forvirringen, siger Mette Petersen.

Gribskov Kommune skriver på deres hjemmeside, at man kun kan få en nødkaldsalarm, hvis man ”ikke er i stand til at bruge en almindelig mobiltelefon”. Det samme skriver flere andre kommuner, og Ældre Sagen fortæller, det er en tendens mange steder i landet.

Producent: Mobil kan ikke erstatte nødkaldsalarm
DORO selv skriver dog i en skriftlig udtalelse til TV 2 Nyhederne i dag, at deres mobiltelefoner ikke kan erstatte den slags nødkaldsalarmer, som sidder med en knap rundt om halsen eller på håndleddet.

I starten af marts kunne TV 2 fortælle en lignende historie om 74årige Steffen Krogh, som fik frataget sin nødkaldsalarm af Hørsholm Kommune. Han fik også at vide, at han kunne bruge sin mobiltelefon. Da han faldt på sit badeværelsesgulv sendte han en sms om hjælp til et automatiseret nummer, hvor der ikke var nogen til at læse den. Han endte med at ligge tre dage på et badeværelsesgulv før han blev fundet og døde senere af sine kvæstelser.

Gribskov Kommune beklager forløbet.

- Det er et forløb vi er kede af. Det ville have været hensigtsmæssigt at vurdere situationen anderledes og udstyre borgeren med et nødkald på et tidligere tidspunkt, siger Malene Størup, der er centerchef for Forebyggelse og Sundhed

Ville det så ikke også være hensigtsmæssigt at droppe den regel om at man ikke kan få en nødkaldsalarm, hvis man kan bruge en mobiltelefon?

- Den regel hænger sammen med det politisk besluttede serviceniveau. Dem administrerer og visiterer vi efter, men skærper vores vurderinger for at forebygge lignende sager, siger Malene Størup.

http://nyhederne....od-og-urin
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
M55
Skrevet d. 24-03-2015 06:33
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1906
Tilmeldt: 23.10.09
 Status: Offline

Snylteren og hykleren


TILLIDEN TIL politikerne er helt i bund. En ny Megafon-måling viser, at hver anden borger er utilfreds med de folkevalgte på Christiansborg. Kun hver femte er tilfreds.

41 procent af de utilfredse mener, at politikerne tænker mere på deres egen løn og karriere end på, hvad der er bedst for landet. Denne politikertype har Politiken døbt Snylteren og personificeret ved Lars Løkke.

DER ER INGEN tvivl om, at Løkke virkelig har sparket til politikerleden.

Hans store møgsager – GGGI-skandalen med vilde luksusrejser for ulandspenge og tøj-sagen med partiindkøbte habitter, skjorter, boksershorts m.m. – går ikke i glemmebogen med det første.

De vil klistre til V-bossen – også selv om han bliver statsminister i år.

HELLE THORNING personificeres som Hykleren på grund af de mange løftebrud – men får slet ikke så mange bank af de udspurgte som Lars Løkke.

Hun huskes dog for at have sat sig i spidsen for en ’rød’ regering, som viste sig i det store og hele at videreføre borgerlig politik. Vælgerne fik altså en anden vare end den, de troede, de skulle have.

TO ERFARNE politikere, Mogens Lykketoft (S) og Bertel Haarder (V), har enslydende bud på, hvordan deres eget og kollegernes renommé kan forbedres: Flere lukkede møder og færre åbne samråd på Christiansborg, hvor politikerne bruger det meste af tiden på at rakke hinanden ned.

ALTSÅ MERE lukkethed! Vorherre bevares.

Den nye offentlighedslov – også kaldet mørklægningsloven – gør det i forvejen næsten umuligt for offentligheden at følge med i, hvad der sker i magtens korridorer. Flere lukkede døre vil ikke gavne vælgernes syn på den demokratiske proces. Tværtimod.

DE FLESTE VÆLGERE foretrækker åbne, ærlige og anstændige politikere. Folk, som ikke er smittet af Lars Løkke-bacillen (personlig grådighed) eller modtagelige for Helle Thorning-syndromet (man siger ét, men gør noget andet).

Man påstår, at vi har de politikere, vi fortjener. Det er forhåbentligt ikke rigtigt.

http://ekstrablad...en/5493130
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
Skrevet d. 26-03-2015 02:56
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

S-regionsformand åbner for mere brugerbetaling
Socialdemokraternes formand for Region Hovedstaden, Sophie Hæstorp Andersen, åbner ifølge Morgenavisen Jyllands-Posten op for mere brugerbetaling i sundhedsvæsnet.
Socialdemokraternes formand for Region Hovedstaden, Sophie Hæstorp Andersen, åbner ifølge Morgenavisen Jyllands-Posten op for mere brugerbetaling i sundhedsvæsnet.

Selv om regninger for skanningsbilleder og hospitalsmad ikke er hendes ønskescenario, kan det ifølge Hæstorp Andersen, der er tidligere socialdemokratisk sundhedsordfører for partiet i Folketinget, blive nødvendigt at udbrede yderligere end i dag.

- Vi kan ikke blive ved med at presse systemet og finde penge ved at spare på lønkronerne.

- Derfor må vi seriøst overveje mere egenbetaling både fra patienter og pårørende. Det kunne være for skanningsbilleder ved graviditetsundersøgelser eller mad, når man er indlagt sammen med en syg, siger hun til Jyllands-Posten.

Trods regeringens milliardinvesteringer på sundhedsområdet med sidste års finanslov meddeler Sophie Hæstorp Andersen, at hovedstaden skal "barbere flere hundrede millioner kroner" af sygehusområdet i de kommende år.

Ifølge Berlingske drejer det sig om 150 millioner kroner i 2015 og mindst 225 millioner kroner næste år.

Opråbet er ledsaget af et omfattende katalog af eksempler på, hvor der kan spares.

Her åbnes blandet andet for endnu længere ventetid på akuttelefonen 1813, der ellers fortsat kritiseres for for lange ventetider, samt færre men mere effektive akutlægebiler.

Meldingen kommer højst ubelejligt for moderpartiet på Christiansborg, skriver Jyllands-Posten.

Her arbejder Socialdemokraterne på at gøre gratis sundhedsydelser til et centralt valgtema og har travlt med at anklage Venstre for at ville indføre brugerbetaling hos lægen.

http://politik.tv...erbetaling

- Vi kan ikke blive ved med at presse systemet og finde penge ved at spare på lønkronerne.

Nej men så kunne det være at man måtte spare på flygtninge & indvandre området det er nok den største udgift i det danske samfund og det giver ikke noget tilbage andet end muhamedanere der vil slå os omvende os mennesker eller halshugge osSad
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
IB
Skrevet d. 26-03-2015 05:16
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 70
Tilmeldt: 26.11.10
 Status: Offline

- Vi kan ikke blive ved med at presse systemet og finde penge ved at spare på lønkronerne.

Nej men så kunne det være at man måtte spare på flygtninge & indvandre området det er nok den største udgift i det danske samfund og det giver ikke noget tilbage andet end muhamedanere der vil slå os omvende os mennesker eller halshugge os


Ved du overhovedet hvad du snakker om, ?
hvad med, i det mindste at google lidt først, inden du udtaler dig,

hvis, - altså HVIS der var bare en svag mulighed for at DK. kunne løbe fra sine aftaler på det område,
ville samtlige politikere lige så hurtigt have - SPAR på FLYGTNINGE & INDVANDRE OMRÅDET,
Øverst på valgflæsk-listen til næste valg,

måske ville du have gavn af at læse linket her :
http://flygtning....lygtninge/
især afsnit 3 :

Hvorfor tager Danmark imod flygtninge?

Danmark har gennem internationale aftaler forpligtet sig til at tage imod flygtninge. Vi har
også en lang tradition for at bære en del af det internationale ansvar, når det gælder
flygtninge og andre humanitære indsatser.

Danmark har tilsluttet sig FN’s Verdenserklæring om Menneskerettigheder fra 1948. Heri
hedder det, at „enhver har ret til i andre lande at søge og få tilstået asyl mod forfølgelse“.
Danmark har også underskrevet FN’s Flygtningekonvention. Dermed har Danmark
forpligtet sig til ikke at sende mennesker, der er på flugt og som opfylder konventionens
betingelser, tilbage til hjemlandet. Også FN’s Torturkonvention og Den Europæiske
Menneskerettighedskonvention beskytter mennesker, der risikerer tortur eller andre grove
overgreb, mod at blive sendt tilbage til deres hjemland.
Det såkaldte ’non-refoulementsprincip’ om, at flygtninge ikke må tilbagesendes til
forfølgelse, har efterhånden fået status af international sædvaneret og gælder således for
alle lande, uanset hvilke internationale konventioner et land har underskrevet.

PS. nu forstår jeg bedre alt dit, næsten daglige, ævl og brok over det danske skattesystem,
det er jo fordi du ikke gider sætte dig ind i landets love og regler,
Borgerne/skatteyderne har faktisk pligt til at kende loven (modsat SKAT)

kan Borgerne/skatteyderne, ikke finde ud af reglerne, kan det blive nødvendigt med en Revisor,
men hvad med at smide alt dit regnskab herind,
så skulle vi nok - i fællesskab - kunne finde ud af hvad du ikke forstår. !
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Skrevet d. 26-03-2015 08:57



Antal indlæg:
Tilmeldt: 01.01.70
 Status: Offline

Ja det er så let ligesom andre hjernevaskede df,ere gør, bare sidde udenfor og brokke sig. Men vil de tage et ansvar? Næ det nemmere og sidde og kun at brokke sig og love det ene efter det andet også derefter bare skide på deres vælgere der har stemt på dem, bare de får deres kæmpe hyre.

Vil bare lige understrege jeg er ikke rød eller blå Jo måske jeg holder med BK FREM men man må da respektere de partier der tager øretæverne, i stedet for bare som df og for dens sags skyld også el. bare sidde i baggrunden kun at brokke sig og tale for alle de gode sager.
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
maichai
Skrevet d. 26-03-2015 10:04
Bruger avatar

Bruger

Antal indlæg: 1384
Tilmeldt: 21.12.13
 Status: Offline

IB skrev
PS. nu forstår jeg bedre alt dit, næsten daglige, ævl og brok over det danske skattesystem,
det er jo fordi du ikke gider sætte dig ind i landets love og regler,
Borgerne/skatteyderne har faktisk pligt til at kende loven (modsat SKAT)
Næ IB det er vist dig der ikke forstår men fred være med det ved ikke Jeg kan kun opfodre dig til hvis du ikke kan lide det jeg læser så lad dog være med at læse det
kan Borgerne/skatteyderne, ikke finde ud af reglerne, kan det blive nødvendigt med en Revisor,
men hvad med at smide alt dit regnskab herind,
så skulle vi nok - i fællesskab - kunne finde ud af hvad du ikke forstår. !
jeg forstår nok mere end du nogensinde kommer til og endnu engang lad være med at læse det du ikke kan lideSad
Thumb MIG, EN DUMSMART BYBO FRA DANMARK SOM ENDTE SOM BONDERØV I THAILAND

Et sundt sexualliv værner imod sportslivets fristelser.
hej
Til forsiden  Til toppen  Til bunden
Gå til debat:
 

Lignende tråde

Emne Forum Svar Nyeste indlæg
Vores gamle Danmark - film fra fortiden Film, bøger etc 4 04-03-2024 16:51
AirAsia på vej til Danmark? Flyselskaber 1 24-02-2024 11:42
All Hells Angels Danmark 4 Wars - Compilation Film, bøger etc 1 18-02-2024 10:28
Adoptioner fra Thailand til Danmark stopper Nyheder på dansk 1 18-01-2024 12:28
Adisak kom til Danmark som 14-årig Alt det andet 1 10-12-2023 12:44

Alt indhold på denne side er Copyright @ copy 2009 Thai DK Debat Forum Alle rettigheder forbeholdes Siden er optimeret til 1024 * 768
Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.
Siden dannet på: 0.26 sekunder | 97,894,215 Unikke besøg | jQ Blog